Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Karlových Varech se snídaní či polopenzí, neomezeným wellness i procedurami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 35 334 8803 nebo e‑mailem na reservation@bristolgroup.cz
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Důležité: parkoviště (omezený počet míst, je nutná rezervace předem).
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Přistýlku je možné přidat pouze do vícelůžkových pokojů.
- Děti do 1,9 let mají pobyt bez nároku na lůžko a stravu zdarma.
- Domácí mazlíčci: 400 CZK/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (nutná rezervace předem z důvodu omezené kapacity)
- Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, jak je prosím myšlena věta: Zdarma vjezd do lázeňské zóny na základě voucheru pobytu, platí v den příjezdu a odjezdu. Pokud se tedy zdržíme více dnů, bude vjezd v ostatní dny zpoplatněn? Děkuji.
Dobrý den, Zdenko. Děkuji Vám za dotaz. Přesně, jak je vedeno v nabídce. Jakmile ukončíte pobyt v rámci voucheru a zdržíte se více dnů, je nezbytné uhradit případné poplatky. S přáním krásného dne, Karel
Milá Zdenko, jako hosté našeho hotelu máte v den příjezdu a odjezdu vjezd do lázeňského území zdarma (nezáleží na tom, zda svůj pobyt prodlužujete nebo ne). Pokud byste během Vašeho pobytu cestovali autem z hotelu a zpět, vždy při návratu do hotelu byste si měli zakoupit povolení k vjezdu do lázeňského území – v opačném případě, pokud budete zastaveni městskou policií, vystavujete se riziku uložení pokuty. Pokud auto během svého pobytu nevyužijete a necháte jej na našem hlídaném hotelovém parkovišti, neplatíte žádné dodatečné poplatky. V případě konfrontace s městskou policií v den prvního příjezdu a konečného odjezdu z hotelu se, prosím, prokažte potvrzením Vaší rezervace. S pozdravem Team Bristol Group
Dobrý den chtěla jsem se zeptat kolik by stál pobyt pro 2osoby v pokoji s balkonem a se snídaní v termínu 2.7.-16.7.2022 děkuji J.Malínská
Dobrý den, Jano. Děkuji Vám za dotaz. Vše si nyní můžete nastavit přímo v nabídce. Zvolte variantu pobytu, termín pobytu, počet osob a cena za pobyt se vypočítá automaticky. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, jaký je příplatek za dítě 11 let a dítě 6 let? Děkuji
Dobrý den, doplatek za dítě 3–12 let je 900 CZK / noc vč. snídaně. S pozdravem Team Bristol Group
Dobrý den. Nemohu se dovolat na uvedené číslo. Mám zavolat popřípadě na jiné?
Dobrý den, naše rezervační oddělení je Vám k dispozici také na tel. +420731429051. S pozdravem Team Bristol Group
Dobrý den, může do bazénu jít i 7mesicni batole?
Dobrý den. Ano děti mohou do bazénu pouze v doprovodu rodičů, miminka pak musí mít speciální plenky na plavání. S pozdravem Team Bristol Group
Dobrý den, mohu zaplatit sodexo kartou? Děkuji
Dobrý den, Petře. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, Sodexo kartu u nás můžete použít. A to tak, že si přes tento odkaz https://www.slevomat.cz/benefity/sodexo?c=1000003767 převedete na Váš účet na Slevomatu. Až budete mít body převedené na kredity, můžete vložit nabídku do košíku a v kroku platba zaškrtnout Uplatnit kredity. Pokud jste z Prahy nebo bydlíte nedaleko, můžete nás navštívit na naší pobočce v Karlíně, kde tuto kartu akceptujeme a můžete s ní u nás klasicky zaplatit přes platební terminál. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, lze objednat konkrétní ubytování v komplexu s bazénem,
který máte na fotce nebo dostaneme až na místě ubytování a budeme muset
do bazénu docházet?
Děkuji
Dobrý den,
bazén se nachází mezi dvěma budovami. Docházet se tedy musí odkudkoli.
Všechny budovy jsou spojene vnitřními korydory, je teda úplně bez
problémů dostat se v županu z Vašeho pokoje až do wellnessu.
Těšíme se na Váš příjezd
S pozdravem
Team Bristol Group
Dobrý den,rádi by jsme se u vás ubytovali v termínu od 18.-20.3 2 dospělí a dvě děti ve věku 12 a 9 let,ale při rezervaci termínu nás tam pustí pouze tři osoby.Snazila jsem se Vám dovolat ,ale bohuzel jsem se nedovolala.
Dobrý den,
děkujeme za Vaší rezervaci prosím kontaktujte přímo naši hotelovou
společnost na emailu spa@bristolgroup.cz nebo
+420 353 348 803, případně +420 731 429 051 S pozdravem
Team Bristol Group
Dobrý den . Je možné si zajistit parkování u hotelu na víkend 4.-6. 1 . 22 ?? Děkuji
Dobrý den, Václave :)
pokud myslíte tento víkend (4.-6.2.2022), tak v tom případě je ideální a
nejrychlejší řešení kontaktovat přímo hotel na emailu spa@bristolgroup.cz nebo
+420 353 348 803.
Pěkný den :)
Dobrý den, je v ceně pobytu i neomezený vstup do sauny?
Dobrý den,
Děkujeme za zájem o ubytování v hotelovém komplexu Bristol Group.
Ano v ceně pobytu je i neomezený vstup do wellnes centra, včetně
sauny.
V případě dalších dotazů neváhejte kontaktovat naše obchodní
oddělení spa@bristolgroup.cz nebo
+420 353 348 803.
Pěkný den :)
Dobrý den, lze objednat pokoj s balkonem?
Dobrý den, Sylvo :)
ano, je to možné. Pokud chcete mít úplnou jistotu doporučuji se před
rezervací ověřit dostupnost přímo u hotelu. Kontakty jsou spa@bristolgroup.cz nebo
+420 353 348 803.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,prosim vas pekne chtela bych si u vas obednat wellnes ale nemuzu se k vam dovolat cislo neegxistuje kam se mam obratit. Dekuji za informaci preji hezky den s pozdravem Hruba
Vážená paní Hrubá,
pokud máte objednaný pobyt se vstupem do wellness zóny (bazén, sauny, fitness) rezervace těchto služeb předem není nutná.
Máte-li zájem o objednání dodatečných procedur, můžete takto učinit na tel. čísle +420 731 429 051. S pozdravem Team Bristol Group