Pohodový 4* pobyt v Českém ráji: polopenze s nápoji a wellness v moderním hotelu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
je možné v rámci tříchodové večeře mít vegetariánské menu?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pane Fadrhons, je to možné :) Jen bych Vám doporučila kontaktovat hotel s tímto požadavkem ještě před nástupem na pobyt, případně v den nástupu, aby s touto variantou počítali. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, lze na pobyt čerpat dotaci z FKSP? Děkuji
Dobrý den, Luboši, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, při pobytu na 2 noci je polopenze pouze 1krát snídaně a 1krát večeře pro 2osoby nebo 2krát? Děkuji
Dobrý den, Martino :) při nákupu voucheru s polopenzí na 2 noci jsou v ceně 2 snídaně a 2 večere. Vždy je tedy v ceně polopenze po celou dobu pobytu. Pěkný den :)
Dobrý večer,nohu poprosit o info,jaká je teplota vody v bazénu?
Dobrý den, Martino, teplota bazénu je 28 stupňů. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, můžete mi blíže přiblížit přístup do wellness? Je to
v rámci hotelu, nebo se musí do jiného objektu? Chceme to jako dárek pro
rodiče, tak chceme aby nemuseli nikde daleko.
Děkuji
Dobrý den, Lenko, jak je uvedeno v popisu nabídky, v rámci pobytu máte neomezený vstup do hotelového wellness, kde budete relaxovat v infrasauně, finské sauně, vířivce a bazénu se slanou vodou a protiproudem. Také se naložíte do vířivky a celý odpočinek završíte v relaxační místnosti. Přeji Vám krásný den, Tomáš
Děkuji za odpověď, v jedné recenzi jsme se dočetli, že do bazénu museli chodit venkem a to bychom pro rodiče nechtěli. tchýně hůř chodí, takže by to pro ni nebylo moc komfortní.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak se bude řešit případně omezení wellness, jestli v souvislosti s zákazem poskytování části služeb bude možnost zdarma přenést rezervaci i později, než 14 dni dopředu?
Děkuji, Mark
Dobrý den, Marku. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud k tomu dojde, nemusíte se bát, i kdyby došlo k celkovému lockdownu. Vše řešíme individuálně a o zákazníky se vždy snažíme co nejlépe postarat. Neváhejte se případně poté obrátit na naši zákaznickou linku 222 745 354, kde Vám kolegové už pomohou vzniklou situaci vyřešit. Mějte se hezky. Matěj, Slevomat.cz