Dovolená v Chorvatsku: 4* hotel se stravou, neomezený vstup do aquaparku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Zdravím ,chtěl bych se zeptat zda můžu využívat bazén i poslední den odjezdu až do večera?dekuji
Dobrý den, Lukáši. Podařilo se mi získat odpověď na Váš dotaz přímo od hotelu. Po check outu, je možné využít bazén až do večera. :) Je však nezbytné, domluvit se s personálem s předstihem. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den.
Měli bychom zájem přijet s rodinou 2+2 (děti 5 a 7 let) na týdenní
pobyt ještě v červenci,bohužel mi nejde zadat. Prosím prosím vykouzlí se
v tomto hotelu pro nás místečko :)? Velmi děkuji. Karolina
Dobrý den, Karolíno,
Volné termíny na vámi vybraný měsíc již aktuálně dostupné nejsou.
K ověření dostupných kapacit doporučuji využít náš online rezervační
kalendář, který se nachází po pravé straně nabídky, případně přímo
v nabídce stačí kliknout na zelené tlačítko vybrat termín.
Přeji hezký den, David
Dobrý den, ještě jsem se chtěla zeptat, jestli se v hotelu pořádají
hromadné výlety nebo si každý host zajišťuje výlety sám?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ilono,
děkuji vám za dotaz.
Výlety jsou čistě individuální, takže je jen na vás a a vašich
preferencích, kam se na výlet vydáte :).
Přeji hezký den, David
dobrý den, mám zadaný pobyt v tomto hotelu na 30.7. do 1.8. s dětmi 8 a 13 let, s ubytováním přímo v hlavní budově , nelze mi zadat dítě 13let, mohu tedy prosím cenovou nabídku při této variantě? přímo na jejich mail psát nechci, nevyznám se v jejich rezervačním systému a v cizím jazyce se nedomluvím, děkuji za brzkou odpověď, aby mi mezitím nebyl pobyt prodán
Dobrý den, Radko, děkujeme za dotaz. Naše nabídka je určena pouze pro dvě děti (do 4,9 let a do 11,9 let). Z toho důvodu byste musela zaplatit za 13 leté dítě plnou cenu. Ovšem ani pro třetí dospělou osobu není v tomto balíčku místo. Pro individuální nabídku, prosím, kontaktujte poskytovatele. :-) Přeji krásný den, Bára
dobrý den, rádi bychom strávili v tomto komplexu cca 5 dní v měsíci červenci nebo do 15.srpna, dva dospělí a dvě děti 8 a 13 let, najdu nějaký takový termín Ostravou all inclusive? moc děkuji
Dobrý den, Radko,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne
Dobrý den, chci se zeptat zda voucher zahrnuje návštěvu aquaparku po celou dobu pobytu nebo pouze 1 den (jednorázový vstup)
Dobrý den, Lumíre, vstup do aquaparku je neomezený, jedná se tedy o možnost využívání po celou dobu pobytu. Bližší informace naleznete v popisu dané varianty nabídky. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobry den,
Radi bychom prijeli se dvemi detmi, ovsem radi bychom dostali modernejsi pokoj a
nejlepe i s balkonem. Je mozna nejaka garance jeste pred zaplacenim? Pri
vyplnovani udaju zde neni ani moznost poznamek pro hotel.
Predem dekuji za odpoved
Dobrý den, Kateřino, hotel nabízí ubytování v následujících typech
pokojů, přičemž jejich dostupnost se může lišit podle Vámi zvoleného
termínu. Prvním typem je Dvoulůžkový pokoj Classic (19 m²) s 2 lůžky
a možností 1 přistýlky. K dispozici je také Dvoulůžkový pokoj Premium
(26 m²) s 2 lůžky a možností 2 přistýlek. Některé pokoje mají
balkon. Pro bližší informace přikládám odkaz https://www.slevomat.cz/akce/1892810-chorvatsko-4-hotel-aquapark-neomezene-jidlo?tab=o-podniku#nadpis.
Při objednávce je možnost zadat požadavky do Poznámek (v rámci Údajů
o rezervaci), není však možné je garantovat. Doporučuji tedy kontaktovat
přímo hotel Well prostřednictvím e-mailu
rezervacije1@terme-tuhelj.hr,
uvést Vámi zvolený termín, případně počet osob a dotázat se na možnost
ubytování v pokoji s balkónem. Konverzace probíhá v cizím jazyce. pokud
s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu
s preferovaným termínem a požadavky na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Přeji
pěkný den, Katka :)
Dobrý den, je možné využívat služby hotelu v den příjezdu, ještě
před ubytováním?
Děkuji Vám za odpověď.
Hello, thank you for your question. Yes, you can use the pools already in the morning on arrival day. Best regards, Maša Pliberšek
Dobrý den. Dá se tento pobyt platit kartou Edenred FKSP nebo převézt z této karty? Děkuji
Dobrý den, Jano, ano, je to možné :) Body z karty je potřeba si nejdříve převést k nám na kredity (1 kredit = 1 Kč) přes tento odkaz https://www.slevomat.cz/benefity/edenred. Poté vložíte nabídku do košíku a v kroku platba zaškrtnete tlačítko Uplatnit kredity. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den. Rádi bychom přijeli v termínu od 10.7. Se dvěmi dětmi nad 3 roky a kojencem . Je to možné? Děkuji
Dobrý den, Terezo, ve Vámi uvedený den je možnost pobytu 10.-15.7. K ověření dostupných kapacit doporučuji využít náš online rezervační kalendář, který se nachází po pravé straně nabídky, případně také po rozkliknutí dané varianty u „Pobyt s termínem“. V rámci této nabídky mají 2 děti pobyt zdarma s výhodami voucheru. Jedná se o 1 dítě do 4,9 let na přistýlce a 1 dítě do 11,9 let na přistýlce. Miminko doporučuji zadat do poznámky v objednávce, ale pokud na něj nebudete uplatňovat nárok na lůžko ani stravu, neměl by být problém. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,
líbí se nám nabídka pobytu s plnou penzí pro rodinu (2 dospělí +
2 děti). Je možný ještě termín 23. – 25. 7.?
Děkuji a přeji hezký den.
Dear Mrs. Jana, thank you for your interest in accommodation in Terme Tuhelj. We have opened additional room for you and you can now make a reservation for 23.-25. 7. We are looking forward to your visit! Best regrads, Maša Pliberšek
Dobrý den. Voucher je pro dva dospělé a dvě děti. My máme tři děti ve věku 5 a 3 roky a čtyřměsíčního kojence. Na to nejmenší dítě nechceme pochopitelně stravu ani lůžko. Je možné tento voucher v našem počtu použit? Případně, jak to máme řešit, aby nás na recepci neotočili. Psala jsem do hotelu e-mail ale bez odezvy. Děkuji Tereza
Dobrý den, Terko, děkujeme za dotaz. Doporučujeme zadat miminko do poznámky v objednávce. Ale pokud na něj nebudete uplatňovat nárok na lůžko ani stravu, neměl by být problém. Případně pokud ano, měl by Vás hotel kontaktovat a situaci s Vámi dořešit. :-) Přeji krásný den, Bára
Dobrý den, jsou tobogány omezeny věkem nebo výškou? Jedná se mi o to, že třeba v Maďarsku, pokud dítě nedosahuje výškou, tak ho tam nepustí. Díky
Dear Mrs. Eliška, thank you for your question. There is a height limit on
our highest slides. On our two circle waterslides (yellow-orange and
yellow-green slides) the height limit is 120 cm and on the straight waterslide
(yellow slide) the height limit is 160 cm. On all other slides there is no
height limit.
Best regards from Terme Tuhelj, Maša Pliberšek
Dobrý den,je možné někde v blízkosti hotelu zaparkovat auto s karavanem,prosím?
Dear Mrs. Holandova,
thank you for your question. Yes, it is possible. There is a big parking space
in front of the hotel.
We are looking forward to welcome you in Terme Tuhelj. Best regards, Maša
Pliberšek
Dobrý den, lze část pobytu hradit benefity a část doplatit? Děkuji
Dobrý den, Michaelo, ano, je to možné. Záleží jestli máte benefity v podobě papírových poukázek či na kartě. Ohledně možnosti uplatnění (více informací na https://www.slevomat.cz/magazin/1374-vymente-vase-stravenky-za-skvele-zazitky) a převodu benefitů doporučuji navštívit https://www.slevomat.cz/benefity#jak-promenit-body-na-zazitky. Papírové poukázky je možné donést osobně k nám na pobočku v Karlíně (Butterfly, Pernerova 691/42, Praha – Karlín) či poštou dle návodu uvedeného na https://www.slevomat.cz/magazin/1252-nevite-co-si-pocit-s-poukazkami-edenred-sodexo-up-nebo-lidl-poslete-je-k-nam. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý večer, nevíte kde si sehnat jízdenky vlakem nebo autobusem k vám? Prosím.?
Dobrý den, Terezo. Dohledal jsem možnost spojení například společností Flixbus, či Regiojet do města Gorica, či Zagreb, poté doprava vlakem. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den dostal bych se tam autobusem nebo vlakem
Dobrý den, Karle, děkujeme za Váš dotaz. Doprava je velmi doporučována autem, jelikož přímá autobusová či vlaková doprava na hotel není. S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat zda pokoje premium se nachází v nové části hotelu. Loni s pokojem clasic jsme byli ubytovaní v depadenci hotelu a o tu už nemáme zájem. Potřebovala bych na jistotu vědět, že když si priplatim premium ubytuji mě opravdu v nové části hotelu. Děkuji
Dear Mrs. Drtilova,
thank you for your question. Yes, premium rooms are in the new part of the hotel
Well.
We are looking forward to welcome you again in our hotel.
Best regards, Maša Pliberšek
Dobrý den, ráda bych se zeptala na výlety v okolí, kam se dá jet? Děkuji
Dear Mrs. Matyašova, thank you for your question. On this link you can find
some suggestions for trips in surrounding area: https://www.terme-tuhelj.hr/en/adventures/trips-in-the-surroundings.
We are looking forward to welcome you in Terme Tuhelj.
Best regards, Maša Pliberšek
Dobrý den, je možnost zapůjčení dětské postýlky zdarma? Děkuji.
Dobrý den, Lenko. Podařilo se mi získat odpověď od poskytovatele služby a ve větším pokoji se dvěma místnostmi je možnost přidání buď přistýlky, nebo dětské postýlky, která je zdarma k zapůjčení. Obojí není bohužel možné. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je v hotelu nabíjecí stanice pro elektroauta?
Dobrý den, Martine, dobíjecí stanice pro elektromobily v hotelu je. S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den, je možné využít auquapark v rámci voucheru i v den odjezdu?
Dobrý den, Lenko. Podařilo se nám spojit s poskytovatelem služby a lze využít aquapark i v den odjezdu. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den vám přeji chtěla bych se zeptat da se jet autobusem
Dobrý den, Michaelo. Děkujeme za Váš dotaz. Toto je nabídka hotelu, nejedná se o zájezd s CK. Proto si musí každý host zařídit vlastní dopravu. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
dobry den jak je to s prispevkem z FKSP na rekreaci da se tu vyuzit ?dekuji Lucka
Dobrý den, Lucie. Děkujeme za Váš dotaz. Bohužel tento pobyt na FKSP využít nejde. Veškeré tuzemské a zahraniční pobyty na FKSP najdete zde: www.slevomat.cz/fksp. Najdete tam také informace jak u nás funguje uplatnění FKSP na pobyt. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, pokud máme děti 12 a 5 let tak to dvanáctileté už se počítá jako dospělé? 3 dospělé osoby ale zadat nejdou. Děkuji za odpověď a přeji hezký den
Dobrý den, Andreo. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro 2 dospělé osoby a 2 děti, přičemž jedno pětileté lze zadat a pobyt má zdarma s nárokem na stravu a lůžko. Druhé dítě do 11,9 let na přistýlce. Pro individuální nabídku, kontaktujte přímo poskytovatele rezervacije1@terme-tuhelj.hr. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, v případě polopenze, je možnost někde v blízkosti hotelu navštívit placenou restauraci?
Dobrý den, Apoleno. Do pěti kilometrů lze navštívit spoustu dobrých podniků. :) Doporučím Vám, doptat se přímo na recepci v hotelu, který Vám poradí tu nejlepší! :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den. Je možné připlatit pokoj premium v nové budově?? Loni jsme byli a měli jsme pokoj clasic a tam už nechceme. Loni pokoj připlatit šel, dnes ho v nabídce nevidím. Děkuji
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Za pokoj premium lze připlatit. Vše si
můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den. Pokud zvolím konkrétní termín. Tak mi přímo tento termín rezervujte v hotelu? Nemůže se stát že si koupím voucher a hotel bude obsazen? Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Radko. Děkuji Vám za dotaz. Po zvolení termínu pobytu a úhradě, Vám bude vystaven voucher vázaný na termín. Termín je garantovaný a hotel v Vámi počítá. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,je moźnost 3 osoby + 1 dítě 3 roky?
System mě pustí max na 2 ddospělé osoby + 2 děti.
Je uvedene pro 2–4 osoby.
Dobrý den, Libore. Děkujeme za Váš dotaz. Nabídka je tvořena pro 2 dospělé osoby + děti. Pokud je jedno dítě do 4,9 let na přistýlce a druhé do 11,9 let na přistýlce, tak mají pobyt zdarma s výhodami voucheru. Ohledně individuální poptávky neváhejte kontaktovat přímo provozovatele (rezervacije1@terme-tuhelj.hr, +386 3 829 78 36). Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,moje děti milují tobogány,na fotkách vidím velký tobogán,ve videu už chybí,tak nevím na čem jsme.děkuji.
Dobrý den, Libore, jak je níže v popisu nabídky uvedeno: do konce srpna máte totiž neomezený vstup rovnou do dvou aquaparků! Ten první je součástí komplexu, ve kterém budete ubytování, a nabízí mnoho atrakcí. Těšte se na venkovní bazény, vodopády, umělou řeku, skluzavky, samozřejmě nechybí ani kryté bazény a vířivka a 30 km od hotelu, kousek za slovinskými hranicemi, najdete další nabušený komplex – Terme Olimia, ve kterém také můžete řádit, jak se vám zlíbí.. Kromě mnoha a mnoha atrakcí a bazénů tu najdete také vodní safari s rovnou stovkou afrických zvířat v životní velikosti. Nechybí animační programy pro malé i velké. A nezapomeňte vyzkoušet skluzavku uvnitř obřího hada. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, od hotelu k moři je to opravdu 200 km? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ilono :)
ano, hotel se nachází u chorvatsko-slovinských hranic, odkud je to k moři
cca 200 km. Přesto věřím, že se v hotelu nudit nebudete.
Pěkný den :)
Dobrý den, prosím vás o sdělení. Mám objednán pokoj Premium,
2 dospělí a 2 děti. Dle některých hostů ,kteří tam byli je tam pouze
1 přistýlka a pokoj malý. Přitom píšete ,že pokoje jsou vybavené pro
4 osoby. Prosím sdělte mi co mohu čekat, abych se mohl včas rozhodnout.
Děkuji.
S pozdravem Mirek
Dobrý den, Miroslave. Děkuji Vám za dotaz. Zákazník obdrží pokoj premium s 2 přistýlkami. Při vytváření nabídky si lze povšimnout, že tato informace je na voucheru vedena. Máte tedy právo na pokoj premium, do kterého se vejdou 2 přistýlky. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chceme zakoupit voucher 2 dospělý + 2 děti (7 let a 2 roky). Sebou chceme vzít i dceru 6 měsíců, je toto možné? Vlastní cestovní postýlka, vlastní jídlo. A je případně poté možný vstup s půlročním dítětem? Děkuji
Dobrý den, Tomáši :)
tato nabídka je určena pro 2 až 4 osoby, v případě individuální
poptávky ohledně pobytu pro 5 osob, prosím kontaktujte přímo hotel na
e-mailu: rezervacije1@terme-tuhelj.hr
či tel. +386 3 829 78 36. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte
s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi
případně vyřešíme dotaz za Vás.
Pěkný den :)
Dobrý den,
Ráda bych koupila pobyt v hotelu Well, pro 5 osob, nabízí pobyt jen pro
2–4 osoby? Jde přidat ještě jedno dítě?
Dobrý den, Veroniko. Voucher je koncipován maximálně pro 4 osoby. Pokud byste si přála kalkulaci nad rámec voucheru, je nezbytné, spojit se přímo s hotelem a domluvit se individuálně. S Přáním krásného dne, Karel Přikládám kontakt: rezervacije1@terme-tuhelj.hr, +386 3 829 78 36
Dobrý den, chci se zeptat, mám děti ve věku 7 a 14 , když zadám 2 dospělé osoby a 2 děti tak mi to nejde, druhé dítě uvádíte do 11,9 let, tak jsem žádala 3 dospělé a 1 dítě 7 let, ale také nejde zadat ubytování???Díky za info,
Dobrý den, Michaelo, informaci o pobytu s dětmi můžete zadat až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu. Kapacitu hotelu můžete ověřit na e-mailu: rezervacije1@terme-tuhelj.hr či tel. +386 3 829 78 36. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to vyřešíme za Vás. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
jak to vyřešit když bychom rádi jely se třemi dětmi?
11,11,7 ?
Děkuji
Dobrý den, Romano, nabídka je koncipována pro 2 až 4 osoby,
v případě individuální poptávky ohledně pobytu prro 5 osob, prrosím
kontaktujte přímo hotel na e-mailu: rezervacije1@terme-tuhelj.hr
či tel. +386 3 829 78 36. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte
s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to
vyřešíme za Vás. Přeji Vám krásný den, Tomáš
Dobry den,chcem sa opytat ako je daleko od hotela k mori,dakujem Surova
Dobrý den, Ivano, k moři je to zhruba 200 km autem. Přeji pěkný den, Matěj.
Dobrý den, je možné si přiobjednat dopravu? Děkuji Caha
Hi, you mean transfer.
Dobrý den, Jarmilo, tato možnost bohužel není, dopravu si zajišťuje zákazník sám. Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, rádi bychom si zakoupili pobyt s plnou penzí pro 2 dospělé osoby a 2 děti (5 a 9 let) v termínu 22.-24.8.2022. V nabízených termínech tento termín bohužel nevidím, ale z hotelu mi odpověděli, že volno mají. Je možné zakoupit si voucher bez konkrétního termínu a termín si domluvit přímo s hotelem? Děkuji.
Dobrý den, Jitko. Děkuji Vám za dotaz. Ano, samozřejmě :) Lze zakoupit voucher bez konkrétního termínu a následně se spojit s hotelem a termín si individuálně domluvit. Přeji příjemný pobyt, Karel