Chorvatský ostrov Krk: 4* hotel Malin u pláže, polopenze vč. nápojů a až 2 děti do 16 let zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den ,je možné k termínu 1.8 –7.8 rodinné apartmá 2 +2 (děti 12 a 4 roky ) možnost autobusové dopravy. Děkuji a popřípadě info na meil nejen o dopravě ale i celkové. skywowa@seznam.cz, děkuji Skyvova
Dobrý den Kateřino, autobusovou dopravu bohužel nenabízíme. S pozdravem Lucie- CK ZANZO.
Dobrý den,
měli bychom zájem o pobyt v hotelu od 15.4. do 19.4.22. Bohužel
rezervační systém mi tuto možnost neumožňuje. Bylo by možné objednat
pobyt v tomto termínu? Měli bychom zájem o 2 pokoje, 1 dvoulůžkový a
1 třílůžkový, nebo dvoulůžkový s přistýlkou pro 5 dospělých.
Děkuji za odpověď.
Simonová
Dobrý den, paní Simonová. Je mi líto, tento termín je bohužel již
vyprodaný. Pokud je pro vás tento termín klíčový, je potřeba vybrat jiný
hotel.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo
Dobrý den. Prosím, kdy nejpozději je potřeba zakoupit voucher? A je možné hradit část i z FKSP? Děkuji Li
Hezký den, Li. Záleží, o jaký termín máte zájem. :) Ano, voucher je
možné uhradit i touto formou. Čerpání z FKSP lze uplatnit na online
termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku
v košíku „Chci využít FKSP“.
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové
faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak
uhradíte formou depozitu.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí,
vrátíme vám celou výši vašeho depozitu zpět.
Pokud nakupujete pobyt s otevřeným termínem, který má dlouhou dobu do
uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu
bez depozitu, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je zaplacena objednávka zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo
Dobrý den,
v termínech není nabízen vůbec srpen, znamená to, že je vyprodaný?
Děkuji.
Dobrý den, omlouvám se, ale nejsem si jistá, jestli myslíte v nabídce nebo v zakoupeném voucheru? Napište nám prosím na info@zanzo.cz. Děkuji, Kamila – CK Zanzo
Dobrý den, je v ceně parkování v hotelu Malin? Děkuji.
Dobrý den, parkování v ceně není. Hotel má k dispozici venkovní
parkování za příplatek 3,5 €/den a garáž 10 €/den (dle
dostupnosti).
Krásný den, Kamila – CK Zanzo
Dobrý den je možnost jednolůžkového pokoje?
Děkuji Petra
Dobrý den, Petro, pro individuální nabídku nás prosím kontaktujte na e-mailu info@zanzo.cz nebo tel. +420 222 703 625. Hezký den, Kamila – CK Zanzo
Jaká je doprava z ČR do Chorvatska na Krku
Dobrý den Heleno, dopravu u našich online nabídek bohužel nezajišťujeme. S pozdravem, Lucie, CK ZANZO.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Lze ubytovat 2+3 deti ? 8,7,4 dekuji
Dobrý den, bohužel to není možné, kapacita rodinného pokoje je max. 4 osoby. Jana – CK Zanzo