Volné termíny přibývají postupně. To znamená, že v nabídce je vždy několik konkrétních termínů, které rychle ubývají. Pokud tedy právě vidíte ten „svůj“, rezervujte si pobyt raději bez váhání. Pokud vám naopak v tuto chvíli žádný termín nevyhovuje, určitě se vraťte, protože v průběhu sezony další přibudou.
Celý kód voucheru uvádějte do poznámky k objednávce
Po dokončení rezervace počkejte na její potvrzení, informace a kód k otevření bunkru obdržíte několik dní před vaším termínem příjezdu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.