360 Kč za dvě vstupenky na představení Divadla Radka Brzobohatého. Báječní herci, skvělá lokalita a sleva až 50 %. Akce prodloužena!
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
A ještě jeden dotaz když budu objednávat mám zadat 2 listky abych měla tuto akci nebo mám zadat dvě vstupenky díky
…možná spávně nerozumím…každopádně pokud chcete rezervovat
2 místa, musíte objednávku specifikovat na 2 místa:-)
Dobrý den zakoupila jsem dva vouchery tudíš počítám že je to pro 4 vstupenky je to tak ? již jsem i volala do divadla a zarezervovala jsem si místa tak to asi bude v pořádku jen mi šlo o to že jsem zdala koupit 1 kus ale zaplatila jsem 2× 360 takže předpokládám že to bude na 4 vstupenky hanka
Dobrý den právě jsem zakoupila 2 vouchery tudíš předpokládam že je to na 4 vstupenky již jsem volala i do divadla a rezervovala jsem si 4 listky na stejné představení tak to bude asi v pořádku šlo mi jen o to že jsem zadala koupit jedenkrát ale zaplatila jsem 2× 360kč takže to bude určitě v pořádku představení je vybrané mista rezervované tak už se jen budem těšit na představení hanka
Dobrý den chtěla bych se zeptat na předsatvení chvilková slabost na březen se toto představení nehraje ? díky
Dobrý den Hanko,
vzhledem k četným závazkům paní Maciuchové jsme rádi, že představení
nasadíme alespoň 1× měsíčně, takže zatím lze rezervovat pouze na
20.4.;-) Hezký den
Hezký den, pro velký zájem o lístky v divadle RB jsme se s partnerem domluvili a navýšili počet voucherů na 1200, tudíž je k dispozici ještě 400 voucherů :-)
Dobrý den, mohu si lístky objednat na vašich stránkách online? Mohu si přitom vybrat sedadla?
Dobrý den Heleno,
přímý výběr sedadel je bohužel možný pouze po telefonu. Pokud provedete
rezervaci mailem, přiřazujeme sami nejlepší možná místa. Hezký den.
Tak jsem zaplatila bankovním převodem kupon a v pátek si jdu pro lístky . Doufám, že kupon do té doby dorazí :-)
Pokud jste zaplatil (a) se správným VS, tak dorazí :-)
Kdy budou na strankach divadla zverejneny vsechny terminy prestaveni na kveten a cerven? Dekuji.
Dobrý den Dášo,
program na květen bude uveřejněný během 3 týdnů, program na červen cca
o měsíc později. Děkuji za pochopení. Hezký den
Dobrý den,chci se zeptat,jestli počet míst na všechna představení
pokryje počet zájemců?Vím,že divadlo je relativně malé a tak spíše
technická otázka-nemůže se stát,že si někdo koupí voucher a už nebudou
žádná volná místa,nevidím zde žádné omezení.A jistě
budou nakupovat lístky i další lidé bez této slevy
Díky.
Dobrý den, kapacita je velká, takže se nemusíte bát. Navíc program na
květen a červen je teprve v plánu, takže v případě velkého zájmu lze
nabídku navýšit. Přeji hezký den.
Dobrý den,chtěla jsem si koupit voucher kartou a ukázalo mi to že je to zamítnuto,zkusila jsem i druhou kartu a to samé,vím ale že na obou kartách peníze mám a žádné limity jsem nepřekročila.Přijde mi to divné!!!!!!!!!!!!!!
Dobrý den Iveto, tak to je divné…platba se bohužel provádí přímo Slevomatu, takže s tímto nedokážu poradit. Zkuste to třeba o něco později, možná je portál jen dočasně přetížen… Hezký den
Dobrýn den,
mám podobný dotaz jako Lenka.Mohu jít 2× na pokaždé jiné
představení???? Děkuju Vám.
..bez problémů;-)
Dobrý den,
jak je to prosím s obsazeností divadla? Na ticket-art se zobrazuje ke
každému představení cca pouhých 17 volných míst. Nerada bych zakoupila
kupony a většina her potom byla obsazená. Děkuji Vám!
Dobrý den Kateřino,
předně musíte rezervaci udělat pouze přes naši pokladnu, předprodeje
(T.Art, T.Pro aj.) mají v prodeji vždy jen určitou řadu. Na každé
představení se dají jistě sehnat krásná místa. Na našem webu bohužel
není obsazenost online, ale stačí zavolat a hezká místa spolu jistě
vybereme. Hezký den
Mohu jít 2× nebo musím vyčerpat tuto slevu najednou. Mám malé dítě a musíme se střídat na hlídání s partnerem. Děkuji
Dobrý den Lenko, samozřejmě můžete jít víckrát na různá představení. Hezký den
Dobrý den Anet,
vouchery platí do konce června, přičemž divadelní sezónu běžně
ukončujeme zhruba v polovině června, takže není dobré čekat na poslední
chvíli;-). Hezký den
Hezký den,
chtěla jsem se zeptat, do kdy budou zakoupené vstupenky platit :)
Předem moc děkuji za odpověď :))
A.
Dobrý den,
je vaše divadlo bezbarierové ?
díky za odpověď
Dobrý den Mirku, naše divadlo bohužel bezbariérové není, ale v případě zájmu lze použít venkovní nákladní výtah, kterým vozíček nebo jinak zdravotně postiženého převezeme buď do restaurace nebo přímo k divadelnímu sálu + je potřeba zdolat jestě asi 5 schodů. V takovém případě je třeba se ohlásit dřív, abychom zajistili techniku. Děkuji a hezký den
Dobrý den,
mohu si koupit u Vás slevu a lístky pak objednat na netu přes Ticket Art
?
Díky za odpověď
Dobrý den Petro,
vstupenky je bohužel nutné rezervovat pouze u nás v divadle – přes
internet nebo po telefonu s přímým výběrem míst. Záleží na Vás.
Hezký den
Dobrý den,
mohu slevu využít i na již rezervované vstupneky, které si mám vyzvednout
do 11.3.? Děkuji za odpověď.
Dobrý den Míšo, slevu můžete uplatnit klidně na již rezervované vstupenky…titul samozřejmě musí být v nabídce. Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,budete v blízké době nabízet další představení přes Slevomat?
Dobrý den Zdeňku,
v blízké době určitě ne, jelikož vouchery platí až do konce června. Na podzim ale snad spolupráci pro velký úspěch obnovíme. Zatím neskončila jedna akce, tak těžko mluvit o další:-) Hezký den