Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve na e‑mailu reservation@richmond.cz. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Případné dotazy na +420 353 177 505 (PO–PÁ v čase od 9:00 do 16:00).
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu reservation@richmond.cz nebo na tel. č. + 420 353 177 505 (PO–PÁ v čase od 9:00 do 16:00).
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Varianta pro 2 osoby – další osoby možné pouze v rámci většího pokoje Lux (příplatek 600 Kč/noc), nutné rezervovat předem [možné zadat přímo do objednávky nebo na tel. 420 353 177 505 (po–pá v čase od 9:00 do 16:00)]
Dítě do 5,9 let: zdarma na přistýlce včetně stravy
Dítě 6–11,9 let: na přistýlce včetně snídaně (200 Kč/noc), polopenze (225 Kč/noc), plná penze (250 Kč/noc)
Dítě 12–14,9 let: na přistýlce včetně snídaně (600 Kč/noc), polopenze (625 Kč/noc), plná penze (650 Kč/noc)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 10 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 10 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den.
K zapůjčení máte župan nebo i pantofle? Jdou na pokojích a kolik stojí
tato služba?
Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lívie, děkuji Vám za zprávu. Podařilo se mi spojit
s poskytovatelem a župan je pro hosta zdarma na vyžádání na recepci.
Pantofle lze na recepci zakoupit za 70 Kč. Pro děti župany hotel nemá
k dispozici, pouze pro dospělé. S přáním krásného dne, Karel
Gabka
Dobry den,
v ramci nabidky je uvedeno pocet procedur dle poctu noci vyjma nedele –
pokud bychom chteli jet od ctvrtku do nedele (3 noci), mame tedy 3 procedury
s tim, ze se musi vybrat mimo tu nedeli, nebo pouze 2 procedury?
Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Gabko. Pokud si objednáte pobyt s procedurami např.: od pátku
do neděle, v sobotu obdržíte dvě procedury. Výjimečně lze využít
masáž v neděli, ale záleží na dostupných kapacitách. Vše už záleží
na domluvě s hotelem. S přáním krásného dne, Karel
Kamila
Dobrý den, je nutné rezervovat parkování předem?
Slevomat.cz
Dobrý den Kamilo, děkuji za Váš dotaz. Soukromé parkování je možné
za 4,50 EUR na den v areálu hotelu a rezervace je nutná. S přáním
hezkého dne, Maty
Petra
Dobrý den v kolik hodin je možný nástup na hotel.
Děkuji Petra
Parkhotel Richmond ****
Dobrý den, nástup do hotelu je v 15:00 hodin. S pozdravem Parkhotel
Richmond
Jana Fiřtová
dobrý den můžeme u vás uplatnit voucher na 2000 kč. děkuji.
Parkhotel Richmond ****
Dobrý den, je možné uplatnit voucher na 2000 Kč, ale pouze od šesti
nocí pobytu s procedurami a pro přímé rezervace v hotelu. S přáním
hezkého dne Parkhotel Richmond
Petra
Dobrý den,
jak je to s parkováním, je možno u hotelu a popř. jaká je cena
? děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, parkování možné je. Na
místě se za parkování platí poplatek 100 Kč/noc. Přeji Vám hezký den.
Matěj, Slevomat.cz
Pavla Kozderková
Dobrý den, jsou vtupy do bazénového centra a wellness centra denně a
neomezeně?
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlo. V rámci voucheru máte volný vstup do bazénového
centra. Každý den od 8:00 do 12:00 (pondělí do 11:00) a od 13:00 do 21:30
(pondělí od 14:00) a volný vstup do wellness centra každý den od 14:00 do
21:30. S Přáním krásného dne, Karel
Doušová Božena
DOBRÝ DEN JE HOTEL BEZBARIÉROVÝ?
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Doušová. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel jako takový
bezbariérový je. Co se týče pokojů, tak bezbariérové jsou dva. Je tedy
potřeba do hotelu předem zavolat a pokoj si dostatečně dopředu rezervovat.
Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
K zapůjčení máte župan nebo i pantofle? Jdou na pokojích a kolik stojí tato služba?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lívie, děkuji Vám za zprávu. Podařilo se mi spojit s poskytovatelem a župan je pro hosta zdarma na vyžádání na recepci. Pantofle lze na recepci zakoupit za 70 Kč. Pro děti župany hotel nemá k dispozici, pouze pro dospělé. S přáním krásného dne, Karel