Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu hasistejn@pytloun-hotels.cz či tel. +420 775 882 022.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
V případě zájmu o masáže proveďte rezervaci termínu ještě před vaším příjezdem do hotelu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 10 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 10 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 10 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
je možné při rezervaci daného termínu předem uhradit pobyt převodem na
účet z FKSP (ne kartou online) a zaslání faktury?
Slevomat.cz
Dobrý den, Kamilo, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od
zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám
proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez
termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na
e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na
hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí.
Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou
domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Karel
PAVEL
DOBRÝ DEN,
MÁTE PROSÍM VOLNÝ POKOJ PRO DVA V TERMÍNU 17. – 19.6.2022
DĚKUJI
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. Přeji Vám
krásný den, Tomáš :)
Luboš Lonek
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jak je to s bezlepkovou stravou. Děkuji za
odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Luboši, v případě individuální poptávky týkající se
bezlepkové stravy, prosím kontaktujte přímo hotel na e-mailu: hasistejn@pytloun-hotels.cz
či tel. +420 775 882 022. Jistě naleznete společné řešení. Přeji
Vám krásný den, Tomáš :)
Andrea
Je na hotelu posilovna?
Slevomat.cz
Dobrý den, Andreo. Na hotelu bohužel posilovna není. S přáním
krásného dne, Karel
Petra Stepska
Dobrý den,
Od kolika let mají děti vstup do bazénu?
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro. Vstup není omezený věkem. Vstup dítěte do bazénu je
na vlastní zodpovědnost rodiče. :) S přáním krásného dne, Karel
Eva Součková
Dobrý den,
mohu platit hotově?
S pozdravem
Součková
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo. Hotově lze platit na terminálu Sazky. V platbě lze tuto
variantu zvolit. :) S přáním krásného dne, Karel
havelka
mohu platit pouze zaslanim penez pres intrnetove bankovnictvi prosim
o informaci
Slevomat.cz
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Ano, lze hradit kartou online. Stačí
vložit nabídku do košíku a proklikat se až k platbě, kde Vám tuto
možnost nabídneme. S přáním krásného dne, Karel :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možné při rezervaci daného termínu předem uhradit pobyt převodem na účet z FKSP (ne kartou online) a zaslání faktury?
Dobrý den, Kamilo, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Karel