Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Petro, děkuji moc za dotaz. Vystavení FKSP faktury se týká
převážně českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP
u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda
vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na
bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například
hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a
variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší
firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách.
Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci
„Jak uplatnit“. S přáním krásného dne, Honza
Jana Hurtová
Dobrý den,měli bychom zájem o tento hotel pro 2 dospělé a 2 děti
12 let a 7 let. + Pes. Bohužel druhé dítě mi jde zadat jen do 6 let.
Nejde to nějak udělat ,aby mohl i syn ,když mu v té době bude týden
7 let. Je narozený 7.8. a chtěli bychom jet od 11.8 –14.8.
Děkuji
S pozdravem
Hurtová
Slevomat.cz
Dobrý den, Jani, děkujeme za dotaz. Pro individuální nabídku, prosím,
kontaktujte poskytovatele na telefonním čísle +48 71 749 17 00. :-) Přeji
krásný den, Bára
Josef
Dobrý den máme u vás koupený voucher a budeme mít sebou kola je
možnost prosím uschování v hotelu ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Josefe, děkujeme za dotaz. Bohužel hotel nemá úschovnu kol,
ale disponuje úschovnou zavazadel a garáží. Proto doporučuji individuálně
kontaktovat hotel. :-) Přeji krásný den, Bára
Josef Koudelka
parkování?
Slevomat.cz
Dobrý den, Josefe. Parkování stojí 60 PLN/den. S přáním krásného
dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné na pobyt využít FKSP?
Dobrý den, Petro, děkuji moc za dotaz. Vystavení FKSP faktury se týká převážně českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním krásného dne, Honza