Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 757 816 732 nebo na e‑mailu malachit@interferie.pl – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Dětská postýlka: 60 PLN/noc (nutná rezervace předem)
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
ráda bych se zeptala, zda je možná platba přes FKSP od zaměstnavatele?
Děkuji za odpověď. S pozdravem, Anna Stará
Slevomat.cz
Dobrý den, Anno. Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů.
V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je
nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu
poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod.
Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK).
Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol
dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí
být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Pěkný den
Romana Menclová
Dobrý den,jede vlak taky… Děkuji za informaci a krásný den vám přeji.
Romana Menclová
Slevomat.cz
Dobrý den, Romano. Świeradów-Zdrój má vlakovou stanici. :) Stačí jen
najít spoj z Vaší destinace a vyrazit. S přáním krásného
dne, Karel
Renata Šibravová
Jak velký je pokoj pokud zaplatím příplatek za pokoj s možnosti
2 přistýlek. Jedná se mi o pobyt 3 dospělí. S pozdravem Renata
Slevomat.cz
Dobrý den, Renato. Odpověď pro Vás aktuálně zjišťujeme
u poskytovatele. Prosíme o strpení. S přáním krásného dne, Karel
Kamila Straková
Dobrý den,
jsou nějaká omezení co se týče vstupu do wellness a aquaparku kvůli
covidu?
S pozdravem, Kamila.
Slevomat.cz
Dobrý den, Kamilo :)
žádná speciální omezení provozu aquaparku či wellness kvůli covidu
v současné době v Polsku nejsou zavedena. Služeb tak můžete využívat
bez omezení. Doporučujeme ale opatření i nadále sledovat.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je možná platba přes FKSP od zaměstnavatele? Děkuji za odpověď. S pozdravem, Anna Stará
Dobrý den, Anno. Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den