Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421 940 700 117 v čase po-ne 8:00 – 16:00 hod. nebo e‑mailem na besenova.apartmany@gmail.com
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Upozornění k příjezdu: Klíče od apartmánů si vyzvednete v nedalekém Penzionu Motýl (1,5 km) na adrese: hlinišť 442, Liptovská Teplá.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,je v objektu výtah? Jakých rozměrů? Parkování je
v uzavřeném prostoru nebo na ulici? Jaké jsou možnosti stravování
poblíž objektu?
Apartmány Summit Bešeňová
Dobry den, v objekte je vytah (rozmery bohuzial nevieme, nikdy sme ich
nemerali), kapacita vytahu su 4 osoby, napr. invalidny vozik sa vojde bez
problemov aj s doprovodom a batozinou. Parkovanie je za objektom vo dvore
ohranicenom z kazdej strany plotom (okrem vstupu a vychodu z a na parkovisko).
Jedna restauracia sa nachadza priamo v objekte na prizemi, dalsiu restauraciu
mate cca 200m od objektu. Dakujeme
Berta
Dobrý den,
Tím, že mohu na sebe uplatnit příspěvek od zaměstnavatele z FKSP, tak se
chci zeptat, zda lze na tuto konkrétní nabídku tento příspěvek uplatnit.
Musela by být vystavená faktura na zaměstnavatele a pro mě jako
zaměstnance, tedy že toto budu čerpat já. Děkuji
Apartmány Summit Bešeňová
Dobrý deň, faktúru samozrejme vystaviť vieme. Vystavuje to však
slovenská firma, musíte si preto zistiť, či Vám preplatia aj faktúru zo
slovenskej firmy. Ďakujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,je v objektu výtah? Jakých rozměrů? Parkování je v uzavřeném prostoru nebo na ulici? Jaké jsou možnosti stravování poblíž objektu?
Dobry den, v objekte je vytah (rozmery bohuzial nevieme, nikdy sme ich nemerali), kapacita vytahu su 4 osoby, napr. invalidny vozik sa vojde bez problemov aj s doprovodom a batozinou. Parkovanie je za objektom vo dvore ohranicenom z kazdej strany plotom (okrem vstupu a vychodu z a na parkovisko). Jedna restauracia sa nachadza priamo v objekte na prizemi, dalsiu restauraciu mate cca 200m od objektu. Dakujeme