Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 585 858 311 nebo e‑mailem na booking@vacationclub.pl.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Vratná kauce: 500 PLN/pobyt (blokováno na platební kartě)
Vyzvednutí klíčů: Sułkowskiego 9, 78–100 Kołobrzeg (budova Marine Hotel, vchod do kanceláře situován z vedlejší ulice Wschodnia)
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, je možné u vás zaplatit pobyt pře
fakturu, tzn. , když by fakturu zaplatil zaměstnavatel? Děkuji Jitka
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů.
V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je
nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu
poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod.
Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK).
Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol
dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí
být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
S přáním krásného dne, Karel
Markéta
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je v apartmánech k dispozici pračka nebo alespoň
v blízkosti veřejná prádelna.
Cena je uvedena již konečná? Máme ještě prosím očekávat příplatky za
děti nebo za něco jiného?
Děkuji za odpověď
5 Mórz Sianożęty Apartments
Hello,
the access to washing machine depends on the apartment you have booked. We can
not guarantee all apartments have washing machines. Kind regards,
VacationClub
Eliška
Dobrý den, lze se ubytovat se 3 dětmi,kdy jedno je miminko a nepotřebuje
své vlastní lůžko?
Slevomat.cz
Dobrý den, Eliško, děkujeme za dotaz. Záleží, jak staré máte děti.
Od 4 let věku už jsou děti započítávány jako dospělá osoba a ty mohou
být na pokoji pouze dvě. Děti do 3,9 let mohou být na lůžku s rodiči.
Případně by tedy bylo potřeba se domluvit s hotelem, zda by bylo možné
vzít na Vámi vybraný pokoj dětskou postýlku pro miminko. V případě
jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit na podpora@slevomat.cz. :-)
Přeji krásný den, Bára
5 Mórz Sianożęty Apartments
Hello,
the child to 3 y/o can come as a 5th Guests without any additional charges.
Please bear in mind, that for apartment for max. 4 Guests there will be 4 sets
of bed sheets and towels. Kind regards
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, je možné u vás zaplatit pobyt pře fakturu, tzn. , když by fakturu zaplatil zaměstnavatel? Děkuji Jitka
Dobrý den, Jitko, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním krásného dne, Karel