Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Restart pro tělo i duši v Mariánkách: polopenze, bazén a sauna i masáže, zábaly a koupele
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Dotazy vám rádi zodpoví na e‑mailu rezervace.zvon@orea.cz nebo na telefonu +420 354 686 111.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dobré vědět: Se žádostí o změnu rezervace se obraťte přímo na recepci hotelu.
- Hotel nemá vlastní parkoviště, v případě zájmu o parkování se obraťte na recepci hotelu.
- Přistýlka je vždy jen na vyžádání a na potvrzení ze strany hotelu, kontaktujte ho předem:
- 0–5,99 let: zdarma
- 6–11,99 let: 475 Kč / noc s polopenzí
- Dítě od 12 let + dospělá osoba: 950 Kč / noc s polopenzí
- Děti do 17,9 let nemají nárok na procedury
- Domácí mazlíčci: 600 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den. Jak dlouho trvá částečná masáž?
Dobrý den,
částečná masáž trvá 20 minut.
Prosím, má hotel výtah, manžel se pohybuje o francouzkých holích a na
fotkách bylo vidět pouze schodiště.
Děkuji za odpověd.
Kupková
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Krásný den, Terezie, děkuji vám za strpení. Hotel výtah má, bohužel však nevede k bazénu. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
chtěla bych si objednat 2 dvoulůžkové pokoje s balkonem pro 4 osoby dle
Vaší nabídky "Pobyt s polopenzí " pro 2 osoby na 3dny/2 noci za 4.700,–
Kč v termínu od 24.3. – 26.3.2023. Nabídlo mi to pouze jeden pokoj.
Když jsem chtěla objednat druhý pokoj pro další 2 osoby byl tento termín
již obsazen. Chceme jet 4 osoby, bude to ještě možné? Děkuji za odpověď
a přeji příjemný den.
Baláková Martina
Dobrý den, ano, je to ještě možné.
Dobrý den,
cena 3700 platí kdy? Cena je uvedena na titulní straně.
Děkuji,
Tomanová
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Informaci pro Vás zjišťuji, proto prosím o trochu strpení. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dobry den!
Ma hotel nejaki fitnes?
Dekuji.
Albina
Krásný den, Albino, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale fitness k dispozici není. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, pokud přijedeme 2 dospělé osoby + 2 malé děti /do 6let/ budeme ještě něco doplácet na místo /kromě místního poplatku/? Jde mi především o doplatek za děti za stravu či ubytování. Pro děti nepotřebujeme přístýlku – mohou spát s námi v posteli. Děkuji
Dobrý den, Evo.
Ohledně individuální nabídky pobytu pro děti kontaktujte přímo hotel na
tel. čísle: +420 354 686 111 nebo přes e-mailovou adresu: rezervace.zvon@orea.cz.
Přeji hezký den, David
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, jestli je pokoj s balkónem. Nebo jestli je možné za
příplatek o pokoj s balkónem požádat.
Děkuji Lidka
Dobrý den, Lidko. Děkuji Vám za dotaz. O pokoj s balkonem, je možné zažádat přímo u recepce hotelu a domluvit se individuálně. Přikládám kontakt +420 354 686 111, rezervace.zvon@orea.cz. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak je to s parkováním, zda se dá
parkovat u Hotelu?
Děkuji
Dobrý den Iveto. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel nemá parkoviště, ale kousek od hotelu (v docházkové vzdálenosti) se nachází parkovací dům, který spadá pod město. Parkovací dům je zpoplatněný, a to 200 Kč/den. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den prosím měli by jste dva volné pokoje na termín od 22.8–25.8 pro 4 dospělé z toho dvě důchodkyně.Ráda bych si koupila poukaz přes slevomat .děkuji za odpověd Štěpánka
Dobrý den, Štěpánko. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro
2 osoby. Bude nezbytné, zakoupit nabídku dvakrát. Níže Vám zasílám
menší návod, jak nabídku jednoduše a rychle objednat. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li pevně dán počet osob)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možné provést platbu z FKSP?
Dobrý den, ano platbu je možné provést přes FKSP. Obraťte se prosím na
rezervační oddělení Orea Spa Hotel Palace Zvon. Tel.: 354 610 160, e-mail:
rezervace.zvon@orea.cz
S přáním hezkého dne
Recepce
Dobrý den,
prosím, jak je to s bazénem a saunou v termínu 1. – 3.7.2022? Bude
v tento termín bazén a sauna k dispozici? Nechystáte třeba nějakou
odstávku nebo opravy? Dále bych se chtěla zeptat, zda jsou k zapůjčení
zdarma župany a v jakém pokoji je ubytování při pobytu „Pobyt
s polopenzí“? Slevomat nabízí Superior, ale na Vašich stránkách
žádný takový není. Děkuji.
Dobrý den, Markéto, děkujeme za dotaz. Přikládám Vám telefonní spojení na poskytovatele: +420 354 686 111. Z důvodu přesnosti a specifičnosti dotazu doporučuji kontaktovat přímo jeho. :-) Přeji pěkný den, Bára
Dobrý den, má hotel výtah?
Děkuji, Jarka
Dobrý den, Jarko, ano, hotel má k dispozici výtah. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,
je možno během pobytu si u Vás uschovat 2 cyklistická kola?
Děkuji za info Katka
Dobrý den, Katko, ano, hotel Vám kola na žádost uschová. S přáním hezkého dne, Maty :)
Dobrý den,
tak za přistýlku chce hotel 500,– na noc pro 1 dítě. Takže když budu
mít voucher ze Slevomatu, tak budu platit: 1 dítě (10let) bude za 475 na
noc +500 na noc přistýlka, a když budou 2děti(10+12let) budou za 475 na
noc a 950 na noc+1000 na noc za rodinný pokoj. Nikde jsem nevyčetla ty
příplatky za přistýlku nebo rodinný pokoj? Je to v nabídce někde
uvedené? Pokud to tak je, tak to už se mi vyplatí rovnou koupit dětem
samostatný voucher!
Uvažuji o koupi, proto jsem kontaktovala hotel zda mají přistýlku v mém
termínu, a toto mi bylo sděleno.
Děkuji za odpověď, Tomanová
Dobrý den, paní Tomanová. Voucher u nás na Slevomatu je koncipován pro dvě osoby. Vše je možné navolit přímo v nabídce a konečná cena se vypočítá automaticky. Pro případně příplatky, je nezbytné kontaktovat hotel a domluvit se individuálně s doplatkem na místě. Děkuji za pochopení. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, voucher je platný ve dvoulůžkovém pokoji Superior.
Kontaktovala jsem hotel, kde mi bylo řečeno, že s 2dětmi mi dají rodinný
pokoj za příplatek 1000,–Kč na noc? Kdybych jela s 1 dítětem tak mi
dají přistýlku do toho pokoje a nebudu muset platit žádné jiné skrytě
poplatky?
Děkuji,
Tomanová
Dobrý den, paní Tomanová. Děkuji Vám za dotaz. Pokud jste se s hotelem domluvila individuálně, je to v pořádku. :) Skryté poplatky, Slevomat neúčtuje, vše uvádíme přímo v nabídce. :) Pro případné dotazy, kontaktujte přímo hotel, nebo naši zákaznickou podporu podpora@slevomat.cz. S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
jak je to s ZTP/P lidmi? Mám maminku, které bych rád věnoval voucher jako
dárek – pro ní a 2 dcery. Obě dospělé, ale druhá je mentálně
postižená. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Martine. Děkuji Vám za dotaz. V rámci nabídky, není bohužel možné uplatnit slevu ZTP/P. Doporučím Vám, spojit se s hotelem a domluvit se individuálně. Přikládám kontakt: +420 354 686 111. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěla bych se zeptat v kolik je v hotelu check-in a check-out? Děkuji
Dobrý den,
ubytování je možné od 14 hodin, odjezd do 11 hodin.
S přáním hezkého dne
Recepce
Dobrý den, ráda bych si zakoupila voucher pro dvě osoby s procedurami za
5200 Kč.
Od 26.5.-28.5., máte volno?
Děkuji.
Dobrý den,
tento termín je vyprodaný.
Můžeme nabídnout termín 30.5. – 1.6. nebo 31.5. – 3.6.
S pozdravem
Recepce
Dobrý den,Prosím o informaci kvuli ockovani .Dikuji
Dobrý den, Svitlano. Děkuji Vám za dotaz. Aktuálně není povinné prokazovat bezinfekčnost, vstup do hotelu a wellness pro všechny. S přáním krásného dne, Karel
Dobry den, cena za psa 600 Kc…to dostane pes taky menu?
Dobrý den, táto cena (600 Kč/noc) je pouze za možnost ubytování
s pejskem na pokoji (bez stravy pro pejska). Pejsek nesmí do restaurace a
balneologického centra. Pokud zůstává na pokoji sám, na vchodové dveře se
musí dat cedule „Pejsek na pokoji“, kterou Vám dáme.
S přáním hezkého dne
Recepce
Dobrý den, jsme 2 dospělé osoby a bereme s sebou dítě ve věku 5 let, je tedy jeho pobyt zdarma? Na slevomatu nabízí dvoulůžkový pokoj Superior. Co je potřeba k potvrzení námi vybraneho termínu? Děkuji
Dobrý den, děti do 6 let jsou zdarma, ale jen bez nároku na přistýlku.
To znamená, že by dítě muselo spát s Vámi v posteli. A doplácelo by se
za stravu 275,–/noc. Pokud chcete připravit i přistýlku to je za
475,–/noc s polopenzí.
Hezký den, recepce
Dobrý den, jaké je časové rozmezí podávání večeře a snídaně při polopenzi? Předem dēkuji za odpovēď. Štěpánka
Dobrý den,
snídaně jsou podávány od 07:00 – 10:00
večeře jsou podávány od 17:30 – 20:00
S pozdravem
Repce
Dobrý den,prosím chtěla bych objednat variantu na 2 noci s procedurami.Je tam i polopenze,jedná se tedy,že polopenzi budeme mít oba dny nebo pouze jeden.např. přijezd v pátek začneme večerí,sobota snidaně i večeře a neděle snídaně??Děkuji
Dobrý den,
polopenze je na obě noci, Začínáte v den příjezdu.
S pozdravem
Recepce
Dobrý den, parkování je možné za poplatek, jaký je poplatek a je jistota místa? Moc děkuji!
Dobrý den, Radovano. Děkujeme za Váš dotaz. Vlastní parkoviště hotel nemá k dispozici. Je ale možné využít městský parkovací dům, který je 200 metrů za hotelem a za parkovací místo se platí 200 Kč/noc. Míst je v parkovacím domě dostatek, není tedy potřeba jeho rezervace. Mějte se krásně. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, je možné přijet se dvěma dětmi ve věku 4 a 6 let? Vejdou se 4 osoby do nabízeného pokoje? Nebo jak je toto prosím řešeno? Mladší dítě by dle informací o příplatcích za dítě mělo být zdarma a starší za 475 Kč/noc, je to tak? Děkuji
Dobrý den, Katko. ano je tomu tak, jak píšete, jak je uvedeno v sekci Děti: přistýlka je vždy jen na vyžádání a na potvrzení ze strany hotelu, kontaktujte ho předem: dítě ve věku 0–5,99 let má ubytování: zdarma, dítě ve věku: 6–11,99 let je ubytováno za příplatek: 475 Kč / noc s polopenzí. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, chci se zeptat, ta částka za 2 noci je za dvě osoby dohromady 5200 Kč? Děkuji. Martina.
Dobrý den, Martino. Cena varianty Pobyt na 2 noci s procedurami je od 5 200 Kč za 2 osoby. Cena varianty Pobyt s polopenzí (tedy bez procedur) je od 4 060 Kč za pobyt na 2 noci pro 2 osoby :) Po zvolení konkrétního termínu a dalších informací v našem online rezervačním kalendáři se Vám zobrazí celková kalkulace :) Na místě v hotelu se pak ještě platí místní poplatek ve výši 50 Kč za osobu na noc. Přeji pěkný den, Katka.
Dobry den, muzu se zeptat jestli je v hotelu detsky koutek?
Dekuji, Polivkova
Dobrý den, Hano. Děkuji Vám za dotaz. V hotelu dětský koutek bohužel není. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, bylo by možné pobyt v termínu 22.3. –24.3.2022 rezervovat pouze pro jednu osobu?
Dobrý den, Michaelo :)
samozřejmě je možné vyrazit pouze sama, ovšem cena zůstává stejná jako
pro dvě osoby. Můžete se pokusit kontaktovat přímo daný hotel a domluvit
se individuálně nebo se podívat na některou z našich nabídek, které jsou
určené pouze pro jednu osobu (https://www.slevomat.cz/cestovani?filtry%5Bpocet-luzek%5D=1&list=1&noindex=1#nabidky).
Pěkný den :)
Dobrý den,
prosím procedury budou už načasované, nebo až na místě?
Dobrý den, Evo. Děkuji Vám za dotaz. Je nezbytné rezervovat si procedury s předstihem na určitý čas. :) S přáním krásného dne, Karel (telefonní kontakt: +420 354 686 111)
Prosím o informaci o možnosti pobytu v termínu od 19.5.2022 na 4 dny (3noci) za 7290 kč.
Dobrý den, Zbyňku, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Cena voucher se odvíjí od mnoha faktorů, jako je počet osob, počet nocí, při tvoření objednávky se Vám cena vypočítá automaticky. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zvažuji pobyt ve Vašem hotelu v termínu 21. – 23. 4. pro dvě dospělé osoby a jedno dítě ve věku 6 let. Máte ještě nějaký pokoj pro využití voucheru k dispozici? Děkuji
Krásný den, Jano, děkuji vám za dotaz. Pro ověření možnosti přistýlky je nejlepší kontaktovat přímo hotel na tel. +420 354 686 111 či e-mailu rezervace.zvon@orea.cz :-) Mějte moc hezký den, Kristýna