Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu spa@bristolgroup.cz či telefonu +420 35 334 8803. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla bych přijet s dítětem 6. Jak mám správně
vybrat? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Natalie, nabídka je koncipována pro 1 nebo 2 osoby, pokoje
nemají přistýlky, nelze tedy ubytovat další osobu. Přeji Vám krásný
den, Tomáš :)
Tereza
Dobrý den, liší se prosím nějak cena pokud přijede jeden člověk
oproti 2 návštěvníkům? Děkuji za info!
Slevomat.cz
Dobrý den Terezo. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, cena je rozdílná pokud si
zakoupíte voucher pro 1 nebo 2 osoby. Cena se dále odvíjí podle vybrané
stravy (snídaně, polopenze) a dle data využití voucheru. V nabídce si
můžete vybrat konkrétní termín nebo voucher bez termínu, automaticky se
Vám tak vypočítá cena. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dominik Ježek
Dobrý den jaká je otevírací doba 31.12.2021 ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Dominiku :)
dotaz je u nabídky hotelu, kde otevírací doba samozřejmě není stanovena.
Pokud se Váš dotaz týká hotelových restaurací, tak informace o nich
najdete zde (https://bristolgroup.cz/cs/stravovani/restaurace)
případně se můžete obrátit přímo na hotel (spa@bristolgroup.cz,
+420 353 348 803). Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych přijet s dítětem 6. Jak mám správně vybrat? Děkuji
Dobrý den, Natalie, nabídka je koncipována pro 1 nebo 2 osoby, pokoje nemají přistýlky, nelze tedy ubytovat další osobu. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)