1/26
4* dámská jízda v centru České Lípy: plná penze, parafín a solná místnost
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer chtěla bych se zeptat pokud koupím voucher do hotelu Moriss přímo s termínem a kdybych z důvodu karantény nemoci izolace nemohla využít dá se stortonovat a částku vrátit zpět nebo posunout na jiný termín i přesto že platnost he 31.3. děkuji moc Šterbova.
Dobrý den, Kristýno, u online termínů platí následující storno podmínky: rezervovaný termín nelze stornovat, ale je možná změna rezervace (termínu) nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bohužel bez náhrady propadá a nelze jej ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím případně kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. 222 745 354. Pokud se jedná o záležitost na poslední chvíli, další možností je voucher darovat či prodat například někomu blízkému. Sama jsem se v podobné situaci ocitla, nemohla jsem na pobyt nastoupit a tak jsem voucher nabídla kamarádce :) Přeji pěkný den, Katka.