2× 0,5litrový drink Fruitisimo plný lásky a vitamínů: SRDCOVKA & ROMANTIK
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den, již 2× za sebou nešlo voucher uplatnit včera a dnes… Prý chybí karta zákazníka. Což mi nepřipadá logické. Navíc na webu Fruitisimo je platnost valentynskych drinků jen do 17.2., ale voucher je platný až do 31.3., nebude s uplatněním problém?
Dobrý den, Deniso, pokud máte potíže s uplatněním voucheru, můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu na: https://www.slevomat.cz/kontakt. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,do kdy bude možnost zakoupit na slevomatu voucher?dekuju
Dobrý den, Petro. Děkuji Vám za dotaz. Doba vystavení nabídky není pevně stanovena a odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový odpočet. Čím dříve tedy nakoupíte, tím lépe. :) Pěkný den
Lze uplatnit i v Mladé Boleslavi? Ve výčtu poboček také není. Děkuji.
Dobrý den, pobočka v Mladé Boleslavi je již několik let uzavřena. Děkuji za pochopení a krásný den, Kristýna
dobrý den,
lze uplatnit i 6/2 nebo až od 10/2/22
Ala
Dobrý den, Alo, platnost voucher je od: 10. 2. do 31. 3. 2022. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, lze uplatnit i na pobočce ve VIvo Hostivař?Děkuji.
Dobrý den, velice se omlouvám, ale pobočka Vivo Hostivař je na trvalo uzavřená. Aktuální seznam našich poboček najdete na našich stránkách – https://fruitisimo.cz/kde-jsme. Děkuji za pochopení a přeji hezký den, Kristýna
Dobrý den, pobočka v Teplicích? V seznamu není vypsana. Díky
Dobrý den Kristino, voucher můžete uplatnit i na pobočce v Teplicích. Přeji hezký den, Kristýna
Dobrý den, lze uplatnit i na nové pobočce v Centru Bořislavka? Děkuji.
Dobrý den Lucie, ano voucher můžete uplatnit i na pobočce v Centru Bořislavka. Přeji hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, po zakoupení lahve jsme si všimli, že je tam polovina pěny. Obsluha nám sdělila, že to tak je, a máme si to protřepat. Jenže když pěna klesla (drink jsme pili o něco později), obsah lahve byl skoro poloviční. To je tak v pořádku? Neplatí to jen u srdcovky, ale i u některých ze stálé nabídky, a mě to pak přijde že je za hodně peněz málo muziky.
Dobrý den Terezo, děkujeme Vám za zprávu. Rádi bychom s Vámi stížnost vyřešili, prosím ozvěte se nám na info@fruitisimo.cz. Děkuji a přeji hezký den, Kristýna.