Otevřené vouchery: Termín si rezervujte předem na tel.: +420 777 137 344. V případě telefonických dotazů na volnou kapacitu ubytování nebo pobyt ve wellness volejte ve dnech Po-Pá 8:00–15:30. Po tomto čase napište svůj požadavek mailem na info@penzionnafare.cza odpověď obdržíte nejdéle druhý den ráno. Při rezervaci sdělte číslo voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Jsou pokoje se sociálním zaříením? Staňková Božena
Dobrý den ano samozřejmě :)