Božské zážitky v Rožnovských pivních lázních: 2–3 dny, strava a mnoho procedur
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
zvažuji koupi balíčku „Čokoládová pivní péče......11 procedur pro
každého“. Chci se zeptat, zda dle programu je 1. den dnem příjezdovým a
tudíž kdy je Chek in? A také by mě zajímalo jak dlouho cca trvá welness
program v oba 2 dny? Jestli je vůbec šanci v mezičase stihnout např.
procházku.
Dobrý den paní Moniko , ohledně konkrétních požadavku nás prosím
kontaktujte
774 430 000 (Po – Pá 8 – 17 hod)
na recepce@roznovskepivnilazne.czDěkujeme
za Váš dotaz a přejeme Vám pěkný den.
Dobrý den, chápu to dobře, že ubytování je jinde než tyto lázně? Jak je tedy od lázní daleko?
Dobrý den, Ludmilo. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, ubytování je mimo lázně. Ubytování je v ranči Bučiska (30 minut pěší chůze) nebo v hotelu Bečva (15 minut pěší chůze). Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
chtěl bych objednat pobyt pro dvě kámošky, program Božská pivní a
čokoládová péče na tři dny (dvě noci), předpokládám 14 procedur
(obdoba programu čokoládová a mořská péče, který je v nabídce na dvě
noci uveden). V nabídce máte tento program pouze na dva dny, je možné
upravit? Jaká by byla celková cena, kdybych objednával ubytování v hotelu
In Spirit přímo v areálu pivovaru?
moc díky!
hv
Dobrý den, Jane. Děkuji Vám za dotaz. Pokud máte zájem o prodloužení pobytu o další noc, lze zakoupit dva vouchery a dle dostupných kapacit, navázat na sebe, nebo se spojit s poskytovatelem služby a domluvit se individuálně na možném doplatku, zda budou dostupné kapacity. Přikládám kontakt: recepce@roznovskepivnilazne.cz.
Dobrý den, jdou ty body ještě nějak přeřadit? Nechci nijak útočit, ale je to dost nepřehledné (možná záměrně). Člověk je potom zmatený, co do jaké kategorie vlastně patří a když si myslí, že je to správně, tak vlastně není, je to ještě někde jinde.
Krásný den, Werčo, děkuji vám za dotaz. Bodům bohužel kategorii po nahrání již nelze, nicméně vás poprosím, abyste kontaktovala mé kolegy ze zákaznické péče a věřím, že společně něco vymyslíte :-) Mrzí mě, že máte takové komplikace, mohu vás však ujistit, že naším záměrem to určitě není :-) Mé kolegy můžete kontaktovat zde: https://www.slevomat.cz/kontakt. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, objednávám pobyt v Pivních lázních pro dva. Chtěla jsem uplatnit kredity převedené z Benefit karty. Kategorii jsem vybrala KRÁSA A RELAXACE, která zahrnuje Daný a Welness, bohužel při objednávce jsem zjistila, že tyto body nemůžu použít. Ještě jednou jsem kontrolovala kategorii kreditů a zařazení pobytu a mělo by se shodovat. Předem děkuji za odpověď.
Krásný den, Werčo, děkuji vám za dotaz. Jelikož se jedná o pobyt, je nutné vaše body nahrát do kategorie „Cestování“, jinak je nebude možné využít. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den. V nabídce máte cenu necelé 4000 Kč za 2 dny Je to pro dva i s ubytováním u vás? Dekuji
Dobrý den, Mirku. Ano ubytování je pro dvě osoby. A to buď na ranči Bučiska nebo v hotelu Bečva, výběr je možný podle aktuálních kapacit. Ubytování se domlouvá přímo při rezervaci termínu s recepcí lázní. Děkuji za dotaz a přeji hezký den, Denisa
Dobrý den máte ubytování pro dva i přímo v budově pivních lázní?
Dobrý den, Aleši. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, je to možné. Jen je potřeba tuto informaci uvést do poznámky při rezervaci. Doplatek (490 Kč/osoba/noc) se platí přímo na místě hotově nebo kartou. :) Pro více informací kontaktujte přímo provozovatele. (recepce@roznovskepivnilazne.cz, +420 774 430 000) Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Máte ubytování také jen pro jednu osobu
Dobrý den, Jiří. Nabídka je koncipována pouze pro dvě osoby. V případě individuální nabídky, doporučím, kontaktovat přímo poskytovatele na telefonním čísle +420 774 430 000. S přáním krásného dne, Karel
cena 3999 ,je myšlena pro dvě osoby?
Dobrý den, pane Jaroslave, ano cena je za dvě osoby.
Pokud si přejete rezervaci nebo ověření volných termínu, prosím
kontaktujte nás na recepce@roznovskepivnilazne.cz
Děkujeme za Váš dotaz a přejeme Vám pěkný den.
Dobrý den chtěla bych se zeptat zda by bylo možno hradit voucher část z benefitů a část kartou. Děkuji za odpověd Monika
Dobrý den, Moniko. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud máte kartu Sodexo nebo Edenred, platit s nimi můžete přímo na naší pobočce v Karlíně. Tam lze i platbu rozdělit. To samé platí, pokud máte papírové poukázky. Při placení online doporučuji převést body z benefitní karty na Slevomat a poté uplatnit při placení převedené body na kredity a rozdíl částky pak můžete doplatit klasicky kartou. Určitě mrkněte na tuto stránku. Tam najdete veškeré informace o využití benefitů. :) Mějte se krásně. Matěj, Slevomat.cz
Jake nabizite vouchry jedna se o sobotu 30.4.2022 bez ubytovani pro dve osoby.Dekuji Mittermairova.
Dobrý den, paní Mittermairová, pokud si přejete rezervaci nebo ověření
volných termínu, prosím kontaktujte nás na recepce@roznovskepivnilazne.cz
Děkujeme za Váš dotaz a přejeme Vám pěkný den.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli je možné využití Voucheru
na dve noci od pátku do neděle.Moc děkuji za odpověď Miroslava
Odchodnicka
Dobrý den, Mirko, jelikož se jedná o voucher bez zábazného termínu, informace o volných termínech získáte na tel. 774 430 000. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
DOBRÝ DEN.DÁ SE DOKOUPIT DALŠÍ NOC K DÁRKOVÉMU VOUCHERU.
Dobrý den, Miluše. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud si přejete dokoupit další noc k již zakoupenému voucheru, obraťte se prosím na lázně, kde se individuálně domluvíte. Samozřejmě záleží na obsazenosti. :) Do lázní můžete napsat na recepce@roznovskepivnilazne.cz nebo volat +420 774 430 000. Krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den. Chci se prosím zeptat zda jde dokoupit noc v hotelu In Spirit i bez snídaně, jelikož v tomto vašem balíčku je polopenze (i snídaně) již v ceně jestli se nepletu. Děkuji.
Dobrý den, Tomáši, v nabídce je snídaně či polopenze. V případě individuální poptávky, ohledně pobytu bez stavy, můžete kontaktovat přímo provozovatele na e-mailu:recepce@roznovskepivnilazne.cz či tel.+420 774 430 000. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Měli bychom zájem o pobyt na dvě noci. Chtěli bychom jet ale tři. Dívala jsem se, že přistýlka se dá přikoupit, jak to je s procedurami? Děkuji za odpověď. Hrtúsová
Dobrý den paní Hrtúsová , pokud máte zájem o dokoupení pobytu pro
3 osobu , prosím kontaktujte nás na recepce@roznovskepivnilazne.cz
Děkujeme za Váš dotaz a přejeme Vám pěkný den.
Dobrý deň, chcel by som sa informovať, u vás troj dňový pobyt po zľave stojí 7990 cz, ako je možné že na ich stránke majú taký istý pobyt v cene 6990cz. O 1000 cz menej ako po vašej zľave 😮. Týmto nechcem útočiť na vás, len mi to akosi je divne. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý den, Jaroslavo. Je nám líto, že Vám akce nepřipadá dostatečně atraktivní. Nicméně Slevomat již není pouze o slevách, ale je to také prostor, kde získat inspiraci a možnost nakoupit vše na jednom místě. Cena je vždy nastavena po dohodě s prodejcem, který se snaží nabízet zajímavé zboží či příjemné služby, a podpořit tak svůj podnik. Někdy je tedy sleva větší, někdy menší a výběr nabídek stále roste. Věřím tedy, že i Vy objevíte tu pravou. :) Pěkný den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
mohu se zeptat zde bude koupel v kádi pro 2 ve VIP Křišťálové kapli nebo jsou zde dvě samostnatné kádě?
Děkuji.
Skácelová
Dobrý den, paní Aneto,
ve VIP Křišťálové kapli je jedna společná dřevěná dvouvana.
Děkujeme za Váš dotaz a přejeme Vám pěkný den.