Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
jména a příjmení všech cestujících osob
data narození všech cestujících osob
kódy všech voucherů
při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na: info@zanzo.cz či na telefonu: +420 222 703 625. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, mohu si předem nějak zjistit volné kapacity hotelu, abych
věděla, že je mnou chtěný termín volný? Nabízíte právě možnost
zakoupení bez označení termínu a následné zarezervování přímo
v hotelu; to je pro mě momentálně problematické, když nevím zda můj
termín bude k dispozici.
Děkuji Vám
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, v nabídce jsou dvě varianty. První je voucher bez termínu,
který zmiňujete. V takovém případě není garantovaný vámi preferovaný
termín a rezervace je možné jen dle volné kapacity hotelu. Druhou možností
je voucher s online termínem (v nabídce stačí kliknout na tlačítko
,,Vybrat termín") a v takovém případě si vámi vybraný termín rovnou
zakoupíte a tím pádem i zarezervujete. :)
Hezký den, Kamila – CK Zanzo.
Martina Lukášková
Dobrý den, je tento zájezd s dopravou? Lukášková
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den paní Lukášková, všechny nabídky od CK ZANZO s nákupem
online jsou bez dopravy. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lucie-
CK ZANZO.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohu si předem nějak zjistit volné kapacity hotelu, abych věděla, že je mnou chtěný termín volný? Nabízíte právě možnost zakoupení bez označení termínu a následné zarezervování přímo v hotelu; to je pro mě momentálně problematické, když nevím zda můj termín bude k dispozici.
Děkuji Vám
Dobrý den, v nabídce jsou dvě varianty. První je voucher bez termínu, který zmiňujete. V takovém případě není garantovaný vámi preferovaný termín a rezervace je možné jen dle volné kapacity hotelu. Druhou možností je voucher s online termínem (v nabídce stačí kliknout na tlačítko ,,Vybrat termín") a v takovém případě si vámi vybraný termín rovnou zakoupíte a tím pádem i zarezervujete. :)
Hezký den, Kamila – CK Zanzo.