Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Grand hotel v maďarské Ostřihomi: polopenze, aquapark s wellness, super herna a bazilika na dohled
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 33 787 001, +36 20 523 7657 nebo e‑mailem na foglalas@grandhotelesztergom.hu (slovensky, anglicky, německy nebo maďarsky).
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
- 2 děti do 5,9 let mají pobyt na přistýlce se všemi službami zdarma.
- Pro rodiny se 3 a více dětmi je potřeba ověřit dostupnost telefonicky či e-mailem před zakoupením voucheru.
- Domácí mazlíčci: 5.000 Ft (cca 13,20€)/noc (pouze v pokojích Superior a Superior Plus)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
V jakém termínu jsou v provozu venkovní bazény?Děkuji
The outdoor pools are open during the summer time.
Dobrý den, mužete mi sdělit, zda nabízené bazény v Akvaparku mají termální vodu a jaká je jejich teplota- děkuji L.r.
Dobrý den, Lenko. Děkuji Vám za dotaz. V aquaparku termální bazén
není. Aquapark nabízí spoustu jiných možností, jak si odpočinout, jako
jsou například: Vnitřní zážitkové bazény, dětský bazén, tobogany,
vířivka, infrasauna, lehátka a šatny
Venkovní plavecký bazén a relaxační bazén, propojené s vnitřními
bazény. Saunový svět nabízí tematické sauny, vířivky, zážitkové
sprchy, Kneippův chodník a relax zóna. S přáním krásného
dne, Karel
Dobry den, bylo by mozne objednat jeden dvouluzkovy pokoj, ktery by byl vedle triluzkoveho pokoje ? Pojedeme vetsi rodina s detmi, tak aby mohli byt spolecne. Pripadne jak o to zazadat? Dekuji Sollichova
Dobrý den, Petro. Děkujeme za Váš dotaz. Určitě se s tímto dotazem obraťte přímo na hotel (foglalas@grandhotelesztergom.hu, +36 33 787 001). Pokud bude mít tyto pokoje vedle sebe volné, určitě to nebude problém. Doporučuji to poté zadat ještě do poznámky během rezervace (nákupu voucherů). Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den mám dotaz máme zájem o pokoj premium superior máme 1 dítě 10let dítě je drobné je možné tento pokoj chceme s balkonem nebo terasou je to možné s pozdravem P. Králíková bez balkonu nebo terasou nemáme zájem děkuji za odpověd
Dobrý deň, len naša Prémium Superior izba je vybavená s balkónom. Táto izba je však vhodná len pre dve osoby. S pozdravom, Veronika Kövesdiová
Dobrý den, zaujala nás nabídka pro dospělé a 2 děti (4 a 7). Při
objednávce se objevuje pokoj Superior family, který jsem ale na stránkách
hotelu nenašel. Je možné lépe specifikovat pokoj? Jde o jednu nebo
2 místnosti? https://grandhotelesztergom.hu/en/rooms
Děkuji.
Dobrý deň, Superior family izba na našej webovej stránke je uvedená pod
názvom „Superior connecting room“. Je to rodinná izba s dvomi spálňami
a kúpeľňami.
S pozdravom,
Veronika Kövesdiová
Dobrý den. Měli by jsme zájem o pobyt ,ale jsme dva dospělý a čtyři děti ve věku 6,7,10 a 10 let. Můžou to být i dva pokoje vedle sebe ale jak to rezervovat , aby to bylo s dětmi cenově nejvýhodnější. Mohlo by se jednat i o akci 4+1 noc .
Dobrý deň,
6 osôb v rodinnej izbe nevieme umiesniť a preto našim odporúčaním je
rezervovanie dvoch izieby, ktoré vieme vedľa seba umiestniť. S pozdravom,
Veronika Kövesdiová
V kolik hodin je možný check-in a je v den příjezdu i odjezdu volný
vstup do aquaparku?
Je umožněn vstup do aquaparku zdarma ještě před check-in?
Dobrý deň,
hoteloví hostia na bezplatný vstup do Aquaszigetu majú nárok len od
check-inu v deň príchodu do času check-outu v deň odchodu.
S pozdravom,
Veronika Kövesdiová
Dobrý den. Je možné ubytovat 3 dospělé a dvě děti (5 a 3) v rodinném pokoji? Mladší dítě by spalo v dětské postýlce. Uvést ho poté do poznámky? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý deň.
V rodinnej Superior izbe vieme ubytovať tri dospelé osoby dve deti vo veku
5 a 3 rokov. Pre trojročné dieťa vieme zabezpečiť detskú postielku.
S pozdravom,
Veronika Kövesdiová
Dobrý den,rádi bychom k vám přijeli 2dospeli a syn (15let) máte 3luzkove pokoje protože syn se na klasickou přistýlky už nevejde. A na kolik by nás vyšel pobyt o letních prázdninách na 7 dní?Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Gábino. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel nabízí také třílůžkové pokoje, takže není problém vás ubytovat na jeden pokoj společně. Cena se odvíjí podle přesného termínu a podle výběru pokoje. Doporučuji proto použít náš online kalendář, který je u nabídky. Po výběru počtu osob, termínu a typu pokoje se Vám automaticky vypočítá cena. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, chtěli jsme vyrazit dvě rodiny ( vždy 2 dospělí + dítě) v jeden termín ale zjistili jsme, že v nabídce na každý termín je jen omezená nabídka pokojů (jeden dvoulůžkový a jeden dražší rodinný). Jedna rodina si tedy koupila voucher a ráda bych se zeptala, zda je možné zajistit stejné podmínky i pro druhou rodinu (např. přímo skrze hotel). Jde o termín 1.-3.4. pro 2 dospělé a 1 roční dítě. Děkuji, Černá
Dobrý deň!
Je potrebná rezervácia izby do predu. Vo Vami uvedenom termíne je možnosť
rezervácie len rodinnej izby za poplatok.
V prípade ďalších otázok neváhajte nás kontaktovať.
S pozdravom,
Veronika Kövesdiová
Dobrý den. Neomezený vstup do wellness naproti hotelu je po celou dobu pobytu ?? Děkuji.
Dobrý deň,
balík obsahuje na celý pobyt neobmedzený vstup do Aquasziget zážitkového
kúpaliska.
S pozdravom,
Veronika Kövesdiová
Dobrý den, dá se na recepci hotelu domluvit slovensky?
Dobrý den, na hotelu byste se měli domluvit Slovensky, Anglicky, Německy nebo Maďarsky. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
také by mě zajímalo, jak je to u rodiny se dvěma dětmi… Opravdu je
nutné připlácet si za rodinný pokoj? Máme děti 4 a 6 let, vždy jsme se
bez problémů vešli do standardního pokoje – 1 dítě v posteli u nás
a 1 na přistýlce (máme svou vlastní). Chápu příplatek za stravu, ale
místnost navíc za 6000,– Kč nepotřebujeme (počítáno na 4 noci).
Děkuji za info
Dobrý deň,
Superior izby s možnosťou prísteľky sú vhodné maximálne pre
3 osoby.
Veľkosť Superior izby je 28 – 30 m2, tento typ izby neodporúčame pre
štvorčlennú rodinu, pretože izba obsadná s 4 osobou by bola veľmi
malá.
Ale ak by Vám menší priestor nerobil problém, rezervujte Superior izbu
s možnosťou prísteľky pre 2 dospelé osoby a jedno 6 ročné dieťa, a
keďže dieťa do 5,99 rokov je zdarma, do poznámok uveďte, že druhé dieťa
vo veku 4 rokov by spával s Vami v manželskom posteli. Pre 6 ročné
dieťa vieme zabezpečiť jednu prísteľku a pre 4 ročné ustelieme
v manželskom posteli.
S pozdravom,
Veronika Kövesdiová
Zeptám se jinak, protože úplně nechápu odpověď na můj dotaz.
Superior Family pokoj uváděný v nabídce je rodinný connecting superior,
nebo tenhle pokoj je za příplatek?
Milý Martin!
Pre štvorčlennú rodinu len Superior Family izbu je možné rezervovať,
ktorú aj naša ponuka zahŕňa, to znamená je bez príplatku.
Superior Family izba ja vybavená s dvomi dvojposteľovými izbami.
S pozdravom,
Veronika Kövesdiová
Pro rodinu s 2 dětmi je pokoj s oddělenou ložnicí?
Milý Martin!
Ubytovanie pre štvorčlennú rodinu vieme zabezpečiť v Rodinnej connecting
Superior izbe s dvomi vzdušnými priestormi.
S pozdravom,
Veronika Kövesdiová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné čerpat FKSP na tento zájezd? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Zuzano, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním krásného dne, Karel