Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat třílůžkový pokoj nebo pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 257 721 810 nebo e‑mailem na info@hotelgrandrevnice.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, Moniko. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s pejsky, není v hotelu
povolený. Děkuji za pochopení. S přáním krásného dne, Karel
SOŇA ROUDNÁ
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat a zarezervovat si 2 lužkový pokoj
v terminu 23.5.-26.5.,pobyt s polopenzí přes slevomat.
Nepodařilo se mi vas zkontaktovat telefonicky.Je to možné,předem dekuji za
odpověď a přeji hezký den.
S.Roudná
Hotel Grand v Řevnicích
Dobrý den paní Roudná,
dle telefonického rozhovoru s mým kolegou jsme Vám udělali předběžnou
rezervaci v termínu 23.05.-26.05.2022 pro dvou dvoulůžkový pokoj.
Rezervaci si můžete na Slevomatu buď udělat online s výběrem termínu
nebo si zakoupit volný vocher a nám pak zaslat kód voucheru pro závaznou
rezervaci.
Předběžnou rezervaci Vám budeme držet do 4. 4. 2022.
S přáním krásného zbytku dne
Hotel Grand
Jitka Sablova
Dobrý večer . Mám dotaz . Je tam i hráči koutek pro menší děti a
venku třeba prolézačky nebo něco děkuji za odpověď Sablova
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko, děkujeme za Váš dotaz. Přímo v areálu hotelu nic
takového není, ovšem zhruba 200 metrů od hotelu je veřejné dětské
hřiště. Na recepci Vám určitě rádi poradí. S přáním hezkého
dne, Maty
Jaroslav Vodrážka
dobrý den nejsem očkovaný ani jsem neprodělal covid.
Hotel Grand v Řevnicích
Dobrý den, pane Vodrážko, poskytovat ubytovací služby je možné všem
bez omezení. Není nutné prokazovat podmínky O – N.
Recepce hotelu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den může k vám větší pejsek
Dobrý den, Moniko. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s pejsky, není v hotelu povolený. Děkuji za pochopení. S přáním krásného dne, Karel