Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt na Vinohradech: ubytování se snídaní a pobyt pro dítě do 4,9 let zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Pobyt rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@hotel-lunik.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mail recepce@hotel-lunik.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Jedno dítě do 4,9 let na přistýlce a se snídaní: zdarma (dítě si navolíte již v objednávce, tedy je nutné s ním počítat v rámci kapacity pokoje - max. 2+1)
- Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den,
Mám BMW X5 je možné parkování i tohoto vozidla? A je parkování
u hotelu či někde v okolí.
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
pokud je výška Vašeho auto (včetně zahrádky či dalších upevňovacích
prvku na střeše) do 1,9 m, tak je průjezd do hotelových garáží
v pořádku.
Cena parkování je pak 400,– Kč/auto/noc.
Garáže jsou umístěny přímo naproti vstupu do hotelu.
Pro rezervaci parkování prosím kontaktujte recepci hotelu.
Děkuji
Pavla Moravcová
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda by ještě byl u vás možný pobyt na víkend 25.-27.3. S malým psem cca 6 kg. Děkuji za odpověď.
Pro zjisteni volne kapacity na.vikend nas prosim kontaktujte telefonicky. Dekujeme.
Dobrý den, plánujeme zakoupit voucher pobytu z aktuální nabídky
Slevomatu. Chtěla bych se zeptat, zda je možné ubytovat na Vámi uvedeném
pokoji dva dospělé a dvě děti (2 a 4 roky). Popřípadě, co je potřeba
doplatit. Mladší z dětí samostatnou postel nepotřebuje.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
je nám velice líto, ale pokoj je určen pro tři osoby.
Vše má své řešení, prosím kontaktujte nás.
Děkuji
Pavla Moravcová
Dobrý den byl by možny u vás pobyt pro dvě rodiny dva pokoje jedná 5ti členná rodina druhá 4 členná rodina od 15.4. do 17.4. děkuji Tvarůžková
Dobrý den,
je nám velmi líto, ale termín Velikonoc je v našem hotelu již obsazen.
V jiném termínu můžeme nabídnout pro 5ti členou rodinu (1×
třílůžkový pokoj + 1× dvoulůžkový pokoj) a pro 4 členou rodinu (2×
dvoulůžkový pokoj, nebo naši novinku Rodinný pokoj 2+2).
V případě zájmu nás kontaktujte.
S pozdravem
Pavla Moravcová
majitelka
Dobrý den, plánujeme nákup pobytu ve vašem hotelu. Přijedeme vlakem na Hl. nádraží kolem 9 ráno. Bylo by možné přivézt si kufry na hotel, a ubytovat se klidně později? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano je to možné. Při příjezdu do hotelu nás jen kontaktujte
telefonicky.
Check in je možný od 16.00 – 20.00 hodin.
S pozdravem
Pavla Moravcova
Dobrý den, parkovné je potřeba objednávat předem? Jaká je cena za den? Předem děkuji za odpověď, Lenka
Dobrý den, Lenko, parkování je za příplatek: 400 Kč/den. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, rádá bych upřesnila částku. Pokud v hotelu budete
ubytování na 1 noc je částka 400,– Kč/osobní automobil do 1,9m
výška/noc.
V případě 2 a více nocí je částka 200,– Kč/osobní automobil do 1,9m
výška/noc
Parkování je možné od 16 hodin v den příjezdu do 10 hodin v den
odjezdu.
Případné prodloužení parkování je možné po dohodě a za
příplatek.
Děkuji
Pavla Moravcová
Hotel Luník
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl jsem zeptat jestli by bylo možné se ubytovat i když mi není 18. Je mi 17..
Dobrý den,
pro podmínky ubytování prosím kontaktujte recepci hotelu.
Děkuji
Pavla Moravcová