Relaxační pobyt v Beskydech včetně stravy a neomezeného využití bazénů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, když koupím pobyt se snídaní jde potom dokoupit nebo
přiobjednat na místě večeře?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Kateřino,
děkuji za Váš dotaz. Informaci jsem pro Vás ověřila u poskytovatele služby a mohu Vám potvrdit, že je možné přímo na místě dokoupit večeře. :)
S přátelským pozdravem,
Emma
dobrý den jaká je možnost ubytování hosta se sníženou pohyblivostí
Dobrý den z Relaxu,
děkujeme za Váš zájem o pobyt v hotelu Relax. V hotelu se nachází jeden
bezbariérový pokoj. Do patra se dostanete výtahem. V případě zájmu
zašlete prosím termín pobytu a my prověříme, zda je v daném termínu
pokoj volný.
S pozdravem
Jitka Kramolišová
hotel Relax
Dobrý den, je možné si v hotelu uschovat kola?
Děkuji za informaci.
Dobrý den, Lenko. Děkuji za Váš dotaz. Ano, je to možné. Hotel má k dispozici kolárnu. :) Krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
Vybraly jsme u Vás pobyt ale jsme 5 2dospělí a 2děti-8 a 16 nejde mi to
napsat do objednávky od 25.8–27.8. jak to udělat díky s pozdravem
Bernátíková
Krásný den, Moniko, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale tento termín již není dostupný. Vybírat je možné pouze z termínů, které můžete dohledat v online rezervačním systému v nabídce. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
chci se zeptat, pokud si objednáme a zaplatíme pobyt pro dva ale nakonec by
přijel jen jeden, jestli se platí nějaké příplatky.
Děkuji
L.
Dobrý den, Libore. Děkuji za Váš dotaz. Pokud si zakoupíte voucher pro dvě osoby (dvojlůžkový pokoj), tak je ve výsledku na Vás, za pojede jedna nebo dvě osoby. Je ale potřeba počítat s tím, že nelze stornovat část voucheru za nezúčastněnou druhou osobu. Přeji hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den. Koukám na nabídku u slevomatu na vás hotel. Jen termín v létě tam žádný není. To už máte hotel obsaženy nebo jen není v nabídce. Moc děkuji za odpověď Katka
Dobrý den paní Lakomá,
děkujeme za zprávu. Hotel v letních měsících stále nabízí volné
pokoje.
Nicméně na Slevomatu nabídka přes léto není.
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat. 571 648 100
Mějte krásné dny!
Dobrý den, v galerii obrázků je vyobrazena sauna, ale v textové upoutávce žádná zmínka o sauně není. Prosím o informace k možnosti využít saunu. Děkuji a přeji pohodový den. Honza
Krásný den, Jane, děkuji vám za dotaz. V ceně voucher sauna skutečně není, je však možné si různé procedury včetně sauny u hotelu připlatit nad rámec voucheru :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den poskytuje prosím hotel dvoulůžkové pokoje s oddělenými postelemi,děkuji
Krásný den, Růženo, děkuji vám za dotaz. Ano, oddělená lůžka možná jsou. Je třeba však hotel předem informovat, aby pro vás byl takový pokoj nachystaný :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
na slevomatu je uvedena přítomnost dětského hřiště, ale v galerii jsem
ho nenašel. Prosím vás o stručný popis.
Děkuji Roll
Dobrý den, Šimone. Bohužel se mi nepodařilo včas získat odpověď na Váš dotaz. Přikládám kontakt na poskytovatele služby info@hotelrelax.cz. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
zajímalo by mě jak vybavený máte dětský koutek, jelikož jsem nikde
neviděl žádnou fotku a ne vždy musí být hezké počasí, děkuji za
odpověď :)
Dobrý den, Jane. Váš dotaz jsem ověřil přímo u hotelu a k dispozici jsou dítěti v dětském koutku stolní hry, houpačka, lego, různé hračky, plyšové hračky, stolečky na malování aj. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně večeří, které jsou uváděny jako
„Večeře formou bufetu“. Jaká je orientačně skladba pokrmů, mám
bezlepkou dietu, tak jestli bych si v nabídce dokázal vybrat.
Děkuji za informaci.
Dobrý den, Pepo, nahlaste prosím dopředu, že máte zájem o bezlepkové pokrmy. Určitě to nebude problém a hotel s vámi bude počítat. Co se týče snídaně, tak pečivo není bezlepkové, jinak jsou k dispozici klasické snídaně, jako například šunky sýry, zelenina, vajíčka, kaše a tak dále. Přeji vám pěkný den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych koupila pobyt pro dva dospělí a dvě děti 3 a 6. Nicméně mi nelze při objednávce zadar dítě. Nenabízí to. Ale v dotazů vyplývá, že pobyt byl dospělí plus dítě zakoupen. Děkuji za odpověď Renáta
Krásný den, Renáto, děkuji vám za dotaz. Objednávku jsem nyní zkoušela zadat a v pořádku se mi podařilo obě děti přidat :) Poprosím vás o kontrolu :) Mějte moc hezký den, Kristýna