Otevřené vouchery: V dostatečném předstihu na e‑mailu recepcja@goldhotel.eu nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, garantujete funkčnost vířivky v tomto hotelu?
Dále bych se rád zeptal, zda lze termín s časem, privátního wellnessu
rezervovat ihned po zakoupení voucheru.
Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši :)
vířivka by měla být samozřejmě funkční. V případě nečekané poruchy
se vše řeší operativně po domluvě s hotelem. Termín návštěvy můžete
s hotelem případně domluvit s hotelem i dříve.
Pěkný den :)
Aneta
Dobrý den, jaké jsou prosím na hotelu povinné covidové opatření? je
potřeba při check-in předložit PCR test, antigení test nebo něco
jiného?
Děkuji
Je možné u vás přes noc při parkování dobít elektromobil (stačí
i z obyčejné nebo třífázové zásuvky)?
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle. Možnost nabít si elektromobil v tomto hotelu není. Do
e-mailu jsem Vám zaslal odkazy na hotely, které tuto možnost mají.
S Přáním krásného dne, Karel
Lenka šidlova
Dobrý den,měla bych zájem o poukaz v termínu od
9.5. –13.5.2022. S polopenzi.
Pro 2 osoby.
Chtěla bych se zeptat,v případě uzavření hranic z důvodu covidu,zda mi
zaplacená částka bude vrácena nebo jakým způsobem je tato situace
řešena?
Je možné uplnit bezplatné storno ?děkuji za odpověď.Lenka Šidlová
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko :)
předně věříme, že k takové situaci již nedojde. Pokud by k ní opravdu
náhodou došlo, řešíme takové záležitosti individuálně. Rozhodně byste
ale o své peníze nepřišla. Vždy se snažíme se zákazníky domluvit
k oboustranné spokojenosti.
Pěkný den :)
Ing. Veronika Miklová
Dobrý den,
je možné si u Vás zakoupit voucher jako dárkový poukaz na 2 noci se
vstupem do wellness? Jaká by byla cena? Dá se rovnou zarezervovat poukaz na
termín od 26. do 30.12.?
Děkuji a přeji pěkný den.
S pozdravem
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko :)
ano, takové vouchery máme v nabídce. Můžete si i vybrat, zda si přejete
variantu se snídaní nebo s polopenzí. V nabídce si také můžete rovnou
vybrat termín vašeho pobytu. Stačí u dané varianty kliknout na políčko
„Vybrat termín“. PO zvolení termínu se Vám ihned spočet i cena za
voucher.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, garantujete funkčnost vířivky v tomto hotelu?
Dále bych se rád zeptal, zda lze termín s časem, privátního wellnessu rezervovat ihned po zakoupení voucheru.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Tomáši :)
vířivka by měla být samozřejmě funkční. V případě nečekané poruchy se vše řeší operativně po domluvě s hotelem. Termín návštěvy můžete s hotelem případně domluvit s hotelem i dříve.
Pěkný den :)