Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Brno plné zážitků: romantika s možností wellness, jídlo, i klavírní koncert
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem e‑mailem na reservations@hotelcosmopolitan.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/zvíře/noc (Pobyt s domácím mazlíčkem do 10 kg, pouze na zpětné potvrzení recepce.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych se informovat na Vámi nabízený pobyt. Chtěla
bych využit pobyt pro 4 dospělé osoby v jednom pokoji, bylo by možné
objednat např. pobyt dvakrát a při rezervaci do poznámky uvést, že bychom
požadovali pokoj pro 4 osoby? Nebo jakým způsobem lze řešit, aby byla
zachována nabízená varianta Standard, pokud máte ve Vašem hotelu možnost
4lužkového pokoje.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Jana Svobodová
Dobrý den, paní Svobodová, děkujeme za Váš dotaz. Nabídka je sestavena pro 2–3 osoby. Pro individuální poptávku je potřeba kontaktovat hotel (reservations@hotelcosmopolitan.cz, +420 777 738 764). Pokud by měli volný čtyřlůžkový pokoj, je možné zakoupit 2× voucher pro dvě osoby s tím, že se s hotelem dohodnete, aby oba vouchery platily pro jeden pokoj. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, paní Svobodová,
Slevomat bohužel nenabízí variantu pro 4 osoby.
Řešila bych situaci zakoupením pobytu 2× pro 2 osoby a uvedením do
poznámky, že si přejete být všichni na jednom pokoji. Doporučuji ale
ověřit s hotelem nejdříve dostupnost apartmánu na konkrétní termín.
S přáním hezkého dne
Hana Kateřina Blahutová
Rezervační oddělení /Reservations department
Dobrý den,
v nabídce slevomat.cz je pokoj Standard…na stránkách hotelu, ale takto
označený pokoj není. Je tedy pokoj STANDARD vhodný pro 2 dospělé,
1 dítě 7 let a 1 dítě 3m? Z webu hotelu jde v případě STANDARD
=2-lůžkový nebo 3=lůžkový pokoj? Je možné přes slevomat popřípadě
„připlatit“ za 3-lůžkový pokoj se zachováním výhod voucheru
Bestseller?
Děkuji
Pavlína B.
Dobrý den, hotel nabízí několik typů pokojů, pokoje standard jsou pro
hosty Slevomatu a nachází se na vyšší patře, jedná se pokoje vyšší
kategorie. Pro Vaši rodinu bych doporučila třílůžkový pokoj, kdy každý
bude mít svoji postel a pro miminko Vám můžeme poskytnout cestovní
postýlku zdarma. Jen tento požadavek připište do poznámky, prosím. Výhoda
bestseller Vám zůstane. Pokud Vás systém nepustí na třílůžkový pokoj
pro 4 osoby, miminko tam nepiště. Děti do 3 let mají pobyt zdarma bez
nároku na lůžko, takže to není žádný rozdíl. Jen to nezapomeňte
připsat do té poznámky, ať víme a poskytneme Vám postýlku.
V případě dalších dotazů mě kontaktujte prosím přímo na našem
rezervačním e-mailu reservations@hotelcosmopolitan.cz
S pozdravem
Hana Kateřina Blahutová, rezervační oddělení
Hello if I buy the best seller voucher for one night 19th to 20th am I entitled for dinner that same day (19th) and buffet breakfast the next day ?
Dear guest,
yes, when you buy the bestseller voucher you will have 1× dinner and you will
have a room with breakfast for the whole stay. You will also get a possibility
to use our wellness 1× 60 minutes.
Kind regards
Hana Kateřina Blahutová, reservation department
Ještě bych se rád zeptal,zda je možný pozdější check out?.. popřípadě za jaký poplatek?.. děkuji
Dobrý den, pane Stloukale,
pozdní check out Vám nemohu zaručit, záleží na aktuální obsazenosti
hotelu v ten den, je tedy potřeba domluvit se přímo na místě s recepcí.
Záleží také na tom, jak dlouho se chcete zdržet. Pozdní check out
posunutý třeba o 1 hodinu většinou nebývá problém a je zdarma. Pokud
jde o delší časový úsek, domluvte se s recepcí, řeknou Vám, zda má
pokoj někdo po Vás nebo ne. Já Vám to nyní říct nemohu, protože situace
se může do Vašeho příjezdu ještě mnohokrát změnit.
S pozdravem
Hana Kateřina Blahutová, rezervační oddělení
Dobrý den,je možné v termínu 19.2.-20.2. mít pokoj s manželskou postelí a ne dvě jednolůžka?… děkuji za odpověď
Dobrý den, pane Stloukale, ano na tento termín máme volné pokoje, prosím
pro řešení rezervací kontaktuje přímo naše rezervační oddělení na: reservation@hotelcosmopolitan.cz.
Hana Kateřina Blahutová, rezervační oddělení
Dobry den, pokud pri rezervaci zadam 2 dospely a 1 dite, bude tam cena i se snidani a veceri (bestseller) pro syna?
Dobrý den, paní Horváthová, za děti starší 3 let se na místě
doplácí příplatek 750Kč, děti do 3 let jsou zdarma.
S pozdravem
Hana Kateřina Blahutová, rezervační oddělení
Dobrý den, Viero. Děkuji Vám za dotaz. Děti do 3 let jsou zdarma bez nároku na lůžko, za starší děti se připlácí 750Kč/osoba, včetně snídaně a večeře. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možné platit pobyt z FKSP?
Dobrý den, Jano, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
ano, je možné domluvit si na rezervačním oddělení rezervaci s platbou
předem formou zálohové faktury, popřípadě na fakturu.
Hezký den
Hana, rezervační oddělení
Dobry den je mozme ubytovani po predlozeni meho ockovani a pritel ktery se testuje v praci potvrzeni? Ze zdravotnich duvodu neni ockovan ale potvrzeni nema je mozne i tak pobyt zakoupit výjimečně?
Dobrý den, Moniko :)
aktuální opatření ohledně možnosti prokazování bezinfekčnosti najdete
na vládním webu zde (https://covid.gov.cz/situace/obchody-sluzby/ubytovani).
Ubytování pouze s PCR testem je nyní možné u dospělých pouze, pokud je
kontraindikace k očkování zapsána lékařem v systému ISIN.
Pěkný den :)
Dobrý den. Pokud koupím pobyt s variantou Bestseller a zadám
1 dospělého a 2 děti, cena, kterou mi to ukáže, je konečná a je v ní
započítaná večeře pro nás všechny tři?
A ještě jeden dotaz – lze si připlatit za bazén, abychom tam mohli
trávit více času než hodinu? Pokud ano, kolik se platí? Děkuji.
Dobrý večer,
ano, v konečné ceně by měla být započítaná večeře pro všechny tři.
Doplacení wellness jinak činí 150 Kč/osoba/1,5 hod.
S pozdravem
Kamila
recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
obracím se na vás s prosbou, zda jsou termíny, které uvádíte níže v kalendáři plné, již „oficiálně“ plné? Je zde možnost, že na požadovaný termín (19.-20.5.) se pokoj (2 osoby) ještě uvolní, případně zda je možnost ještě volného pokoje? Kupovali jsme voucher 2× , kdy jeden je již koupený a protože jedeme jako rodina, při koupi druhého voucheru už je na tento termín plno, proto takový dotaz, zda máme čekat nebo voucher stornovat.
Děkuji, hezký den.
Eva
Dobrý den Evo, děkuji za zprávu. Pokud termín v online kalendáři není, nepůjde již zakoupit. Můžete ale zkusit kontaktovat hotel, zda nemá ve vámi vybraný termín ještě volno a případně si koupit voucher bez termínu. Termín si poté zamluvíte přímo v hotelu. Hezký den! Barča