Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Před zakoupením doporučujeme ověřit volné termíny. Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@hotelkleis.cz nebo na telefonním čísle 778 705 158 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
Chtěla bych pobyt koupit jako vánoční dárek. Ale nevím přesně termín.
Mohu tedy zadat jakýkoli datum a pak to změnit kolik dní dopředu?
Pivovar Cvikov a.s.
Dobrý den, ano určitě. Platnost poukazu určuje přímo Slevomat, teď
nevím do kdy mají platnost nastavenou. Kontaktujte Slevomat nebo přímo
mne.
S pozdravem,
Bártová Veronika
Hotel Manager
Hotel Kleis
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Chtěla bych pobyt koupit jako vánoční dárek. Ale nevím přesně termín. Mohu tedy zadat jakýkoli datum a pak to změnit kolik dní dopředu?
Dobrý den, ano určitě. Platnost poukazu určuje přímo Slevomat, teď nevím do kdy mají platnost nastavenou. Kontaktujte Slevomat nebo přímo mne.
S pozdravem,
Bártová Veronika
Hotel Manager
Hotel Kleis