Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Až 8denní ráj u Baltského moře: wellness pobyt s polopenzí v luxusním hotelu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 913 228 751 nebo e‑mailem na reservation.amberbaltic@viennahouse.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Dítě do 6,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Na pokoji je k dispozici max. 1 přistýlka.
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 100 PLN/noc (pouze v pokojích Standard v 1. patře)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 96-153 PLN / den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je v hotelu bezbariérový pokoj.
A jak to vyřešit, když jsme dva dospělí (z toho jeden na invalidním
vozíku) a dvě děti ve věku 10 let?
Děkuji
Dobrý den, Jano. Děkuji Vám za dotaz. Hotel má omezený počet
bezbariérových pokojů, proto je doporučována rezervace s co největším
předstihem – kontaktujte poskytovatele, nebo tuto informaci napište do
poznámky při vytváření objednávky. Vše si můžete nastavit v nabídce a
rovnou si rezervovat termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat na uplatnění příspěvku z Fksp, je možné využít
u tohoto hotelu?
Děkuji
Iveta
Dobrý den, Iveto. Děkuji Vám za dotaz. Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt pro dvě osoby v termínu od
29. srpna do 3. září 2022. Rádi bychom na pobyt s dvěma psy. Jakým
způsobem máme zadat do objednávky? A parkování v tomto termínu je
prosím za jaký poplatek? A jak domluvit?
Díky za info.
Dobrý den, Zuzano. Děkujeme za Váš dotaz. V hotelu je účtován poplatek za domácí zvíře 15 €/noc (pouze v pokojích Standard v 1. patře, v jiných pokojích není možné zvířata mít). Při objednání do poznámky uveďte, že si přejete dorazit se dvěma psy. Doporučujeme si předem u hotelu ověřit, zda pokoj Standard bude v konkrétní termín volný. Příplatek se poté platí přímo na místě. Příplatek za parkovné se také platí na místě a stojí 15 €/den. Ještě dodám, že se v hotelu platí pobytová taxa 2 PLN/osoba/noc. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,uvažuji o pobytu ve Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje
v období 21. – 26.5. 2022.
Opravdu je příplatek za parkování 24 EUR/den ,jak čtu v odpovědi na
dotaz paní Michaely ???
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jiří, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Ve vašem termínu je parkování za příplatek: 15 €/den. Ve variantě léto je parkování za 24€/den. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, měla bych zájem o ubytování v hotelu Vienna House Amber
Baltic Miedzyzdroje, potřebovala bych zjstit, zda máte v termínu 1. 8. až
7..8. volných 6 pokojů pro 12 osob. POtřebuju poradit, jak to mám
rezervovat, zda musím každý pokoj zvlášť-zařizuji pobyt pro více rodin.
Ještě mě zajímá zda se dá rezervovat parkování a za kolik.
Děkuju
Dobrý den, Michaelo :)
v současné době vidím, že pro tento termín je zde dostatek volných
pokojů. Vše lze zahrnout do jedné objednávky. Stačí si zvolit termín,
vložit do košíku a poté v košíku změnit počet kusů na 6. Parkování
je třeba v případě zájmu domluvit přímo s hotelem. Příplatek za něj
je 24 €/den.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, placené parkování je započítáno automaticky na místě, nebo je možnost parkování i jinde. Přece jen 24 €/den je dost vysoká částka. Děkuji
Dobrý den, Martino, hotelem je zajištěno právě parkování s již zmíněným doplatkem, jedná se o hotel přímo u moře, takže najít jiné parkování může být problém. Doporučuji předem kontaktovat hotel na telefonním čísle:+48 91 322 87 51. Nebo se zeptat po příjezdu na recepci, kde vám s parkováním rádi pomohou. S přáním hezkého dne, Maty