Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená na Jadranu: ubytování 100 m od oblázkové pláže, bufetová polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- 1 dítě do 2,9 let bez nároku na lůžko má pobyt se stravou zdarma.
- 1 dítě do 11,9 let na přistýlce má pobyt se stravou zdarma.
- Dětská postýlka: zdarma (nutné rezervovat před nástupem na pobyt).
- Domácí mazlíčci: 19 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 10 €/den
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, v případě ,že zakoupíme tento voucher na pobyt ,tak s tím potvrzením v námi vybraný termín přijede do hotelu a už nic zařizovat nebudeme ?
Dobrý den, Aneto, po koupi voucheru na konkrétní termín je zakoupením voucheru automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Na místě je potřeba uhradit městský poplatek 10 HRK (cca 1,4 €)/os./noc, který není v ceně voucheru. V případě pobytu s domácím zvířetem je účtován poplatek 15 €/noc. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,
prosím o info u změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit
14 dní před začátkem pobytu.
Znamená to, že pouze změnu rezervace lze , ale storno rezervace nikoliv?
Dobrý den, Luboši, ano. V tomto případě se jedná o online termíny (pobyty s termínem). Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. V případě zájmu o změnu rezervace prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, zajímalo by mě, jestli se chodí z tohoto ubytování na jídlo – polopenzi – do jiného místa, podle mapy to tak vypadá. Znamená to, že i fotky z recepce a okolí hotelu nejsou fotky z nabízeného ubytování ? Děkuji za odpověď.
Dear guest,
restaurant for Annex Slaven is in hotel Slaven, main building, next to the
reception desk, app. 50 m from Annex.
Best regards
Dobrý den zaptam se, a doprava je avtobusem nebo vlastní ?
Dobrý den, doprava je po vlastní ose. S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den, v nabídce je uvedeno, že až 2 děti mají pobyt zdarma. Ubytování je však možné pouze pro 3 osoby. Mám dvě děti a jednomu budpu v červnu 4 s tím že spi s námi v posteli. Bohužel u druhého věk nejde změní je tam max 2,99. Takže by nemohl jet? Nebo jak to mám chápat. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Kateřino. Nabídka je koncipována buď pro 1 dospělou osobu a až 3 děti, nebo 3 dospělé a jedno dítě do 2,99 let, nebo 2 dospělé osoby a 2 děti. 1 dítě do 2,9 let bez nároku na lůžko má pobyt se stravou zdarma. V případě, že pobyt využijí dvě děti, dle nastavení v nabídce, pobyt může využít dítě do 2,9 let, které s Vámi bude spát na posteli a druhé starší na přistýlce. Pro individuální domluvu, doporučím, kontaktovat poskytovatele na allotments@jadran-crikvenica.hr/ +385 51 800 480. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, v nabídce je uvedeno, že až 2 děti mají pobyt zdarma. Ubytování je však možné pouze pro 3 osoby. Není to nějaký překlep?
Dobrý den, Lucie. Nabídka je koncipována buď pro 1 dospělou osobu a až 3 děti, nebo 3 dospělé a jedno dítě do 2,99 let, nebo 2 dospělé osoby a 2 děti. 1 dítě do 2,9 let bez nároku na lůžko má pobyt se stravou zdarma. 1 dítě do 11,9 let na přistýlce má pobyt se stravou zdarma. Pokud si děti přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, mám dotaz, jestli je možná platba z FKSP, děkuji
Dobrý den, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
parkování zdarma je potřeba rezervovat před příjezdem? Lehátka a slunečníky je možné rezervovat za poplatek, případně jaký?
Dobrý den, Kláro, ohledně Vašeho dotazu jsem kontaktovala přímo poskytovatele, který uvedl, že parkování zdarma není potřeba rezervovat. Lehátka a slunečníky nejsou z hotelu, jsou od jiného dodavatele. Poskytovatel se domnívá, že je není možné předem rezervovat. Přeji pěkný den, Katka :)