Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená na jižní Moravě: koupel nebo neomezená konzumace piva, prohlídka pivovaru a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. 518 614 313 nebo na e‑mailu recepce@kyjovsky-pivovar.cz – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Případné masáže se z kapacitních důvodů doporučuje zarezervovat předem.
- Dítě do 3,9 let s rodiči na lůžku a se snídaní: zdarma
- Dítě od 4 do 11,9 let na vlastním lůžku, se snídaní a bez lázeňských procedur: 450 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc (Zvířata nemají povolený vstup do pivních lázní a do pivovaru. Majitelé odpovídají za znečištění způsobené zvířetem a hradí případné čištění.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jsou v Kyjově i vinné sklípky okolo Vašeho hotelu?Dekuji Stepnickova
Dobrý den paní Štěpničková, děkujeme, za dotaz. V Kyjově a blízkém okolí se nachází vinné sklepy, tyto patří soukromým vinařům a kromě několika akcí v roce nejsou otevřeny veřejnosti. Dobrá zpráva je, že přímo na náměstí je velice populární vinárna a vinotéka přímo pod radnicí, kde se dá posedět, občerstvit se a popít kvalitní víno. Víno je zde i k zakoupení, podobně jako v několika dalších vinotékách na náměstí a nejbližším okolí. Doufáme, že vás naše odpověď uspokojila. S pozdravem, Marcela Ronan, recepce
Dobrý den,již jsem byli s přítelem u vás před loni počasí nám nepřálo ale za to jsme si užili koupel s polopenzí, je možné dvě noci od 7.7.-10.7.byla to nádhera koupel atd.pivovar už by jsme nemuseli navštívit jen tu koupel a vaše pohoštění, slavila jsem u vás s příbuznými moje narozeniny ve vaší restauraci,bylo to super,děkuji za Vaši odpověď nebo se dohodnout bez slevomatu moje číslo na mobil 737953883 Rázková Eva Liberec moc děkuji
Vážená paní Rázková,
děkujeme za milá slova. Telefonicky se spojíme a jistě společně vymyslíme
nějaký termín.
S pozdravem
Vrbová Anna
recepce
Dobrý den,prosím v ceně pro dva je koupel,ubytování a snídaně?
Nebo čistě jen noc na pokoji pro dva a zbytek doplatit.
Ráda bych to dala jako dárek,tak ať si pak obdarovaní nemusí
doplácet. Děkuji
Dobrý den paní Karmen,
pokud máte zájem o některý z našich pobytových balíčků – „Pobyt
s neomezenou konzumací piva a exkurzí do pivovaru“ nebo „Pobyt s pivní
lázní s exkurzí do pivovaru“ – tyto balíčky obsahují ubytování se
snídaní, polopenzi, exkurzi v pivovaru, squash a buďto pivní lázeň pro
2 osoby nebo neomezenou konzumaci piva po dobu pobytu (kromě snídaní).
„Pobyt se snídaní“ – zde je v ceně pouze ubytování se
snídaní – případné další služby lze doplatit na místě.
V případě jakýchkoli dalších dotazů se na nás prosím obraťte na
recepci hotelu: tel: 518 614 313, recepce@kyjovsky-pivovar.cz
Přeji hezký den
Petra Půčková
recepce
Dobrý den,prosim bylo by volno , pobytu na Vekikonoce? 16.4–17.4? Mnela bych zájem o 2 krát 2 pokojový..děkuji za odpověď,s pozdravem Pikartova
Dobrý den paní Pikartová,
velmi nás těší Váš zájem o ubytování v našem hotelu. Bohužel již
máme ve Vámi zvoleném termínu hotelovou kapacitu plně obsazenou. Pokud
byste měla zájem o jiný termín, neváhejte nás prosím kontaktovat.
Tel: 518 614 313, recepce@kyjovsky-pivovar.cz
Přeji hezký den
Petra Půčková
Dobrý večer, ráda bych objednala tento pobyt pro tři dospělé osoby s polopenzí, exkurzí a koupelí. Lze ostatní služby doplatit na místě? V příplatcích je uvedena jen cena za noc se snídaní. Předem děkuji Kárníková
Dobrý večer paní Kárníková, děkujeme za váš dotaz. Ano, další služby za 3 osobu na pokoji lze doplatit na místě hotově nebo platební kartou. S pozdravem, Marcela Ronan, recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Krásný den přeji, ráda bych u vás využila pobyt. Protože jsem omezena pohybově, chtěla bych vědět, jestli jsou sprchy upraveny bezbariérově. Pokud bych chtěla využít i koupele, jsou prosím nějaké možnosti bezbariérové?
Dobrý den paní Machalíková, děkujeme za váš email a za váš zájem o naše služby. Bohužel, vzhledem ke stáří celého zařízení nemůžeme nabídnout pokoje s bezbariérovými koupelnami včetně WC . Malé lázně jsou situovány v hlavní budově a přístup je po příkrých schodech na recepci i do samotných místností s káděmi. Bohužel, tyto jsou velké a poměrně vysoké. Doufáme, že oceníte, že nechceme nerealisticky vykreslit situaci a hosté pak byli po příjezdu zklamáni. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, Marcela Ronan, recepce