Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Změna ani zrušení rezervovaného termínu již není možná. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +385 21 607 911 nebo e‑mailem na info@makarska-touristik.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, měl bych dotaz. Měli bychom zájem přijet v termínu
04.-09.09. Ale nejde mi vybrat v nabídce možnost 4 dospěli a 2 děti. Jak
je to s dětma a ubytování(věk 2 a 1 rok)? Jak to objednat, aby to bylo
správně? Děkuji za odpověď Rusz
Slevomat.cz
Dobrý den, Rudolfe. Děkujeme za Váš dotaz. Tento počet osob Vám nejde
do nabídky navolit, protože se jedná o pobyt pro 2–4 osoby. 1 voucher =
1 pokoj, můžete tedy 6 osob rozdělit do dvou pokojů (2 voucherů). Přeji
Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Andrea
Dobrý den, chtěla bych si sebou vzít k vám malého psa. Co pro to mám
udělat? Děkuji za odpověď
Apartments Center
Dear ,
thank you for your inquiry.
We allow dogs, but they are paying 8 € per day extra.
Best wishes,
Makarska Touristik
Otakar
Hello, please, what is included, are there any special charge? I'm assuming a
holiday tax, I'm reading now – parking, is there any more?
Apartments Center
Dear Otokar,
Parking is 5 € / day. All other taxes are included in the price.
Kind regards,
Makarska Touristik
Agata
Hi, what about balcony?
Apartments Center
Dear Agata,
Apartman ( MT 2) do not have a balcony.
Best regards,
Makarska Touristik
M. Čechová
Umístnění apartmánů, výhled? Klimatizace? Je v apartmánu, v ceně
nebo za příplatek..
Apartments Center
Dear Ms. Čechova,
apartment is situated about 300 m away from the city center, and about 100 m
to the city main beach. All apartments are looking on the main street (one-way
road). All apartments also have an air condition, which is included in the
price. We also have our private parking and garage, and it is to pay extra
5 EUR per day.
For any further assistance, do not hesitate to contact us.
Kind regards,
Katarina
Makarska Touristik
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měl bych dotaz. Měli bychom zájem přijet v termínu 04.-09.09. Ale nejde mi vybrat v nabídce možnost 4 dospěli a 2 děti. Jak je to s dětma a ubytování(věk 2 a 1 rok)? Jak to objednat, aby to bylo správně? Děkuji za odpověď Rusz
Dobrý den, Rudolfe. Děkujeme za Váš dotaz. Tento počet osob Vám nejde do nabídky navolit, protože se jedná o pobyt pro 2–4 osoby. 1 voucher = 1 pokoj, můžete tedy 6 osob rozdělit do dvou pokojů (2 voucherů). Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz