Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 96 618 100 nebo e‑mailem na info@goldenball.hu (anglicky, německy nebo maďarsky).
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Děti do 1,9 let na lůžku s rodiči včetně výhod: zdarma
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, měla zájem objednat rezervaci a to v termínu 6. 12 .
8 . 12 .2022. Je to možné? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Renato.
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
zvolte variantu pobytu
vyberte si termín pobytu
navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
přejděte k platbě
voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, David
Jakub
Dobrý den, lze zaplatit benefity Edenred-cestování? Díky
Slevomat.cz
Dobrý den, Jakube. Děkuji Vám za dotaz. Pokud se Vaše benefitní body
vztahují na kategorii Cestování, můžete je využít. Kategorii u každé
nabídky, naleznete v levém horním rohu v nabídce. S přáním krásného
dne, Karel
Eva Zainerová
Dobrý den. Mám zájem koupit pobyt přes FKSP. Je to možné? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů.
V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je
nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu
poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod.
Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK).
Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol
dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí
být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Přeji pěkný den, Katka :)
Jirka
Dobrý den, jsou v apartmánu dvě místnosti na přespání, nebo jsou
přistýlky v té stejné místnosti jako hlavní lůžka?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jirko, přistýlky jsou ve stejné místnosti jako hlavní
lůžka. Přeji pěkný den, Katka :)
Vaneska Ištoková
Dobrý den v jakým omezení jsou lázně Raba
Slevomat.cz
Dobrý den, Vaneso. Děkujeme za Váš dotaz. Aktuálně do Maďarska mohou
turisté přicestovat bez jakýchkoliv omezení či povinností – nejen
pozemní cestou, ale i letecky. Stejně tak není očkováním, testem či
proděláním nemoci podmíněn ani vstup do hotelů, lázní či restaurací.
Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
SHERWOOD HOTEL
Dobrý den,
ubytováváte i s domácími mazlíčky?
Pes zlatý retríver
Děkuji Matoušek
Slevomat.cz
Dobrý den, u této nabídky domácí zvířata bohužel nejsou povolena.
Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
dana ptačková
je mozne u vas obednat velnes od 14.4. do 20.4
Slevomat.cz
Dobrý den, Dana, v ceně voucheru je: Neomezený vstup do wellness zóny
o rozloze 120 m² (denně od 9:00 do 21:00). Přeji Vám krásný den,
Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měla zájem objednat rezervaci a to v termínu 6. 12 .
Dobrý den, Renato.
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, David