Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Romantika v centru Krakova: strava a neomezený vstup do saunária
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 12 612 64 00 nebo e‑mailem na info@lwowska1.pl (anglicky nebo polsky) – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš email pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 40 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den.
Voucher má platnost do 19.12.2022. Lze po zakoupení a domluvě přímo
s provozovatelem voucher využít i např. v květnu 2023?
Děkuji.
J.Pavelka
Dear Sirs,
If you want to extend the validity of the voucher, please contact the Slevomat
website directly to extend it.
Dobrý den, je prosím možno přijet 2 dospělí a 3 děti? Nejmladší nepotřebuje lůžko, má jen půl roku a starší děti ( 4 a 6 let) by se vyslaly na rozkládací pohovce? Jaký by byl prosím doplatek včetně polopenze pro starší děti? Děkuji
Dobrý den, Nikolo. Nabídka je koncipována pro 2–3 osoby. V případě individuální domluvy, je nezbytné, kontaktovat přímo poskytovatele na info@lwowska1.pl nebo telefonním kontaktu +48 12 612 64 00. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den. Jak je to daleko k vám od.vlakoveho nádraží? Děkuji
Dzień Dobry,
Odległość do dworca głównego z naszego hotelu to około 3,5 km, Do hotelu
z dworca można dostać się tramwajem (linia 3,24) lub taksówką.
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.
Dobrý den, jak se k Vám prosím dostaneme z letiště a do kolika hodin je možné zajít na večeři v případě polopenze? Děkuji.
Hello,
Thank you for contacting us!
If you need a transfer from the airport we would be pleased to arrange it. Total
cost of this service is 110 PLN (up to 3 people) and 150 PLN (4–8
people).
Should you require the service, please provide us with your flight details
(fight number, date and time of arrival, number of people). Our driver will be
awaiting you in the arrival hall, carrying a board with text: „Lwowska 1”
and number of reservation from our system. Payment directly to driver.
As for the dinner, you can have it at any time during restaurant working
hours.
If you have any more questions we stay at your disposal.
Kind regards,
Katarzyna Michalik
Dobrý den, je možno zapůjčit dětskou postýlku? Pokud ano, za jaký poplatek?
Dzien dobry,
Łóżeczko dla dziecka udostępnimy Państwu bez dodatkowej opłaty.
Pozdrawiam serdecznie,
Przemysław Zieliński
Dobrý deň. Prosím vás v akom čase sú podávané raňajky a večere? Aká je dostupnosť do centra? Je nutné rezervovať čas do sauny? Ďakujem Prajem pekný deň
Dzień dobry,
Śniadania serwujemy w godzinach 07:00–10:00 od poniedziałku do piątku, a w
weekend bufet otwarty jest do godziny 11:00. Na kolację i pozostałe posiłki
zapraszamy do naszej restauracji Zielonym Do Góry, która otwarta jest do
godziny 22:00 oraz do 23:00 w piątek i sobotę. Na Stare Miasto można się
przespacerować przez Kazimierz albo pojechać tramwajem – przystanek jest
tuż obok Aparthotelu.
Nie trzeba rezerwować wejścia na saunę. Nasze SPA jest otwarte codziennie od
09:00 do 21:00.
Pozdrawiam serdecznie,
Przemysław Zieliński
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, asi blbost, ale pro jistotu, zdali jsou na
pokojích ručníky a osušky.
Děkuji
Dobrý den, Martine, ano, ručníky jsou k dispozici. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, jenom drobnost. Bylo by možné vysvětlit, proč je pokoj superior se snídaní levnější než pobyt ve standartním pokoji se snídaní? Děkuji
Dobrý den, Miroslavo. Děkuji Vám za dotaz. Dražší to není, jen je zde u varianty se snídaní, nastaveno min. 5 dnů strávených v hotelu, přičemž u varianty s polopenzí, jsou pouze 2. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, zajímá mě jestli je u třílůžkového pokoje, je třetí lůžko pevné, nebo se jedná o rozkládácí pohovku. Je určené pro dospělou osobu? Děkuji
Dobrý den, Miroslavo, u třílůžkového pokoje, respektive pokoje s 2 lůžky a 1 přistýlkou (Apartmán Superior a Pokoj Deluxe) je přistýlkou rozložitelný gauč. Bližší informace naleznete na https://www.slevomat.cz/akce/1894464-pobyt-v-centru-krakova-se-stravou-i-saunariem?tab=o-podniku#nadpis. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den ,je parkoviště opravdu zdarma?? V hodnoceních jsem četla ,že je zpoplatněné.Děkuji za odpověď
Dzień dobry,
Tak, dla Gości, którzy wykupili voucher poprzez Slevomat parking jest
darmowy.
Pozdrawiam,
Katarzyna Michalik
Dobrý den ,je na hotelu úschovna kol?
Dobrý den, Miroslavo. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, na hotelu je prostor, kde lze uschovat kola. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, mohla bych se zeptat zda je možnost bezlepkové stravy?
Dobrý den, Terezo, ano, hotel se na vyžádání postará i o tyto hosty a připraví speciální dietní menu. S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den
Máme psa York terier
Dobrý den, Alexandře, za domácí zvířata je účtován poplatek 40 PLN/noc, který se platí na místě. Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, v předchozích odpovědích jsem našla, že hotel na vyžádání zajistí bezlepkovou snídani. Jak je to s polopenzí/večeří? Je v nabídce „speciálního menu“ i bezlepkové jídlo? Nerada bych večeřela 3 dny po sobě jedno a to samé jídlo.
Dobrý den, Moniko. Jídelníček je na vyžádání u hotelu, je nezbytné kontaktovat přímo hotel na emailu: info@lwowska1.pl, pro úpravu jídelníčku polopenze. Děkuji za Váš dotaz a přeji hezký den Denisa
Dzień dobry,
Dziękujemy za kontakt. W menu specjalnym znajdują się dwa dania bezglutenowe: wegański burger oraz risotto z kalafiorem romanesco. Jest również mięsny burger, który na życzenie może zostać przygotowany w bułce bezglutenowej.
W razie dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Katarzyna Michalik