Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relaxační pobyt v maďarském Hévízu: plná penze a vstup do zážitkových lázní
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Ubytovací zařízení nevystavuje daňový doklad za pobyt. Nelze tedy využít ani na FKSP.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +36 83 501 500 nebo na e‑mailu hotel@carbona.hu (anglicky, německy nebo maďarsky) – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš
- Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Při pobytu se 2 dětmi je třeba si připlatit za rodinný apartmán: 75 €/noc
- Při pobytu s více než 2 dětmi je třeba si zakoupit 2 vouchery (dostupnost si ověřte předem).
- Domácí mazlíčci: 11.000 Ft/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,máme v plánu návštěvu tohoto hotelu.Zde na stránkách se
píše,že check-in je možný “pouze”od 10:00 do 18:00. V tomto čase se
bohužel do hotelu nedostanem,proto se chci zeptat jestli by byl problém kdyby
jsme přijeli dýl. Cca mezi 22 až 23 hodinou. Děkuji za odpověď.
English(in case the hotel itself decides to respond).We want to visit your hotel
but we won’t be able to arrive before 22:00 would that be a problem? I am
asking because this site says that check-in is possible from 10:00 to 18:00.
Thanks for response.
Dobrý den, Honzo. Děkuji Vám za dotaz. Problém by to neměl být,
jelikož je recepce nonstop. Je však nezbytná domluva přímo s recepcí
v hotelu. Kontaktujte ji na hotel@carbona.hu nebo
telefonním kontaktu
+36 83 501 500. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý večer Matěji, reaguji na Vaši odpověď na můj dotaz. Proto jsem se ptala na přibližné ceny, které nemohu nikde najít. Vaše odpověď „Je tedy třeba zaplatit alkoholické a nealkoholické nápoje při odchodě podle aktuálního ceníku.“ neodpovídá na mou otázku. A na svůj druhý dotaz ohledně redukce, asi zanikl úplně že. Krásný večer Ája
Vážený pane/paní,
mohl byste prosím poslat zprávu v angličtině nebo v němčině?
Děkuji, s pozdravem
Rezervační tým Carbona
Dear Mr/Mrs,
would you please send your message in english or in german language please?
Thank you, best regards
Carbona Reservations Team
Dobrý den, jsou prosím v hotelu klasické zásuvky nebo potřebujeme redukci. V jednom z dotazů zde uvedených, se píše, že nealkoholické nápoje nejsou v ceně plné penze. Nikde jsem nenašla ceník nápojů. Můžete mi prosím sdělit, přibližně kolik co stojí. Děkuji
Dobrý den, Ájo. Plná penze není totožná s all inclusive. Je tedy třeba zaplatit alkoholické a nealkoholické nápoje při odchodě podle aktuálního ceníku. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobry den, jsou na pokoji i rucniky k bazenum, nebo musime mit vlastni? Diky
Dobrý den, Petro. Děkuji Vám za dotaz. Ručníky jsou k dispozici hostům přímo na pokoji. S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, domluvím se česky? Je možné zakoupit i něco jako nabitou kartu, kterou bych platila např. nápoje? Je jídelní a nápojový lístek i v češtině?
Dobrý deň Vám prajem, zavolajte nám pre bližšie informácie.
s pozdravom
Team Rezervácie
Prosím o informaci,jestli by bylo volno v tomto hotelu zarezervovat pobyt v termínu od 23.7.do 27.7.2022pro 4 dospělé osoby.tedy 2 pokoje.Děkuji za info.
Dobrý den, Jaroslavo, dostupnost ve Vámi uvedeném termínu si můžete ověřit v našem online rezervačním kalendáři, který se nachází vpravo nahoře vedle nabídky a zobrazí se také po kliknutí na „Vybrat termín“. Po přidání do košíku zvolte počet ks voucherů: 2. Pokud budou v daném termínu volné kapacity, dalším krokem objednávky je koupě voucherů. V případě nedostupnosti nebude možné v objednávce pokračovat. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý večer, dcera onemocnela a v neděli máme začít pobyt v hotelu Carbona. Bylo by možné dovolenou o par dnu posunout? Dekuji
Dobrý den, Lenko, to mě mrzí. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím formuláře www.slevomat.cz/kontakt. Kolegové Vám pomohou s nalezením správného řešení. Děkuji a přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, je v plné penzi zahrnuto i nealko pití u oběda a večeře?
Dobrý deň Vám prajem, v plnej penzií nie je zahrnuté pitie
nealkoholických nápojov, treba konzumáciu zaplatiť na mieste.
V prípade ďalších otázok neváhajte sa na nás obrátiť.
s pozdravom
Team rezervácie NaturMed Hotel Carbona ****
Dobrý den,
máte prosím volno v termínu od 7.8.- 13.8.2022 pro dvě dospělé osoby a
dvě děti (13,17). V jakém stylu je přistýlka?
Děkuji Karoll
Dobrý deň Vám prajem,
na Vami vybraný termín máme ešte voľné kapacity, vedeli by sme Vám
zabezpečiť 2 izby. Prísteľka je formou rozskladacieho postelu. V prípade
dalších otázok neváhajte sa na nás obrátiť. s pozdravom
Team rezervácie NaturMed Hotel Carbona ****
Dobrý den, lze uplatnit přes FKSP?
Dobrý den, Libore, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že máte zájem o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den. Je prosím možné zakoupit tuto dovolenou a platit poukázkami UNIŠEK+ ? Pokud ano, jak mám postupovat? Děkuji, Jana
Dobrý den, Jano, ano, je to možné. Papírové poukázky Unišek+ nám prosím zašlete poštou, případně doneste osobně na naši pobočku v Karlíně (Slevomat – Butterfly, Pernerova 691/42, Praha – Karlín). Návod, jak postupovat při odeslání poštou, naleznete na tomto odkaze https://www.slevomat.cz/magazin/1252-nevite-co-si-pocit-s-poukazkami-edenred-sodexo-up-nebo-lidl-poslete-je-k-nam. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, psala jsem vám mail ohledně platby a doteď se mi nikdo neozval, můžete mi prosím odpovědět do mailu ať můžu uskutečnit platbu? Děkuji a přeji hezký den Glubišová Eva
Dobrý den, Evo, to mě mrzí. Rádi Vám pomůžeme :) Kontaktujte nás prosím prostřednictvím následujícího odkazu https://www.slevomat.cz/kontakt. Děkuji a přeji pěkný den, Katka.
Dobrý den, chtěla bych objednat dva stejné pobyty ve stejný termín, chceme jet čtyři dospělí, mít dva pokoje, nevím jak to mám v objednávce udělat, můžete mi prosím poradit?
Dobrý den, Evo, ráda Vám poradím :) U dané varianty nabídky zvolte termín a počet osob (pro 1 pokoje – tedy 2 dospělé osoby), případně typ pokoje a vložte jej do košíku (kliknutím na Koupit). V košíku místo 1 ks voucheru zvolte 2 ks a následně můžete přejít rovnou k zadání doplňujících údajů a platbě :) Doporučuji si všechny údaje a informace před uskutečněním platby pro jistotu zkontrolovat. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobry den. Chceme prijet 4 osoby. Mam tedy vybrat voucher pro 2 osoby a vybrat Apartma Superior se 2 pristylkami a doplatkem 5.790 czk navic? Dekuji Jana Dzulova
Dobrý den, Jano. Děkuji Vám za dotaz. V případě obsazenosti pokoje 4 osobami, je nezbytné přikoupit apartmán s doplatkem 5 000 Kč. Apartmán nabízí 2 lůžka + dvě přistýlky. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
jak je to s příplatkem za rodinný apartmán v podmínkách máte toto: Při
pobytu se 2 dětmi je třeba si připlatit za rodinný apartmán:
75 €/noc
při zadání 2 + 2 děti mi automaticky vyjela cena Superior Apartmán
2 lůžka + 2 přistýlky – je tedy tato cena 75 €/noc již
napočítaná v ceně voucheru?
Dobrý deň Vám prajem,
napíšte nám prosím na hotel@carbona.hu presný
dátum príchodu, koľko nocí by ste chceli u nás tráviť, koľko majú deti
rokov, aby sme Vám vedeli urobiť presnú kalkuláciu. V prípade otázok nás
kľudne kontatujte. S pozdravom Főző Anikó asistentka rezervácie
Dobrý den, před zaplacením 7-denního pobytu pro 2 dospělé a 2 děti Vás prosím o potvrzení, že Vámi nabízený pokoj je skutečně apartmá superior 43 m2 viz. odkaz na hotelový web: https://carbona.hu/blog/szoba/superior-lakosztaly/
Dobrý den, Petře. Ohledně potvrzení termínu, či ověření dostupnosti,
kontaktujte poskytovatele na: hotel@carbona.hu
+36 83 501 500. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
rádi bychom navštívili tento hotel ve 3 dospělých lidech.
Stačil by pokoj s 2+přistýlka (syn je již dospělý).
Jak objednat tuto variantu?
Děkuji
Ivo
Dobrý den, Ivo. Děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce
a rovnou si rezervovat termín pobytu. :) Pokud byste měl zájem
o individuální nabídku, kontaktujte poskytovatele na hotel@carbona.hu,
+36 83 501 500. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, mohou děti do lázní? Je nějaké věkové omezení?
Děkuji.
Dobrý den, Libuše. Podařilo se mi pro Vás zjistit odpověď přímo u hotelu. Věkové omezení pro vstup do lázní není. Moc si to užijte! :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
hotelový pokoj typu Superior Apartmán (2 plus 2) má oddělené
místnosti?
Děkuji.
Dobrý den, Zuzano. Dostal jsem odpověď od hotelu k Vašemu dotazu. Superior Apartmán (2+2) má dva oddělené pokoje. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den ,je tento pobyt vhodný i pro těhotné ? (6mesic)
Dobrý den, Petro. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud si myslíte, že by zdravotní stav mohl hrát velkou roli u tohoto pobytu, doporučujete kontaktovat svého lékaře a s ním celou záležitost posoudit. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Potřebuji si občas uvařit bylinkový čaj, je na pokoji konvice nebo je dovoleno pouzit vlastní
Dobrý den, Zdeňko, set na přípravu kávy či čaje je k dispozici v pokoji Deluxe či Superior. Typ pokoje je možné zvolit během objednávky (viz „Pokoj/Vybrat pokoj“). Přeji pěkný den, Katka :)
Dobry den, je v plne penzi zahrnuta i konzumace v kavarnach a restauracich mimo napsane hodiny?
Dobrý den, Martine. Děkuji Vám za dotaz. Tato služba v plné penzi zahrnuta není. Plná penze formou bufetových stolů pro všechny – Snídaně (7:00–10:00), oběd (12:00–14:00) a večeře (17:00–21:00). S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, lze uplatnit příspěvek od zaměstnance na lázně? Není nikde
uvedeno, pouze poukázky.
Děkuji za odpověď, s pozdravem Kateřina H.
Dobrý den, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den
je možnost jet autobusem , není v nábídce pobyt i s dopravou ? EVA
Dobrý den, Evo. Děkuji Vám za dotaz. Je nám líto, ale doprava je na vlastní náklady. Děkuji za pochopení. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, zážitkové lázně, saunový svět i termální lázně jsou nějak propojeny, nebo je nutné přecházet venkem, případně jak jsou jednotlivé budovy daleko od sebe, děkuji.
Dobrý den, Martino. Omlouváme se, ale nepodařilo se nám zjistit odpověď na Váš dotaz u poskytovatele. Pro více informací jej kontaktujte na +36 83 501 500, hotel@carbona.hu. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,chtěla bych koupit relaxační pobyt v Maďarskem Hevízu svým rodičům,ale neumý ani německy ani anglicky. Rozumí tam trochu česky,aby se domluvili? Nerada bych,aby měli nějaké potíže. Děkuji Martina
Dobrý den, Martino. Děkujeme za Váš dotaz. Personál v hotelu mluví anglicky, německy a maďarsky. Pokud potřebujete, aby se dorozuměl s rodiči, doporučuji hledat na Slovensku, v Česku, případně krátkodobé zájezdy na našich stránkách, kdy se o vše postará průvodce/delegát. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, lze uskutečnit i pobyt s polopenzí do hotelu NaturMed Carbona
hotelu? Nabízíte pouze plnou penzi. A je možno si vzít kola?
Děkuji za info
Dobrý deň Vám prajem, samozrejme pobyt sa dá rezervovat aj s polpenizou,
ale ked rezervujete cez slevomat, automaticky Vám to ponúka s polpenziou.
Bycikle kludne si mozete zobrat so sebou, máme pre nich uskladnovací priestor.
Pre prípade dalsich otázok kludne nám píste na hotel@carbona.hu
S pozdravom Főző Anikó, asistentka rezervácie
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je součástí termálních lázní myšlen i vstup
do jezera Hévíz, tak jak je na obrázku?
Děkuji
Dobrý den, Jano. Neomezeně budete využívat termální lázně (v čase 7:00 – 18:00), kde se naložíte do bazénu s léčivou vodou z jezera Hévíz. :) V bazénu si zaplavete i v něm lze relaxovat. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chceme na pobyt vzít s sebou třetí dospělou osobu. Jak mám postupovat při objednávce? Nebo cena za 3 osoby je stejná jako za 4? Děkuji.
Dobré odpoledne! Děkuji mnohokrát za váš zájem. Cena není stejná pro 3 a 4 dospělé. Bohužel vám nemohu pomoci rezervovat Slevomat. Pravděpodobně voucher na nákup? Děkuji NaturMed Hotel Carbona****
Dobrý den, lze platit i benefity ?
Dobrý den, Vlasto. Děkujeme za Váš dotaz. Záleží od jaké benefitní společnosti body máte k dispozici. Pokud si rozkliknete nabídku a konkrétní variantu pobytu, tak v záložkách najdete Jak uplatnit, Děti, Příplatky, Storno podmínky, Benefity. Kliknete na záložku Benefity, vyberete si benefitní společnost a dáte převést body, tím si body převedete na kredity po určitou kategorii, kterou Vám systém nabídne a můžete pak u nás začít čerpat. A to tak, že vložíte nabídku do košíku a v kroku platba zaškrtnete Uplatnit kredity. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možný pobyt jako rodina se třemi dětmi? 2 dopělí + 6,8,11 let děti?
Dobrý den, Tomáši,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
V případě individuální nabídky, kontaktujte přímo hotel.
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel