Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
máme malé dítě, s kterým se budeme pohybovat pomocí kočárku, má hotel
výtah, je možné pohybovat se po hotelu s kočárkem? (na
snídaně např)
Apartamenty Kołobrzeg by Arka
Dobrý den,
V hotelu je výtah. Také nebude problém se stěhováním.
Myslíte kočárek?
O jaký termín byste měl zájem?
Pozdravy,
Reservation Department rezeracje@apartamentykolobrzeg.pl
pomenka13@email.cz Zlatuše Kociánová
Dobrý den. Jsme rodina 2+3 děti ( 6,12,13). Má hotel nějaký rodinný
pokoj pro nás a nebo mám případně objednat dva pokoje ( jedno dítě
s námi a větší Děti samostatně) ? Je možné je pokoje nějak rezervovat
vedle sebe? Dekuju
Apartamenty Kołobrzeg by Arka
Dobrý den, Máme rodinné pokoje. Děti starší 11 let se počítají jako
dospělí. Ve vybraných termínech se může stát, že pokoje budou blízko
sebe. S pozdravem
Renca
Dobrý den. Jsme rodina 2+3 děti ( 6,12,13). Má hotel nějaký rodinný
pokoj pro nás a nebo mám případně objednat dva pokoje ( jedno dítě
s námi a větší Děti samostatně) ? Je možné je pokoje nějak rezervovat
vedle sebe? Dekuju.
Slevomat.cz
Dobrý den, Renčo, hotel má i rodinné pokoje. Děti starší 11 let se
počítají jako dospělí. Ve vybraných termínech se může stát, že pokoje
budou blízko sebe. Přeji pěkný den, Katka.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
máme malé dítě, s kterým se budeme pohybovat pomocí kočárku, má hotel výtah, je možné pohybovat se po hotelu s kočárkem? (na snídaně např)
Dobrý den,
V hotelu je výtah. Také nebude problém se stěhováním.
Myslíte kočárek?
O jaký termín byste měl zájem?
Pozdravy,
Reservation Department
rezeracje@apartamentykolobrzeg.pl