Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit předem na tel. +421 32 285 21 00, +421 32 771 22 15 či +421 32 771 20 71 nebo na e‑mailu recepcia@hotel-diana.sk. Následně je třeba vytvořit rezervaci zasláním e‑mailu na recepcia@hotel-diana.sk s uvedenými údaji: jméno a příjmení, termín, kód voucheru a počet osob (v případě dětí a dalších osob na přistýlce i s uvedeným věkem). Při rezervaci je třeba uvést kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Máte v nabídce dvoulůžkové pokoje /pro2 dospělé osoby/ s balkonem
nebo v přízemí s přímým výstupem na terasu? Který pokoj je třeba
vybrat,aby splňoval tuto podminku?
Hotel Diana***
Dobrý deň, máme k dispozícii dvojlôžkovú izbu s menším balkónom a
veľká terasa je k dispozícii pre všetkých (fajčiarska aj nefajčiarska).
Avšak nevieme dátum, na kedy chcete rezerváciu, takže Vám nemôžem teraz
povedať, či izba s menším balkónom nie je v tom termíne obsadená.
S pozdravom Jarmila, Hotel Diana
Bohdana Králová
Dobrý den, můžou k vám do hotelu i pejsci?
Hotel Diana***
Dobrý deň. Áno môžu. Za psíka máme poplatok 6€ za noc.
Jarmila Jehličková
Dobrý den, zvažujeme voucher s polopenzí. Do kolika hodin se prosím
vydávají večeře? Předem děkuji za odpověď.
Hotel Diana***
Dobrý deň,
na večeru do reštaurácie môžete ísť v ktorúkoľvek vami vybranú
hodinu.
Markéta Rousalova
Dobré ráno,
kolik ložnic má apartmán?
Hotel Diana***
Apartmán č. 37 38 má 2 spálne a č.39 je veľká miestnosť
Denisa Mašínová
Dobrý den,
lze v hotelu uschovat vlastní kola? Děkuji za odpověď.
Hotel Diana***
Áno je
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Máte v nabídce dvoulůžkové pokoje /pro2 dospělé osoby/ s balkonem nebo v přízemí s přímým výstupem na terasu? Který pokoj je třeba vybrat,aby splňoval tuto podminku?
Dobrý deň, máme k dispozícii dvojlôžkovú izbu s menším balkónom a veľká terasa je k dispozícii pre všetkých (fajčiarska aj nefajčiarska). Avšak nevieme dátum, na kedy chcete rezerváciu, takže Vám nemôžem teraz povedať, či izba s menším balkónom nie je v tom termíne obsadená. S pozdravom Jarmila, Hotel Diana