Slavný hotel Art Deco Imperial: pokoj Deluxe, snídaně u Zdeňka Pohlreicha
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den ,prosím jak je to s parkováním ? Děkuji Anderlová
Dobrý den, Dagmar :)
u této nabídky je možné přímo u hotelu zajistit parkování v hotelové
garáži za příplatek 750 Kč/den. Pod máte o parkování zájem, obraťte
se prosím přímo na recepci hotelu.
Pěkný den :)
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, potřeboval bych pobyt pro 6 lidí na jeden termín.
Bude to možné?
Děkuji
S pozdravem
Marcel Dvořák
Dobrý den, Marceli :) ideální bude pokud se nám ozvete skrze náš
kontaktní formulář (https://www.slevomat.cz/kontakt)
s konkrétním termínem, o který máte zájem. Vše poté prověříme.
Pěkný den :)
Dobrý den, je možno v hotelu využívat služeb ala welness? Či je to za příplatek navíc k voucheru?
Dobrý den Terezo, děkuji za Váš dotaz. Za vstup do wellness je třeba si připlatit, jelikož není součástí voucheru. Ve Wellness se prohřejete v sauně a páře a báječně vypnete hlavu v klidové zóně, navíc můžete využít posilovnu, která je otevřená 24 hodin denně. S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den , je možno ubytování i pro dítě 8 let děkuji
Dobrý den, Michale, jak je uvedeno v sekci Děti, dítě od 3 let a starší osoby na přistýlce je za příplatek:1000 Kč / noc vč. služeb. Pokud potřebujete pokoj s přistýlkou, kontaktujte recepci vždy před příjezdem. Recepci můžete kontaktovat na e-mailu:reservation@hotel-imperial.cz či tel.+420 246 011 663. Přeji Vám krásný den, Tomáš
Dobrý den, je možné případně prodloužit platnost voucheru pro případ, kdy neočkovaní/covid neprodělavší z tohoto důvodu se nemohou dostavit? Asi až na situaci, kdy bude možné, aby se ubytovali i neočkovaní. Díky moc.
Dobrý den , pro prodloužení poukazu prosím kontaktujte přímo Slevomat .
Dobrý den chci se zeptat zda se k tomu balicku na noc dá dokoupit i večeře pro dva?
Dobrý den, Nikol, v případě individuální poptávky ohledně dokoupení večeří, můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: reservation@hotel-imperial.cz či tel.+420 246 011 663. Jsem si jistý, že naleznete společné řešení. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den. Vcera sme si zakupili voucher na Valentyna , k tomu sme este zarezervovali veceru i obed. Dnes nam oznamili, ze v tom case je hotel v rekonstrukcii a ponukaju pobyt v inom hotely a v inej restauracii. Nechapem teda ponuku na Slevomatu a uz vobec nie na Valentyna. Dalej ma zaujima kde si mam narokovat o navratenie uhradenej ciastky. Dakujem
Dobrý den, Mirko. Děkuji Vám za dotaz. Pro vyřízení celé záležitosti, kontaktujte naši zákaznickou podporu na telefonním čísle: +420 222 745 354, nebo e-mailu: podpora@slevomat.cz. S přáním krásného dne, Karel