Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Rezervaci provádějte na tel. +420 353 892 400 nebo mailem na recepce@salvatorhotel.com (při rezervaci uvádějte kód voucheru).
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 353 892 400 nebo e‑mailem na recepce@salvatorhotel.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Varianty s procedurami jsou určeny primárně pro dospělé osoby, pokud s sebou chcete vzít děti, ověřte si cenu za jejich pobyt na recepci hotelu.
Parkování zdarma (bezplatné parkoviště 340 m od hotelu hlídané kamerovým systémem – omezená kapacita, rezervace nutná – nebo veřejné parkování za 500 Kč/den)
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možná úschova kol v hotelu?
Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo. Děkuji Vám za dotaz. Kola lze v hotelu uschovat. :)
S přáním krásného dne, Karel
Marie Jánová
Dobrý den, má pokoj Standart výhled na kolonádu? Jánová
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie. Děkuji Vám za dotaz. Většina pokojů typu Standard
mají střešní okno, nebo jsou situována na jinou stranu. Pokud si přejete
získat pokoj s výhledem na kolonádu, je nezbytné včas kontaktovat hotel a
dotázat se na dostupnost. Těchto pokojů je údajně velmi málo. S přáním
krásného dne, Karel
Ester Polková
Dobrý den 🤗 je možné, najíst se u vás vegansky ? ☺️
Slevomat.cz
Dobrý den, Ester. Děkujeme za Váš dotaz. Veganská strava v hotelu
Salvator možná je. :) Stačí hotel informovat dostatečně dopředu.
(nejlépe při rezervaci) Za tuto variantu stravy si hotel neúčtuje žádný
příplatek a cena tak zůstává stejná. :) Mějte se krásně. Matěj,
Slevomat.cz
Zdeněk Jaroš
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. V nabídce jsou pokoje Standard nebo
Executive. Má pokoj Executive balkon s výhledem na kolonádu? Předem děkuji
za odpověď
S pozdravem
Jaroš
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňku, pokoj Executive je bez balkónu, ale s výhledem na
kolonádu. Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možná úschova kol v hotelu?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Michaelo. Děkuji Vám za dotaz. Kola lze v hotelu uschovat. :) S přáním krásného dne, Karel