Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Dovolená na Jadranu: ubytování 100 m od oblázkové pláže, bufetová polopenze

4,5 / 5 Annex Slaven Crikvenica - Chorvatsko (mapa) 13 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Klára

Dobrý den,
parkování zdarma je potřeba rezervovat před příjezdem? Lehátka a slunečníky je možné rezervovat za poplatek, případně jaký?

Slevomat.cz

Dobrý den, Kláro, ohledně Vašeho dotazu jsem kontaktovala přímo poskytovatele, který uvedl, že parkování zdarma není potřeba rezervovat. Lehátka a slunečníky nejsou z hotelu, jsou od jiného dodavatele. Poskytovatel se domnívá, že je není možné předem rezervovat. Přeji pěkný den, Katka :)

Aneta

Dobrý den, v případě ,že zakoupíme tento voucher na pobyt ,tak s tím potvrzením v námi vybraný termín přijede do hotelu a už nic zařizovat nebudeme ?

Slevomat.cz

Dobrý den, Aneto, po koupi voucheru na konkrétní termín je zakoupením voucheru automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Na místě je potřeba uhradit městský poplatek 10 HRK (cca 1,4 €)/os./noc, který není v ceně voucheru. V případě pobytu s domácím zvířetem je účtován poplatek 15 €/noc. Přeji pěkný den, Katka :)

Luboš Anichober

Dobrý den,

prosím o info u změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Znamená to, že pouze změnu rezervace lze , ale storno rezervace nikoliv?

Slevomat.cz

Dobrý den, Luboši, ano. V tomto případě se jedná o online termíny (pobyty s termínem). Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. V případě zájmu o změnu rezervace prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 3­54. Přeji pěkný den, Katka :)

Tereza D.

Dobrý den, zajímalo by mě, jestli se chodí z tohoto ubytování na jídlo – polopenzi – do jiného místa, podle mapy to tak vypadá. Znamená to, že i fotky z recepce a okolí hotelu nejsou fotky z nabízeného ubytování ? Děkuji za odpověď.

Annex Slaven

Dear guest,
restaurant for Annex Slaven is in hotel Slaven, main building, next to the reception desk, app. 50 m from Annex.
Best regards

Miroslava

Dobrý den zaptam se, a doprava je avtobusem nebo vlastní ?

Slevomat.cz

Dobrý den, doprava je po vlastní ose. S přáním hezkého dne, Maty

Kateřina Rosenfelderova

Dobrý den, v nabídce je uvedeno, že až 2 děti mají pobyt zdarma. Ubytování je však možné pouze pro 3 osoby. Mám dvě děti a jednomu budpu v červnu 4 s tím že spi s námi v posteli. Bohužel u druhého věk nejde změní je tam max 2,99. Takže by nemohl jet? Nebo jak to mám chápat. Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino. Nabídka je koncipována buď pro 1 dospělou osobu a až 3 děti, nebo 3 dospělé a jedno dítě do 2,99 let, nebo 2 dospělé osoby a 2 děti. 1 dítě do 2,9 let bez nároku na lůžko má pobyt se stravou zdarma. V případě, že pobyt využijí dvě děti, dle nastavení v nabídce, pobyt může využít dítě do 2,9 let, které s Vámi bude spát na posteli a druhé starší na přistýlce. Pro individuální domluvu, doporučím, kontaktovat poskytovatele na allotments@jadran-crikvenica.hr/ +385 51 800 480. S přá­ním krásného dne, Karel

Lucie

Dobrý den, v nabídce je uvedeno, že až 2 děti mají pobyt zdarma. Ubytování je však možné pouze pro 3 osoby. Není to nějaký překlep?

Slevomat.cz

Dobrý den, Lucie. Nabídka je koncipována buď pro 1 dospělou osobu a až 3 děti, nebo 3 dospělé a jedno dítě do 2,99 let, nebo 2 dospělé osoby a 2 děti. 1 dítě do 2,9 let bez nároku na lůžko má pobyt se stravou zdarma. 1 dítě do 11,9 let na přistýlce má pobyt se stravou zdarma. Pokud si děti přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná. S přáním krásného dne, Karel

Jana Ječná

Dobrý den, mám dotaz, jestli je možná platba z FKSP, děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru