Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt v termínu od 15. srpna do
18. srpna. Měli byste v tomhle termínu volno? Děkuji moc.
Martinova bouda
Dobrý den, děkuji za dotaz ohledně ubytování. V tomto termínu volný
pokoj máme.
Monika Hešnaurová
Andrea
Dobrý den, máme zájem o pobyt v terminu od 9.-16. 7. pro dva dospělé.
Máte prosím v tomto termínu volno? Předem děkuji za info. Andrýsková
Slevomat.cz
Dobrý den, Andreo. Bohužel se nám nedaří spojit s poskytovatelem
služby. Doporučíme Vám, že nejrychleji dostupný termín ověříte na
telefonním čísle +420 777 554 565. S přáním krásného
dne, Karel
Štěpánka Volfová
Dobrý den, máme zájem o pobyt v termínu 2.-8.7.2022 pro 2 dospělé a
1 díte –7 let.
Máte prosím v tomto termínu volný 3luzkovy pokoj? Děkuji za zprávu.
Volfová.
Martinova bouda
Dobrý den, paní Volfová,
děkuji za dotaz ohledně ubytování. V tomto termínu volný pokoj máme.
Přeji hezké odpoledne
Monika Hešnaurová
Slavka Lebedová
Dobrý de jede nás 5 dospělých osob a 2 děti , kolik voucheru musím
koupit když 1 je na 2 osoby
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Lebedová. Děkuji za Váš dotaz. Je potřeba zakoupit
3 vouchery pro dvě osoby a sedmou osobu (dítě) doplatíte na místě (více
informací v příplatkách). Určitě ale prosím kontaktujte pro
individuální poptávku přímo provozovatele (info@martinova-bouda.cz,
+420 777 554 565). Potvrdí Vám dostupnost pokojů (+ dostupnost jednoho
třílůžkového). Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Pavla
Dobrý den,pobyt je označen jako jaro podzim ale končí 30.6?Škoda chtěla
jsem vyrazit v zaří.Díky
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlo. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, platnost je do
30. 6. 2022. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného
podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté
kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná
další nabídka neunikne. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Palína
Dobrý den je možno objednat jeden voucher pro tři dospělé plus
dvě děti?
Martinova bouda
Dobrý den, voucher můžete zaplatit pouze pro dva dospělé. Zbylé osoby
je možné doplatit přímo na místě.
Děkuji za dotaz a přeji hezký zbytek večera. Monika Hešnaurová
Kilo Ren
Dobrý den ,Jak daleko je od boudy nějaké centrum,kde se dá něco
koupit,jako pití a nějaké pohledy a tak…
Díky
Martinova bouda
Dobrý den,
centrum Benecka je od penzionu vzdáleno cca 250 m, kde se nacházejí
potraviny, pošta, bankomat atd.
Děkuji za dotaz
Monika Hešnaurová
Katy Eisová
Dobrý den. Chci koupit voucher pro 2 dospělé a 1 dítě. Když kupuji
voucher. Je tam pro 2 osoby. Jak zajistit u vás počet osob pro 3?díky
Eisová
Slevomat.cz
Dobrý den, Katy :)
za dítě se u této nabídky doplácí až přímo na místě. Výše
doplatků je v nabídce uvedena v sekci „Děti“.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt v termínu od 15. srpna do 18. srpna. Měli byste v tomhle termínu volno? Děkuji moc.
Dobrý den, děkuji za dotaz ohledně ubytování. V tomto termínu volný pokoj máme.
Monika Hešnaurová