Wellness pobyt u Knížecího rybníka: relax v jižních Čechách na 2–3 dny se snídaní nebo polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den,
Veceri je mozne vybrat nebo je jedno menu? Jime jen veget nebo ryby.
Dekuji
Dobrý den,
k večeři je na výběr ze dvou jídel, na přání Vám ovšem můžeme
připravit vegetariánský pokrm – je však potřeba si tuto žádost
nahlásit včas před příjezdem, děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním krásného dne
Hana Jůzová
Dobrý den,je možné pobyt hradit z fondu FKSP? Měli bychom zájem o ubytování pro 2 osoby s polopenzí, v termínu 23,7,–30,7,2022 Děkuji
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Bohužel nabízené wellness pobyty je možné čerpat
pouze do 17.4.2022, v letní sezóně je naše wellness centrum uzavřeno.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním krásného dne
Hana Jůzová, recepce
Dobrý den,
rád bych se prosím zeptal na:
- Wellness centrum je bezplavkové
Děkuji s pozdravem.
Dobrý den, Filipe,
děkujeme za Váš dotaz.
Ano, naše wellness centrum je skutečně bezplavkové, pro naše hotelové
hosty máme v ceně balíčku připravené na pokojích župany, ve kterých se
mohou po wellness centru pohybovat, dále je nutné se například v saunách
podkládat prostěradlem, to obdrží každý návštěvník při vstupu do
wellness centra.
V případě Vašich dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
S přátelským pozdravem a přáním hezkého dne
Nikola Bohuslávková, DiS.
recepce
Dobrý den pobyt na jednu noc, dva dny začíná kdy v kolik hodin a v kolik konci dekuji
Dobrý den, check – in je možný od 14 hodin, check-out do 10 hodin dopoledne. Hezký den Tereza , recepce
Dobrý den, můžeme s sebou vzít pejska, malé plemeno?
Děkuji
Dobrý den, paní Molnárová,
pejsci jsou v hotelu vítáni, poplatek za pejska činí 200,–Kč/noc.
S přátelským pozdravem a přáním hezkého dne
Nikola Bohuslávková, DiS.
recepce
Dobrý den
Vyžadujete doklad o bezinfekčnosti ?
Nebo preferujete “ volnou zónu “
Děkuji
Dobrý den, ano , doklad o bezinfekčnosti je nutný jak pro nástup na
ubytování tak pro vstup do wellness centra.
Hezký den Tereza ,recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
bylo by možné zakoupit přes Slevomat pobyt na 4 dny (termín v rámci jarních prázdnin)?
Děkuji. Pospíšilová
Dobrý den paní Pospíšilová,
děkujeme Vám za Váš zájem o služby našeho resortu.
Pokud si přejete v našem resortu strávit 4 noci, doporučuji zakoupení dvou voucherů na 2 noci a spojení do jedné rezervace.
V případě Vašeho zájmu kontaktujte naši recepci (380 421 621), rádi Vám vše vysvětlíme a poradíme.
S přátelským pozdravem a přáním hezkého dne
Nikola Bohuslávková, DiS.
recepce