Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 30 939 0953 nebo e‑mailem na info@r31sarvar.hu
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem a kód voucheru na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Pro rodiny se 3 a více dětmi je potřebné ověřit dostupnost telefonicky či e-mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Jaroslave.
Personál hotelu mluví anglicky, německy a maďarsky, nicméně věřím, že
se na všem domluvíte bez problémů. Přeji hezký den, David
Stanislav Volf
Dobrý večer,prosím mám dotaz ohledně vstupů do lázní.Jsou v ceně
nebo si je musí hradit každý sám?
Slevomat.cz
Dobrý den, Stanislave. Děkuji Vám za dotaz. Abyste měl vstup do lázní
v ceně voucheru, zvolte tuto variantu v nabídce. Dále pokračujte
v procesu objednávky a po dokončení objednávky, Vám bude zaslán voucher a
emailu. S přáním krásného dne, Karel
Růžena Jurásková
V nabitce je napsáno ubytování pro 2, cena pod tím je za oba nebo
za 1.
Slevomat.cz
Dobrý den, Růženo, uvedená počáteční cena „od … Kč“ u dané
varianty nabídky je pro min. 2 osoby. Dle počtu osob, délky pobytu a
případně typu zvoleného ubytování se pak cena upravuje a konečná cena se
Vám zobrazí po zvolení všech potřebných údajů v našem online
rezervačním kalendáři (u varianty nabídky po kliknutí na Vybrat termín,
dále také vpravo vedle nabídky). Přeji pěkný den, Katka :)
Lukáš G.
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda je možnost nákupu na fakturu ? popř,
kdo mi ji vystaví ? potřebuju to pro zaměstnavatele a musí tam být
vyplněné určité věci, aby mi to schválil.
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých
hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního
hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto
službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní
převod. Poté se obraťte přímo na daného poskytovatele slevy (například
hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a
variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší
firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách.
Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci
„Jak uplatnit“. Přeji pěkný den, Katka :)
Marcela
Dobrý den, na recepci je možné domluvit se anglicky?
R31 Residence
Dear Marcela,
yes, our reception staff speaks english.
Ing. Zdeněk Vondra
Dobrý den,
zakoupil jsem poukaz na pobyt pro 2 osoby 23.5. až 28.5. Musím nějak
nahlásit, že budu chtít parkování pro auto?
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňku, není to nutné. Parkování je zdarma. Případně
můžete kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu info@r31sarvar.hu či
telefonicky na čísle +36 30 939 0953 a informaci si ověřit. Přeji
pěkný den, Katka :)
Lada Mica
Dobrý den nemůžu najít nějaký kontakt na vaši společnost
Slevomat.cz
Dobrý den, Lado. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel můžete kontaktovat
přímo přes e-mail info@r31sarvar.hu nebo
telefon+36 30 939 0953. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den na recepci domluvím česky? děkuji
Dobrý den, Jaroslave.
Personál hotelu mluví anglicky, německy a maďarsky, nicméně věřím, že se na všem domluvíte bez problémů. Přeji hezký den, David