Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 30 939 0953 nebo e‑mailem na info@zafirapartmansarvar.hu
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám na pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem a kód voucheru.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
you can have dinner on the day of your arrival. Dinner time is
18:00–21:00.
Best regards
Gábor Talabér
Jana Bašová
Dobrý den, máme zájem o tento pobyt, ale potřebovali bychom předem
vystavit fakturu na pobyt, je to možné?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano. Děkujeme za Váš dotaz. Vystavení dokladu se řídí
legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na
vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před
zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete Vaše fakturační
údaje. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
JAN BENEŠ
Dobrý den, je možné využít se 2 psy (socializovaní retrívři).
Europasy a pojištění máme.
Děkuji za informaci. Chtěli jsme hotel ale tam povoluji jen 1 psa
na pokoj.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jane. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s domácími mazlíčky, je
možný, pouze po předchozí domluvě přímo s poskytovatelem služby, a to
na telefonním kontaktu +36 30 939 0953, nebo emailové adrese info@zafirapartmansarvar.hu.
Informace o mazlíčcích, najdete vždy v sekci „příplatky“. Domácí
zvířata: 3 000 Ft (cca 9 €) / noc (kauce 30 000 Ft (cca 90 €)).
S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám zakoupený pobyt s polopenzí. Večeře je teda už v den příjezdu? A v jakém čase? Přijedu totiž až po 19 hod.
Děkuji za odpověď
Milá Karin,
můžete mít večeři v den příjezdu. Čas večeře je 18:00–21:00.
s pozdravem
Gábor Talabér
Dear Karin,
you can have dinner on the day of your arrival. Dinner time is 18:00–21:00.
Best regards
Gábor Talabér