Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt ve 4* hotelu Panorama se snídaněmi a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace provádějte předem e‑mailem na bookings@panoramahotelprague.com nebo telefonicky na čísle +420 261 191 238.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Wellness: Neomezený přístup k bazénu a jacuzzi platí v otevírací době s výjimkou plánovaných změn a výpadků. O aktuální otevírací době se vždy informujte na recepci na e‑mailu top.deck@panoramahotelprague.com nebo na tel. 261 164 791.
- Pro varianty v pokojích Superior/Deluxe:
- Děti do 5,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb: zdarma
- Děti ve věku 6–11,9 let na přistýlce a se snídaní: 405 Kč (15 €) / noc
- Osoby ve věku 12 let a starší na přistýlce, se snídaní a se vstupem do wellness: 810 Kč (30 €) / noc
- Přistýlky musí být potvrzeny již při rezervaci, jinak není možné dostupnost pokoje s přistýlkou garantovat.
- Domácí mazlíčci: 50 €/pobyt - částka bude přepočtena na recepci hotelu dle aktuálního kurzu CZK/EUR (pobyt se psy je možný pouze se souhlasem hotelu, vstup se zvířaty není povolen do hotelové restaurace a wellness & fitness centra, ve veřejných prostorách musí být zvířata na vodítku)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 550 Kč/noc
- Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den, chceli by sme si rezervovat rodinny apartman v termine 28.4.-30.4.2022, v maili nam pani potvrdila cenu 76Eur za noc za apartman vratane ranajok pre dve dospele osoby a dve deti vek 10 a 13 rokov. Ako si to mame objednat kedze taku moznost na slevomate nevidime. Dakujeme za spatnu vazbu.
Dobrý den, Zuzano. Pokud jste se domluvili s hotelem individuálně, je nezbytné dořešit přímo s nimi. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, vybrala jsem možnost rodinný pobyt (2 dosp. + 2 děti) od 22.02. do 24.02. /2 noci/, ale nerozumím tomu proč na voucheru vyjíždí 2 osoby. Jak je to tedy s těmi dětmi – lze nebo ne? Díky za upřesnění jak mám rezervaci dokončit.
Dobrý den, Jano :)
pokud si vyberete variantu rodinného pobytu se dvěma dětmi do 11,9 let
zdarma, tak voucher opravdu platí pro všechny včetně dětí.
Pěkný den :)
Dobrý den,
jak je to u vás s parkováním.
Děkuji MM
Dobrý den, Martine, parkování je za příplatek 550 Kč/den. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, chtěli bychom ubytovat se u vás v období od 25 do 27 února. Stačí ukázat PCR test nebo jak to teď bude vypadat? Děkuji
Dobrý den, Kristýno, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Zde je odkaz na naše webové stránky se vždy aktuálním přehledem vládních nařízení: https://www.bing.com/search?q=co+je+otevřené+slevomat&cvid=b27345e7654d47909453e319f27614cc&aqs=edge.0.69i59j69i57.3849j0j4&FORM=ANAB01&PC=U531. Pěkný den, Tomáš :)
Hello,
Is there sauna available? If so, is it included in the voucher? If its not
included, is it possible to pay to use the sauna facilities?
Good morning, Angelina. Thank you for your question. You can pay for sauna on the spot if it's not part of the voucher. :) Best regards, Karel
Dobrý den, chci objednat pobyt rovnou i s termínem chtěla bych se zeptat malá bude mít 2 roky. Stačí nahlásit až při příjezdu nebo mám nějak napsat na. Hotel?? Děkuji
Dobrý den, Marie, děti do 5,9 let jsou na lůžku s rodiči a bez služeb a žádný příplatek zde není, jsou ubytovány zdarma, takže není potřeba s touto informací kontaktovat hotel. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt se snídaní a wellnes, ale chci se zeptat vstup do wellnes je neomezený? Děkuji
Dobrý den, Nicole. Děkuji Vám za dotaz. Ano, vstup do wellness je povolen po dobu otevírací doby neomezeně. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, jsou u vás v hotelu také nějaké pokoje s balkónem? Děkuji za odpověď Jana
Dobrý den, Jano. Děkuji Vám za dotaz. Bohužel, hotel nemá žádné balkony, ani terasy. Děkuji za pochopení. S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, rodinný pobyt obsahuje neomezený vstup do top deck spa a je možné využívat dětský koutek? Děkuji. Najman
Dobrý den, Petře. Děkuji Vám za dotaz. Samozřejmě, je možné využít dětského koutku. Je však nezbytné, domluvit se předem s recepcí. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možnost jednolůžkového pokoje?
Dobrý den, Marto. Děkuji Vám za dotaz. Voucher je koncipován pro dvě osoby. Není nutností, aby pobyt využily dvě osoby. Cena je však neměnná. S přáním krásného dne, Karel :)
Dobrý den bylo by možné nyní zakoupit voucher: rodinný pobyt pro 2 dospělé a 2 děti a využít ho v termínu 8.-10.dubna 2022?
Dobrý den, Lumíre :)
bohužel vouchery z této varianty jde uplatnit pouze do 31.3.2022, jak
píšeme v nabídce. Můžete si ale nastavit upozornění na nové nabídky
tohoto hotelu, aby Vám neunikly.
Pěkný den :)
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt pro 4 osoby-2 dospělé a 2 děti – 3 a14 let. Je možné zakoupit pobyt pro 2 dospělé osoby a 2deti do 11,9 let a na místě případně něco doplatit, tím, že 1dite má 14 let. Jedná se o termín 04.-06.02.2022. Děkuji Lenka
Dobrý den, Lenko, Vámi vybraný termín je prozatím dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Počet osob, včetně dětí, můžete navolit při tvoření objednávky či informaci týkající se pobytu s dětmi můžete napsat při tvoření objednávky do sekce Poznámky a doplatíte za ně, až na místě. Příplatky za děti: do 5,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb: zdarma. Děti ve věku 6–11,9 let na přistýlce a se snídaní: 405 Kč (15 €) / noc. Osoby ve věku 12 let a starší na přistýlce, se snídaní a se vstupem do wellness: 810 Kč (30 €) / noc. Přistýlky musí být potvrzeny již při rezervaci, jinak není možné dostupnost pokoje s přistýlkou garantovat. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý večer, prosím Vás máte taky pokoj pro 3 osoby od 23.3 do 25.3–2022. Děkuji
Dobrý den, Marto. Pro kalkulaci ceny nad rámec voucheru, kontaktujte,
prosím přímo poskytovatele. Telefonní kontakt je: +420 261 191 238
S přáním krásného dne, Karel
nejde mi koupit pobyt na tomto hotelu-panorama praha- silvestr, nabídka je pozastavena?
Dobrý den, Martine. Nabídka je stále dostupná. Stačí si zvolit variantu pobytu a navolit termín. :) Nabídka se bleskurychle prodává. Doporučím Vám, provést nákup co nejdříve. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chteli bychom využít nabídku pro rodinný pobyt /2 dosp+ děti 8 a 3 roky/. 27.2.-2.3. Je dispozici bezbariérový pokoj? Diky moc za odpověď.
Dobrý den, Františku. S dotazem ohledně dostupných kapacit hotelu, je nezbytné, obrátit se přímo na poskytovatele služeb. S přáním krásného dne, Kare Přikládám kontakt: +420 261 191 238