Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Objevte krásy Zakopaného: pobyt s polopenzí a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 185 444 333 nebo e‑mailem na indywidualni@hotelbelvedere.pl (oddělení rezervací je otevřené ve dnech pondělí až pátek v čase 8–18 h).
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš email pomoc@slevomat.cz
- Online rezervace: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky.
- Domácí mazlíčci: 50 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 PLN/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
nápoje u snídaně a večeře jdou v ceně polopenze?
Dzień dobry,
Do obiadokolacji maja Państwo w cenie kawę, herbatę, wodę.
Z pozdrowieniami,
Hotel Belvedere
Dobrý den,je možné se ubytovat v termínu od 27.12.do 30.12. dvě dospělé osoby a 1 dítě 12 let.dekiji za informaci
Dobrý den, Martine,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den. Chtěla bych Vás požádat o fotky rodinného pokoje. Na internetu ani zde nejsou. Zajímalo by mě, jak celý pokoj vypadá včetně uložení lůžek. Dekuji
Dobré odpoledne,
Rodinný pokoj je jinak známý jako apartmá, podívejte se prosím na
fotografie tohoto pokoje na webových stránkách.
Pozdravy
Pawel Helmecki
Dzień dobry,
pokój rodzinny to inaczej apartament, proszę spojrzeć na zdjęcia tego pokoju
na stronie internetowej.
Pozdrawiam
Paweł Hełmecki
Dobry den, je možné vzít sebou malého papouška ? Dekuji za odpověď
Dobrý den, Jano, za pobyt s domácími zvířaty je účtován poplatek 50 PLN/noc, který se platí až na místě. Přeji pěkný den, Katka :)
dobrý den,
lze na tomto pobytu uplatnit platbu FKSP?
Děkuji
Dobrý den, Josefe, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
koupila jsem si pobyt v hotelu na 4 dny.
Chtěla jsem se zeptat, jestli se dá parkovné platit kartou.
Děkuji
Dobré odpoledne,
Žádný problém – za další služby včetně parkování můžete zaplatit
na místě v hotelu kartou nebo v hotovosti ve zlotých.
S pozdravem,
rezervační oddělení hotelu Belvedere
Dzień dobry,
nie ma problemu – za usługi dodatkowe w tym parking można zapłacić na
miejscu w hotelu kartą lub gotówką w PLN.
Pozdrawiamy,
dział rezerwacji hotelu Belvedere
Dobrý den, je možné si na místě přikoupit večeře, pokud budu mít pobyt jen se snídaní? Děkuji Špániková
Dobré odpoledne,
Ano, samozřejmě je možné zakoupit si večeři na místě v hotelu, cena je
90,00 PLN/dospělý a 65,00 PLN/dítě 4–12 let.
S pozdravem
Pawel Helmecki
Individuální rezervace
Dzień dobry,
tak, oczywiście istnieje możliwość wykupienia obiadokolacji na miejscu w
hotelu, koszt to 90,00 PLN/osoba dorosła i 65,00 PLN/dziecko 4–12 lat.
Pozdrawiam
Paweł Hełmecki
Rezerwacja Indywidualna
Dobrý den,
má hotel k dispozici župany na pokoji?
Děkuji
Dobré ráno,
Žádný problém – župany vám na pokoj dodáme zdarma. Tuto informaci
prosím uveďte při rezervaci.
S pozdravem,
Individuální rezervační oddělení
Dzień dobry,
nie ma problemu – dostarczymy bezpłatnie szlafroki do pokoju. Proszę tylko
zaznaczyć taką informację przy rezerwacji.
Pozdrawiamy,
Dział rezerwacji indywidualnej
Dobrý den,do kdy se prosim podávaji večeře?Když přijedeme mezi 18–19 hodinou,d ostaneme ještě večeři?děkuji
Dzień dobry,
Obiadokolacja w formie bufetu jest w godzinach 17:00 – 20:00.
Z pozdrowieniami
Hotel Belvedere
Dobrý den ,dá se uplatnit pobýt přes FKSP? Děkuji
Good day,
we as a hotel don't know about this because you pay SLEVOMAT, so please contact
the portal directly.
Best regards
Paweł Hełmecki
dobry den, 40PLN/den za parkovani???
neni to moc, kdyz vetsina hotelu ma parkovani v cene?
Dzień dobry,
mają państwo możliwość korzystania z naszego parkingu w cenie 40 zł/
1 doba.
Mogą Państwo szukać innego parkingu wokół hotelu, ale raczej Państwo nie
znajdą innego miejsca parkingowego, za darmo.
Dobrý den,
motorky taky platí parkoviště? Přijeli by 4.
T. Marek
Jeżeli mogą Państwo zaparkować 2 motory na jednym miejscu to oczywiście
za miejsce płacą Państwo 40 zł.
Czyli 2 motory/ 40 zł.
Dobrý den, v jakém časovém rozmezí je v provozu wellness a bazén?
Děkuji.
Dobrý den, Lucie.
Otevírací doba Rekreačního střediska a SPA je od 8:00 do 22:00.
Přeji hezký den, David.
Dobrý den,
Otevírací doba Rekreačního střediska a SPA je od 8:00 do 22:00.
Přeji hezký den
Hotel Belvedere
Dobrý den, je zde, prosím, možnost parkování? A je zdarma nebo zpoplatněno? Děkuji za odpověď. Alena Vaňková
Dzień dobry,
Parking jest możliwy, konieczna jest dodatkowa opłata w wysokości
40,00 PLN/doba. Płatność na miejscu w hotelu.
Pozdrawiam
Paweł Hełmecki
Dobrý den je pobyt vhodný pro vozíčkáře. Dostane se do bazénu…
děkuji Marcela
Dzień dobry.
W hotelu znajduje się winda, którą bez problemu mogą Państwo dostać się
na poziom centrum wodno-termalnego.
Na samym basenie jest kilka schodów do pokonania, więc ratownicy mogą pomóc
przenieść osobę na wózku.
Z pozdrowieniami, Hotel Belvedere
Dobrý den, je v hotelovém bazénu termální voda? Kolik stupňů celsia bazény mají? Děkuji. Z.
Dzień dobry,
Hotelowy basen nie jest basenem termalnym. Woda w basenie ma 28C.
Z pozdrowieniami
Hotel Belvedere
Dobrý den, domluvíme se česky? Moc děkuji za odpověď
Dobrý den, Aleno, děkujeme za dotaz. V tomto zařízení se domluvíte anglicky a polsky. :-) Přeji hezký den, Bára
Dobrý den jsme 4 dospělé osoby, chteli bychom apartmá se dvěmi
samostatnými ložnicemi a dvěmi koupelnami. Jednou už jsme tam byli
ubytování, bohužel si nepamatuji číslo pokoje.
Šlo by to se záznamů hotelu zpětně dohledat? a zarezervovat tento
konkrétní apartmán. Děkuji
Dzień dobry,
Wydaje mi się, że chodzi Państwu o 2 pokoje standardowe które są
połączone w studio, czyli z możliwością przechodzenia pomiędzy nimi bez
konieczności wychodzenia na główny korytarz hotelowy.
Pozdrawiam
Paweł Hełmecki
Dział Rezerwacji Indywidualnej
Witam,czy w jednym terminie można równocześnie zarezerwować dwa osobne pokoje. Jest nas cztery osoby i chcielibyśmy mieszkać osobno. Ewa
Dzień dobry,
w hotelu posiadamy 174 pokoje, więc rezerwacja dwóch pokoi nie będzie
problemem, kwestia tylko dostępności pokoi w wybranym przez Państwa
terminie.
Pozdrawiam
Paweł Hełmecki
Dział Rezerwacji Indywidualnej
Dobrý den, mohu si k vybranému termínu připlatit apartmá.
Dobrý den, Danuše :)
záleží na volných kapacitách hotelu v konkrétní termín. Pokud je
apartmá dostupné zobrazí se Vám tato možnost při výběru typu pokoje
včetně výše příplatku.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jedeme dva pary 17.-19.11(kazdy se 2 malymi detmi). Nam jsem uz koupila poukaz a ted chci kupovat druhy a nejde mi vybrat termin s polopenzi. Prosim o info
Dobrý den, Pavlo. Děkujeme za dotaz. Váš zájem o naši nabídku nás těší. V kalendáři u nabídky jsou jen dostupné termíny, pokud Vám nelze termín vybrat, je již zamluvený někým jiným.
Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz