Otevřené vouchery: Ověření volné kapacity a rezervace na tel. čísle +421 915 656 037 nebo na e‑mailu info@studnicky.sk
Při rezervaci a nástupu na pobyt je potřeba nahlásit kód voucheru. Vouchery lze sčítat.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě zájmu o dětskou postýlku si ověřte její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Voucher není možné zakoupit podnikatelským subjektům – hotel nevystavuje faktury pro podnikatelské subjekty.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den.Chystame se na Slovensko asi v červnu a moc se nám líbí vás
hotel.Bohuzel nelze zablokovat pobyt na týden,ani na ten měsíc.Copak s tím
uděláme?
S pozdravem Hyršál
Hotel Studničky***
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš záujem o pobyt v hoteli Studničky Vernár.
Dobrý den.Chystame se na Slovensko asi v červnu a moc se nám líbí vás hotel.Bohuzel nelze zablokovat pobyt na týden,ani na ten měsíc.Copak s tím uděláme?
S pozdravem Hyršál
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš záujem o pobyt v hoteli Studničky Vernár.
Prosím, kontaktujte recpeciu hotela: info@studnicky.sk, 00421915656037