Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Relaxační pobyt v maďarském Hévízu: plná penze a vstup do zážitkových lázní

Populární
Nabídka, která má velmi vysoké hodnocení našich zákazníků a má dostatečný počet recenzí.
4,7 / 5
NaturMed Hotel Carbona**** Superior Hévíz - Maďarsko (mapa) 576 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Tomáš Frňka

Dobrý den, je možný pobyt jako rodina se třemi dětmi? 2 dopělí + 6,8,11 let děti?

Slevomat.cz

Dobrý den, Tomáši,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)

V případě individuální nabídky, kontaktujte přímo hotel.
 

  1. zvolte variantu pobytu
  2. vyberte si termín pobytu
  3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
  4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
  5. přejděte k platbě
  6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)

poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky

S přáním krásného dne, Karel
Honza Kozák

Dobrý den,máme v plánu návštěvu tohoto hotelu.Zde na stránkách se píše,že check-in je možný “pouze”od 10:00 do 18:00. V tomto čase se bohužel do hotelu nedostanem,proto se chci zeptat jestli by byl problém kdyby jsme přijeli dýl. Cca mezi 22 až 23 hodinou. Děkuji za odpověď.
English(in case the hotel itself decides to respond).We want to visit your hotel but we won’t be able to arrive before 22:00 would that be a problem? I am asking because this site says that check-in is possible from 10:00 to 18:00. Thanks for response.

Slevomat.cz

Dobrý den, Honzo. Děkuji Vám za dotaz. Problém by to neměl být, jelikož je recepce nonstop. Je však nezbytná domluva přímo s recepcí v hotelu. Kontaktujte ji na hotel@carbona.hu nebo telefonním kontaktu
+36 83 501 500. S přá­ním krásného dne, Karel

Ája Ája

Dobrý večer Matěji, reaguji na Vaši odpověď na můj dotaz. Proto jsem se ptala na přibližné ceny, které nemohu nikde najít. Vaše odpověď „Je tedy třeba zaplatit alkoholické a nealkoholické nápoje při odchodě podle aktuálního ceníku.“ neodpovídá na mou otázku. A na svůj druhý dotaz ohledně redukce, asi zanikl úplně že. Krásný večer Ája

NaturMed Hotel Carbona**** Superior

Vážený pane/paní,

mohl byste prosím poslat zprávu v angličtině nebo v němčině?
Děkuji, s pozdravem
Rezervační tým Carbona

Odpověď byla automaticky přeložena. Zobrazit originál (v angličtině)
Ája Ája

Dobrý den, jsou prosím v hotelu klasické zásuvky nebo potřebujeme redukci. V jednom z dotazů zde uvedených, se píše, že nealkoholické nápoje nejsou v ceně plné penze. Nikde jsem nenašla ceník nápojů. Můžete mi prosím sdělit, přibližně kolik co stojí. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Ájo. Plná penze není totožná s all inclusive. Je tedy třeba zaplatit alkoholické a nealkoholické nápoje při odchodě podle aktuálního ceníku. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Petra Čebišová

Dobry den, jsou na pokoji i rucniky k bazenum, nebo musime mit vlastni? Diky

Slevomat.cz

Dobrý den, Petro. Děkuji Vám za dotaz. Ručníky jsou k dispozici hostům přímo na pokoji. S Přáním krásného dne, Karel

Lenka

Dobrý den, domluvím se česky? Je možné zakoupit i něco jako nabitou kartu, kterou bych platila např. nápoje? Je jídelní a nápojový lístek i v češtině?

NaturMed Hotel Carbona**** Superior

Dobrý deň Vám prajem, zavolajte nám pre bližšie informácie.

s pozdravom
Team Rezervácie

Jaroslava Wertheimová

Prosím o informaci,jestli by bylo volno v tomto hotelu zarezervovat pobyt v termínu od 23.7.do 27.7.2022pro 4 dospělé osoby.tedy 2 pokoje.Děkuji za info.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jaroslavo, dostupnost ve Vámi uvedeném termínu si můžete ověřit v našem online rezervačním kalendáři, který se nachází vpravo nahoře vedle nabídky a zobrazí se také po kliknutí na „Vybrat termín“. Po přidání do košíku zvolte počet ks voucherů: 2. Pokud budou v daném termínu volné kapacity, dalším krokem objednávky je koupě voucherů. V případě nedostupnosti nebude možné v objednávce pokračovat. Přeji pěkný den, Katka :)

Černá Lenka

Dobrý večer, dcera onemocnela a v neděli máme začít pobyt v hotelu Carbona. Bylo by možné dovolenou o par dnu posunout? Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Lenko, to mě mrzí. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím formuláře www.slevomat.cz/kontakt. Kolegové Vám pomohou s nalezením správného řešení. Děkuji a přeji pěkný den, Katka :)

Martin

Dobrý den, je v plné penzi zahrnuto i nealko pití u oběda a večeře?

NaturMed Hotel Carbona**** Superior

Dobrý deň Vám prajem, v plnej penzií nie je zahrnuté pitie nealkoholických nápojov, treba konzumáciu zaplatiť na mieste.
V prípade ďalších otázok neváhajte sa na nás obrátiť.
s pozdravom
Team rezervácie NaturMed Hotel Carbona ****

Karoll

Dobrý den,
máte prosím volno v termínu od 7.8.- 13.8.2022 pro dvě dospělé osoby a dvě děti (13,17). V jakém stylu je přistýlka?
Děkuji Karoll

NaturMed Hotel Carbona**** Superior

Dobrý deň Vám prajem,
na Vami vybraný termín máme ešte voľné kapacity, vedeli by sme Vám zabezpečiť 2 izby. Prísteľka je formou rozskladacieho postelu. V prípade dalších otázok neváhajte sa na nás obrátiť. s pozdravom
Team rezervácie NaturMed Hotel Carbona ****

Libor Předešlý

Dobrý den, lze uplatnit přes FKSP?

Slevomat.cz

Dobrý den, Libore, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že máte zájem o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Přeji pěkný den, Katka :)

Jana Š.

Dobrý den. Je prosím možné zakoupit tuto dovolenou a platit poukázkami UNIŠEK+ ? Pokud ano, jak mám postupovat? Děkuji, Jana

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano, ano, je to možné. Papírové poukázky Unišek+ nám prosím zašlete poštou, případně doneste osobně na naši pobočku v Karlíně (Slevomat – Butterfly, Pernerova 691/42, Praha – Karlín). Návod, jak postupovat při odeslání poštou, naleznete na tomto odkaze https://www.slevomat.cz/magazin/1252-nevite-co-si-pocit-s-poukazkami-edenred-sodexo-up-nebo-lidl-poslete-je-k-nam. Přeji pěkný den, Katka :)

Eva Glubišová

Dobrý den, psala jsem vám mail ohledně platby a doteď se mi nikdo neozval, můžete mi prosím odpovědět do mailu ať můžu uskutečnit platbu? Děkuji a přeji hezký den Glubišová Eva

Slevomat.cz

Dobrý den, Evo, to mě mrzí. Rádi Vám pomůžeme :) Kontaktujte nás prosím prostřednictvím následujícího odkazu https://www.slevomat.cz/kontakt. Děkuji a přeji pěkný den, Katka.

Eva Glubišová

Dobrý den, chtěla bych objednat dva stejné pobyty ve stejný termín, chceme jet čtyři dospělí, mít dva pokoje, nevím jak to mám v objednávce udělat, můžete mi prosím poradit?

Slevomat.cz

Dobrý den, Evo, ráda Vám poradím :) U dané varianty nabídky zvolte termín a počet osob (pro 1 pokoje – tedy 2 dospělé osoby), případně typ pokoje a vložte jej do košíku (kliknutím na Koupit). V košíku místo 1 ks voucheru zvolte 2 ks a následně můžete přejít rovnou k zadání doplňujících údajů a platbě :) Doporučuji si všechny údaje a informace před uskutečněním platby pro jistotu zkontrolovat. Přeji pěkný den, Katka :)

RB a.s. EDEN Jana Džulová

Dobry den. Chceme prijet 4 osoby. Mam tedy vybrat voucher pro 2 osoby a vybrat Apartma Superior se 2 pristylkami a doplatkem 5.790 czk navic? Dekuji Jana Dzulova

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano. Děkuji Vám za dotaz. V případě obsazenosti pokoje 4 osobami, je nezbytné přikoupit apartmán s doplatkem 5 000 Kč. Apartmán nabízí 2 lůžka + dvě přistýlky. S přáním krásného dne, Karel

Miroslav Nikolov

Dobrý den,

jak je to s příplatkem za rodinný apartmán v podmínkách máte toto: Při pobytu se 2 dětmi je třeba si připlatit za rodinný apartmán: 75 €/noc

při zadání 2 + 2 děti mi automaticky vyjela cena Superior Apartmán 2 lůžka + 2 přistýlky – je tedy tato cena 75 €/noc již napočítaná v ceně voucheru?

NaturMed Hotel Carbona**** Superior

Dobrý deň Vám prajem,
napíšte nám prosím na hotel@carbona.hu presný dátum príchodu, koľko nocí by ste chceli u nás tráviť, koľko majú deti rokov, aby sme Vám vedeli urobiť presnú kalkuláciu. V prípade otázok nás kľudne kontatujte. S pozdravom Főző Anikó asistentka rezervácie

Petr

Dobrý den, před zaplacením 7-denního pobytu pro 2 dospělé a 2 děti Vás prosím o potvrzení, že Vámi nabízený pokoj je skutečně apartmá superior 43 m2 viz. odkaz na hotelový web: https://carbona.hu/blog/szoba/superior-lakosztaly/

Slevomat.cz

Dobrý den, Petře. Ohledně potvrzení termínu, či ověření dostupnosti, kontaktujte poskytovatele na: hotel@carbona.hu
+36 83 501 500. S přá­ním krásného dne, Karel

Ivo Šalomon

Dobrý den,
rádi bychom navštívili tento hotel ve 3 dospělých lidech.
Stačil by pokoj s 2+přistýlka (syn je již dospělý).
Jak objednat tuto variantu?
Děkuji
 Ivo

Slevomat.cz

Dobrý den, Ivo. Děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat termín pobytu. :) Pokud byste měl zájem o individuální nabídku, kontaktujte poskytovatele na hotel@carbona.hu,
+36 83 501 500. S přá­ním krásného dne, Karel

Libuše M.

Dobrý den, mohou děti do lázní? Je nějaké věkové omezení?
Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Libuše. Podařilo se mi pro Vás zjistit odpověď přímo u hotelu. Věkové omezení pro vstup do lázní není. Moc si to užijte! :) S přáním krásného dne, Karel

Zuzana K.

Dobrý den,

hotelový pokoj typu Superior Apartmán (2 plus 2) má oddělené místnosti?
Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Zuzano. Dostal jsem odpověď od hotelu k Vašemu dotazu. Superior Apartmán (2+2) má dva oddělené pokoje. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Petra

Dobrý den ,je tento pobyt vhodný i pro těhotné ? (6mesic)

Slevomat.cz

Dobrý den, Petro. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud si myslíte, že by zdravotní stav mohl hrát velkou roli u tohoto pobytu, doporučujete kontaktovat svého lékaře a s ním celou záležitost posoudit. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Kubistova Zdenka

Potřebuji si občas uvařit bylinkový čaj, je na pokoji konvice nebo je dovoleno pouzit vlastní

Slevomat.cz

Dobrý den, Zdeňko, set na přípravu kávy či čaje je k dispozici v pokoji Deluxe či Superior. Typ pokoje je možné zvolit během objednávky (viz „Pokoj/Vybrat pokoj“). Přeji pěkný den, Katka :)

Martin B

Dobry den, je v plne penzi zahrnuta i konzumace v kavarnach a restauracich mimo napsane hodiny?

Slevomat.cz

Dobrý den, Martine. Děkuji Vám za dotaz. Tato služba v plné penzi zahrnuta není. Plná penze formou bufetových stolů pro všechny – Snídaně (7:00–10:00), oběd (12:00–14:00) a večeře (17:00–21:00). S přáním krásného dne, Karel

Kateřina H.

Dobrý den, lze uplatnit příspěvek od zaměstnance na lázně? Není nikde uvedeno, pouze poukázky.
Děkuji za odpověď, s pozdravem Kateřina H.

Slevomat.cz

Dobrý den, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den

EVA WEINGARTOVÁ BEZRUČOVA 952 BENEŠOV 25601

je možnost jet autobusem , není v nábídce pobyt i s dopravou ? EVA

Slevomat.cz

Dobrý den, Evo. Děkuji Vám za dotaz. Je nám líto, ale doprava je na vlastní náklady. Děkuji za pochopení. S přáním krásného dne, Karel

Martina

Dobrý den, zážitkové lázně, saunový svět i termální lázně jsou nějak propojeny, nebo je nutné přecházet venkem, případně jak jsou jednotlivé budovy daleko od sebe, děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino. Omlouváme se, ale nepodařilo se nám zjistit odpověď na Váš dotaz u poskytovatele. Pro více informací jej kontaktujte na +36 83 501 500, hotel@carbona.hu. S přáním krásného dne, Karel

Martina Bartošová

Dobrý den,chtěla bych koupit relaxační pobyt v Maďarskem Hevízu svým rodičům,ale neumý ani německy ani anglicky. Rozumí tam trochu česky,aby se domluvili? Nerada bych,aby měli nějaké potíže. Děkuji Martina

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino. Děkujeme za Váš dotaz. Personál v hotelu mluví anglicky, německy a maďarsky. Pokud potřebujete, aby se dorozuměl s rodiči, doporučuji hledat na Slovensku, v Česku, případně krátkodobé zájezdy na našich stránkách, kdy se o vše postará průvodce/delegát. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz

Sylvie Krupičková

Dobrý den, lze uskutečnit i pobyt s polopenzí do hotelu NaturMed Carbona hotelu? Nabízíte pouze plnou penzi. A je možno si vzít kola?
Děkuji za info

NaturMed Hotel Carbona**** Superior

Dobrý deň Vám prajem, samozrejme pobyt sa dá rezervovat aj s polpenizou, ale ked rezervujete cez slevomat, automaticky Vám to ponúka s polpenziou. Bycikle kludne si mozete zobrat so sebou, máme pre nich uskladnovací priestor. Pre prípade dalsich otázok kludne nám píste na hotel@carbona.hu
S pozdravom Főző Anikó, asistentka rezervácie

Jana Kratochvílová

Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je součástí termálních lázní myšlen i vstup do jezera Hévíz, tak jak je na obrázku?

 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano. Neomezeně budete využívat termální lázně (v čase 7:00 – 18:00), kde se naložíte do bazénu s léčivou vodou z jezera Hévíz. :) V bazénu si zaplavete i v něm lze relaxovat. S přáním krásného dne, Karel

Jiří P.

Dobrý den, chceme na pobyt vzít s sebou třetí dospělou osobu. Jak mám postupovat při objednávce? Nebo cena za 3 osoby je stejná jako za 4? Děkuji.

NaturMed Hotel Carbona**** Superior

Dobré odpoledne! Děkuji mnohokrát za váš zájem. Cena není stejná pro 3 a 4 dospělé. Bohužel vám nemohu pomoci rezervovat Slevomat. Pravděpodobně voucher na nákup? Děkuji NaturMed Hotel Carbona****

Vlasta Kohoutová

Dobrý den, lze platit i benefity ?

Slevomat.cz

Dobrý den, Vlasto. Děkujeme za Váš dotaz. Záleží od jaké benefitní společnosti body máte k dispozici. Pokud si rozkliknete nabídku a konkrétní variantu pobytu, tak v záložkách najdete Jak uplatnit, Děti, Příplatky, Storno podmínky, Benefity. Kliknete na záložku Benefity, vyberete si benefitní společnost a dáte převést body, tím si body převedete na kredity po určitou kategorii, kterou Vám systém nabídne a můžete pak u nás začít čerpat. A to tak, že vložíte nabídku do košíku a v kroku platba zaškrtnete Uplatnit kredity. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru