Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 757 551 041 nebo e‑mailem na hotelcieplice@hotelcieplice.pl.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči bez výhod: zdarma
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
rádi bychom využili ubytování v hotelu Cieplice Medi & Spa. Jsme
3 dospělí – můžeme být ubytováni např. jako 2 os. + 1 samostatně,
nebo všichni dohromady. Mám dotaz zda je tady taková možnost, event. za
jakých cenových podmínek.
Děkuji předem za odpověď a přeji hezký den
Sylva Drahorádová
Slevomat.cz
Dobrý den, Sylvo. V tomto případě je nezbytná individuální domluva
přímo s hotelem. Záleží na dostupných kapacitách v hotelu, které se
mění z minuty na minutu. Přikládám telefonní kontakt +48 75 755 10
41. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
rádi bychom využili ubytování v hotelu Cieplice Medi & Spa. Jsme 3 dospělí – můžeme být ubytováni např. jako 2 os. + 1 samostatně, nebo všichni dohromady. Mám dotaz zda je tady taková možnost, event. za jakých cenových podmínek.
Děkuji předem za odpověď a přeji hezký den
Sylva Drahorádová
Dobrý den, Sylvo. V tomto případě je nezbytná individuální domluva přímo s hotelem. Záleží na dostupných kapacitách v hotelu, které se mění z minuty na minutu. Přikládám telefonní kontakt +48 75 755 10 41. S přáním krásného dne, Karel