Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 18 20 11 800 nebo e‑mailem na recepcja@hotelrysy.pl (polsky nebo anglicky).
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš email pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Kde se u hotelu parkuje? Je parking součástí hotelu? Jaká je jeho kapacita?
Musíme si parkovací místo zarezervovat předem?
Slevomat.cz
Dobrý den, Václave. Podařilo se mi obdržet odpovědi na vaše dotazy
ohledně parkování přímo od hotelu. V hotelu je kolem 25 parkovacích
míst. Doplatek na místě za parkování, činí 80 PLN za den. Pokud chcete
garantované parkovací místo, je doporučováno, hostům, provést rezervaci
místa přímo u hotelu s dostatečným předstihem. Využijte kontaktu na
Vašem voucheru. Tip: Přibližně 100 metrů od hotelu, lze využít městské
parkoviště, které je zdarma o víkendu. :) S přáním krásného
dne, Karel
Aneta
Dobrý den, jaká je prosím cena za parkovné? Nebo je v ceně? Děkuji za
odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Aneto. Parkovné stojí 80 PLN za den. Doplácí se na místě.
S Přáním krásného dne, Karel
Nikola
Dobrý den, jak lze objednat pokoj se soukromou vířivkou a kolik je
příplatek za tento pokoj?
Slevomat.cz
Dobrý den, Nikolo :)
v případě zájmu o vířivku na pokoji je třeba si vybrat typ pokoje
Apartmán Executive (39 m²). Příplatek je například u pobytu pro dvě
osoby na 3 dny 5000 Kč. Případně se Vám cena sama vždy spočítá po
zadání vlastních parametrů.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Kde se u hotelu parkuje? Je parking součástí hotelu? Jaká je jeho kapacita? Musíme si parkovací místo zarezervovat předem?
Dobrý den, Václave. Podařilo se mi obdržet odpovědi na vaše dotazy ohledně parkování přímo od hotelu. V hotelu je kolem 25 parkovacích míst. Doplatek na místě za parkování, činí 80 PLN za den. Pokud chcete garantované parkovací místo, je doporučováno, hostům, provést rezervaci místa přímo u hotelu s dostatečným předstihem. Využijte kontaktu na Vašem voucheru. Tip: Přibližně 100 metrů od hotelu, lze využít městské parkoviště, které je zdarma o víkendu. :) S přáním krásného dne, Karel