Pobyt v historickém centru Győru: 4* hotel, snídaně či polopenze a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 96512 350 nebo e‑mailem na info@capitulum.hu
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.).
- Pobyt s domácím mazlíčkem není povolen.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Dítě do 1,9 let na lůžku s rodiči má pobyt zdarma.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: podzemní garáž – 2700 HUF/noc
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, mohla bych se zeptat, zda by šel tento pobyt uhradit přes fakturu (FKSP)? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Martino, vystavení FKSP faktury se týká převážně českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním krásného dne, Karel
Takze bychom mohli uskutecnit o vikendu, jednodenni zajezd do termalu? Nevim, co se rekonstruuje. Dekuji.
Dobrý den, lázně nejsou rekonstrukcí nijak omezeny a mají stále otevřeno. Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Dobrý den, lze při platbě pobytu využít benefitní poukázky edenred ?
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Záleží, který typ poukázek máte a na které kategorie jsou přednastavené. :) Tato nabídka spadá do kategorie Cestování. Více se však dozvíte zde: https://www.slevomat.cz/benefity. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli jsou otevřené lázně Gyor ?? Slyšel jsem že tam měli probíhat nějaké rekonstrukci.děkuji za odpověď.
Dobrý den, Miroslave. Podařilo se mi spojit přímo s poskytovatelem a lázně nejsou rekonstrukcí nijak omezeny a mají stále otevřeno. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, prosím chceme jet se dvěma dětmi, 1 rok a 7 let, jak prosím přidám další dítě (7leté) a kolik stojí? Děkuji.
Dobrý den, Simono. V tomto případě, je nezbytná domluva přímo
s hotelem. Nabídka je koncipována pro dvě osoby a dítě do 1,9 let na
lůžku s rodiči, které má pobyt zdarma. Děkuji za pochopení. Přikládám
kontakt: info@capitulum.hu
+36 96 512 350 S přáním krásného dne, Karel
Dá se vůbec někam jet se psem? Malým?
D9íy za odpověď.
Dobrý den, Jiřino. Děkuji Vám za dotaz. Bohužel, domácí zvířata nejsou zde povolena. Poradím Vám, že u každé nabídky ubytování v sekci „příplatky“ naleznete informaci o domácích zvířatech zda jsou povolena, či ne. Děkuji za pochopení. S Přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je v rámci tohoto pobytu možnost nějakého parkování zdarma?
Nebo jen parkování v podzemní garáži za zmíněný poplatek?
Děkuji
Dobrý den, Vratislavo.
V hotelu je k dispozici parkování v soukromých garážích za poplatek. V případě, že si nepřejte platit poplatek za parkovné, je čistě na vás, které parkoviště v okolí si vyberete. Přeji hezký den, David