Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +3619201008 nebo e‑mailem na prestigereservation@zeinahotels.com
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Hotel rovněž kontaktujte před zakoupením voucheru v případě, že máte zájem o přistýlku.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem a kód voucheru na pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Z důvodu hygienických opatření proti pandemii předem kontaktujte hotel ohledně dostupnosti nebo případným omezením wellness zóny.
Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, rád bych zakoupil tento pobyt a zítra vyrazil na cestu, jsem
schopen to stihnout a rezervovat i s přistýlkou pro jedno dítě, jsme dva
dospělí a jedno dítě 11 let.
Děkuji a preji hezký den
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete
ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si
při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je
v tomto případě garantovaný. Dítě od 2 let na přistýlce s výhodami:
80 €/noc, dostupnost přistýlky je nutné si ověřit před zakoupením
voucheru. Ověřit dostupnost přistýlky můžete na e-mailu: prestigereservation@zeinahotels.com
či tel. +36 1 920 1008. Každopádně komunikace probíhá v cizím
jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na
e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Přeji
Vám krásný den, Tomáš :)
Natalia Horvathova
Dobry den,lze tenhle zajezd uplatnit pres Fksp?
Slevomat.cz
Dobrý den, Natalio :)
vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že
stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve
domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě,
že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na
daného poskytovatele slevy (hotel). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo
účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními
údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých
korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, rád bych zakoupil tento pobyt a zítra vyrazil na cestu, jsem schopen to stihnout a rezervovat i s přistýlkou pro jedno dítě, jsme dva dospělí a jedno dítě 11 let.
Děkuji a preji hezký den
Dobrý den, Petře, poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Dítě od 2 let na přistýlce s výhodami: 80 €/noc, dostupnost přistýlky je nutné si ověřit před zakoupením voucheru. Ověřit dostupnost přistýlky můžete na e-mailu: prestigereservation@zeinahotels.com či tel. +36 1 920 1008. Každopádně komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)