Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Parádní pobyt u Baltského moře: luxusní resort s bazénem a solnou jeskyní, polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 606 196 236 nebo e‑mailem na kontakt@wydma-resort.pl.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Dětská postýlka: 25 PLN/noc
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 50-80 PLN/noc (50 PLN do 10 kg, 80 PLN nad 10 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 35 PLN/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Jak daleko je k moři od hotelu?
Dobrý den, Aleno, hotel se nachází přímo u moře, jen 200 m od pláže. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,
chci se zeptat, zda-li je možné rezervovat 2 dvou lůžkové pokoje vedle
sebe (s ohledem na dosah signálu „chůvičky“)? Případně pokoje
rezervovat do klidnější části, vzhledem k malému synovi? Mockrát
děkuji, Jakub
Dobrý den, Jakube, záleží na aktuální dostupnosti pokojů ve Wydma
Resortu, proto doporučuji se s tímto dotazem obrátit přímo na Wydma Resort
prostřednictvím e-mailu na
kontakt@wydma-resort.pl
a uvést také Vámi vybraný termín (za účelem zjištění volných kapacit
a možnosti vyhovět Vašemu požadavku). Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den jak je to tam s parkováním to je přímo u hotelu ?
Dobrý den, Kristýno, parkoviště je přímo v areálu resortu a dle zvolené varianty této nabídky je zpoplatněno 20–25 PLN/den. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,byla by možnost rezervace třílůžkového pokoje s přistýlkou pro čtyřčlennou rodinu,děti 7 a 11 let?Termín mezi 25.7 až 7.8 na 5–7 nocí s polopenzí?v nabídce mi vyskakuje jen možnost jednoho dítěte na třílůžkový pokoj.děkuji za odpověď,s pozdravem Aneta
Dobrý den, Aneto. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro
3 osoby a jedno dítě do 3,9 let, který spí s rodiči na lůžku a pobyt
má zdarma. V rámci této nabídky, zde bohužel více nevymyslíme. :(
Doporučím Vám, kontaktovat přímo poskytovatele služby na: kontakt@wydma-resort.pl,
+48 606 196 236 pro tvorbu individuální nabídky.
Dobrý den, prosím šlo by nabídnout pouze pobyt se snídaní? děkuji Rous
Dobrý den, Jiří, bohužel tato nabídka je koncipována jako pobyt se stravou v podobě polopenze. V případě individuální poptávky prosím kontaktujte přímo Wydma Resort prostřednictvím e-mailu na kontakt@wydma-resort.pl či na tel. čísle +48 606 196 236. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, je možné, aby na jednom pokoji byla celá rodina 2+2? Děti 13 a 9 let. Děkuji.
Dobrý den, Lenko. Děkujeme za Váš dotaz. Pokoje z nabídky jsou pro tři osoby. Pokud byste chtěli jet ve čtyřech osobách, je potřeba kontaktovat hotel, zda mají volný třílůžkový pokoj s přistýlkou. Přistýlka pro dítě se platí pak přímo na místě (25 PLN/noc). Je vhodné vždy psát žádost o přistýlku do poznámky během rezervace. Pokud budete potřebovat pomoci s ověřením volného pokoje s přistýlkou na konkrétní termín, napište nám na pomoc@slevomat.cz. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, je možná úschova kol? Děkuji za odpověď Olga
Dobrý den, Olgo, v hotelu je kolárna i půjčovna kol. Přeji Vám krásný den, Tomáš
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Je možné ubytování se psem Golden Retriever?
Dobrý den, Lucie, ano, pobyt se psem je zpoplatněn částkou 350 Kč/noc. Přeji pěkný den, Katka :)